Reklama

Gazeta Ubezpieczeniowa 42 (1066)/2019

Dodatek specjalny LIDERZY INNOWACJI:

  • Rozmowa z Rafałem Stankiewiczem, wiceprezesem zarządu Warty odpowiedzialnym za operacje i likwidację szkód: Innowacje wzmacniają naszą obsługę klienta str. 5
  • Rozmowa z Tomaszem Jędroszkowiakiem, dyrektorem Działu Ubezpieczeń, Kazimierzem Cięciakiem, dyrektorem konsultingu e-zdrowie, i Mateuszem Cybulskim, dyrektorem sprzedaży z Comarch: Ubezpieczyciele nie mogą przespać cyfrowej rewolucji str. 6
  • Agnieszka Kruszyna i Jacek Dymczak z VSoft wskazują nieuniknioną drogę technologii w ubezpieczeniach: Webserwisy odczarowane str. 8
  • Business Intelligence Technologies proponuje sztuczną inteligencję i modele decyzyjne: Jak mądrze zautomatyzować podejmowanie decyzji? str. 9
  • Marcin Konopka z Berg System pyta, czy tracisz cenny czas na formalności związane z RODO?, i odpowiada: Zobacz, jak zbierać zgody RODO online str. 10
  • Zdaniem ekspertów Sollers Consulting: Branża musi radykalnie zmienić kanały kontaktu i dystrybucji str. 11
  • Sprawozdanie z RGA Technovate Lab: Innowacje dla życiowców str. 12
  • Zapowiedź FinTech & InsurTech Digital Congress: Transformacja w erze cyfrowej str. 13
  • Raport AON: Cyberryzyko wymaga stałego monitoringu i działań zarządu str. 14
  • Raport Marsh: Menedżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem str. 15
  • Rozmowa z Karoliną Szumowską, CEE Account Manager Liferay: Cyfrowi – niecyfrowi? str. 16


Poza tym w numerze:

  • Dystrybucja: Partnerstwo filarem współpracy InterRisk z pośrednikami str. 2
  • Rozmowa z Aleksandrą Droszcz, dyrektorem Działu Kompetencji i Wsparcia Sprzedaży, Renatą Augustynowicz-Sobotą, dyrektorem Biura Wsparcia Regionalnego, i Patrykiem Bakłanowskim, dyrektorem ds. wsparcia regionalnego z PKO Ubezpieczenia: Jak wspierać doradców bankowych w sprzedaży ubezpieczeń? str. 3
  • Ekspert Allianz Tomasz Kryłowicz wyjaśnia: Tak się ogranicza ryzyko w towarzystwie ubezpieczeniowym str. 4
  • Artur Makowiecki podsumowuje miniony tydzień: Przetasowania kadrowe w sprzedaży str. 17
  • Inspiracje Aleksandry E. Wysockiej: Czasami wygrywasz, czasami się uczysz str. 17
  • Adam Kubicki uczy, jakie są oznaki mentalnej destrukcji w sprzedaży: Rozpoznać sprzedażowy klub zombi str. 22

Numer zamknięto 9 października 2019 r.

 

Dorota Karczewska counselem w kancelarii WKB

Mecenas Dorota Karczewska, była wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), dołączyła jako counsel do zespołu prawa konkurencji i...


czytaj dalej

Rzecznik Finansowy: Mariusz Golecki następcą Aleksandry Wiktorow

Prezes Rady Ministrów Mateusz Morawiecki z dniem 12 października 2019 r. powołał Mariusza Goleckiego na stanowisko Rzecznika Finansowego. Akt...


czytaj dalej

HDI: Brytyjski dyrektor finansowy z RSA

Brytyjskie kierownictwo wyższego szczebla niemieckiej firmy HDI Global Specialty SE zostało uzupełnione o dyrektora finansowego i operacyjnego,...
czytaj dalej

Willis: Brak oznak ożywienia na rynku M&A

Z Kwartalnego Monitora Transakcji (Quarterly Deal Performance Monitor, QDPM) Willis Towers Watson (WTW) prowadzonego we współpracy z Cass Business...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Sprzedaż w kanale bankowym nadal spada

W pierwszej połowie obecnego roku przypis składki w polskim bancassurance osiągnął kolejny historycznie niski poziom, mimo stale rosnącego wyniku...


czytaj dalej

Ubea.pl: Barometr lekko w górę

Z barometru cenowego Ubea.pl, sporządzonego na postawie kalkulacji wykonanych we wrześniu przez klientów porównywarki wynika, że w ubiegłym...
czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook