liderzy, ubezpieczenie, życie, zdrowie, leadenhall, meedy, aviva, nn, saltus, certobroker, ubezpieczeniazdrowotne, ubezpieczeniazyciowe

TUiR WARTA i Kredyt Bank: Firmy Przyjazne Klientom
środa, 04 lipca 2007 10:22
Kredyt Bank otrzymał godło programu certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi, a TUiR WARTA wyróżnienie za wysoką jakość obsługi klientów i budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych korzyściach.

W programie wzięło udział ponad 100 firm, godłem odznaczono 30 instytucji, a 9 wyróżniono. Program badań składał się z trzech części. W pierwszym etapie, na podstawie analizy ankiet samooceny, wypełnianych przez poszczególne firmy, oceniano obowiązujące w nich procedury oraz strategie w zakresie obsługi klienta. W drugiej fazie – badanie jakości obsługi, sprawdzano znajomość oraz stosowanie procedur w praktyce. W trzecim etapie przeprowadzono analizę wyników oraz oceniono firmy uczestniczące w badaniu.

- W Kredyt Banku i Warcie wiele uwagi poświęcamy ciągłemu podnoszeniu standardów  obsługi klienta. W oddziałach KB wdrożyliśmy program SZOK (Sztuka Obsługi Klienta) i jednozmianowy system pracy. Wprowadziliśmy też proaktywne stanowisko informacyjne (tzw. meeter – greeter). Przeszkoliliśmy 3,5 tys. pracowników – to właśnie efekt ich pracy widoczny jest w osiąganych wynikach i otrzymywanych przez bank nagrodach. Każdego dnia podejmujemy starania, by poprzez nasze działania i codzienną pracę zdobywać uznanie w oczach naszych klientów jako wiarygodnego partnera – powiedział Gert Rammeloo, dyrektor departamentu Sprzedaży i Sieci Kredyt Banku i Warty.
- WARTA jest obecnie w trakcie reorganizacji sprzedaży, sieci i marketingu, realizując zasadę „koncentracji na kliencie”. Efekty tego procesu są już widoczne w sieci, w trosce i dbałości agentów o klienta. Mamy świadomość, że klient i tylko klient powinien znajdować się w centrum naszej uwagi, ponieważ to on decyduje, jak zainwestuje i której firmie zaufa. Pozyskiwanie i utrzymywanie tego zaufania jest dla nas priorytetem, a nagrody są potwierdzeniem obranej polityki i strategii – dodał.

Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi realizowany jest przez Instytut Zarządzania we współpracy z partnerami: firmą badawczą TNS OBOP oraz firmą Researcher by Call Center Poland.

 

Supra Brokers: Rafał Holanowski przestał pełnić funkcję prezesa

Firma brokerska Supra Brokers poinformowała, że wraz z wkroczeniem w nowy etap rozwoju, którego kierunek wyznacza ekspansja na nowe rynki i nowe...


czytaj dalej

Signal Iduna: Krzysztof Konstanciuk szefem Biura Sprzedaży Korporacyjnej

4 listopada Krzysztof Konstanciuk objął stanowisko Managera Sprzedaży Korporacyjnej Signal Iduna Polska. W ramach swoich obowiązków będzie...


czytaj dalej

UE: Koniec prania na zielono

Ministrowie finansów Unii Europejskiej są gotowi przyjąć nowe zasady wymagające od zarządzających aktywami, ubezpieczycieli i funduszy...
czytaj dalej

Lloyd’s: Jedno ciało kierownicze

Ubezpieczeniowy i reasekuracyjny rynek Lloyd’s ogłosił swoją decyzję połączenia Rady Lloyd’s i Zarządu Franczyzy. Połączenie wejdzie w życie 1...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU przyjrzy się AXA i mBankowi

Grupa PZU rozważy możliwość przejęcia aktywów AXA, które ewentualnie zostałyby wystawione na sprzedaż, oraz mBanku. Zakład nie myśli o sprzedaży...


czytaj dalej

UFG: Powstanie nowy system przekazywania akt szkodowych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) rozpoczyna budowę systemu ułatwiającego ubezpieczycielom przekazywanie akt szkodowych. Pierwszym etapem...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook