Reklama

4Life Direct: Nagroda za call center
wtorek, 06 listopada 2012 09:33

4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas.

4Life Direct otrzymał w lipcu tego roku europejskie wyróżnienie i tym samym znalazł się w światowym finale, który odbył się 2 listopada w Las Vegas. Polski dystrybutor ubezpieczeń na życie walczył z firmami z całego świata, które wcześniej także odniosły sukcesy w swoich regionach (Europa, Środkowy Wschód i Afryka, Azja - Pacyfik oraz Ameryki: Północna i Południowa). Wśród konkurentów znalazły się wielkie międzynarodowe organizacje wykorzystujące call center w ramach swojej praktyki biznesowej, np. DHL, FedEx, Vodafone, China Bank czy Volkswagen. Polska firma otrzymała złoto za kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem centrum obsługi klienta.

Nagrodę przyznało The Global Association for Contact Center Best Practices, międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające 130 tys. członków. W różnych kategoriach złożono ponad 1500 zgłoszeń.

- Polskie firmy, które wzięły udział w tegorocznej edycji konkursu zrobiły na mnie ogromne wrażenie jakością oferowanych usług. Trzeba przyznać, ze centra obsługi telefonicznej (call center) w Polsce coraz wyraźniej zyskują reputację najlepszych na świecie. Potwierdza to tegoroczne złoto dla 4Life Direct, pierwszej polskiej firmy w międzynarodowych finałach konkursu. To niezwykłe osiągnięcie, umacniające pozycję polskich centrów na rynku światowym.  4Life Direct zostało uznane za najlepsze, pokonując twardą konkurencję ze Stanów Zjednoczonych i Dalekiego Wschodu – powiedział Raj Wadhwani, prezes ContactCenterWorld.com. – The Global Association for Contact Center Best Practices & Networking.

- Ta nagroda to przede wszystkim powód do dumy dla naszej firmy, ale także wyraz uznania dla branży call center w Polsce, która z roku na rok coraz bardziej pozytywnie kojarzona jest na świecie i przyciąga zagranicznych inwestorów – powiedział Bruce Howard, prezes 4Life Direct. - Cieszymy się, że międzynarodowe jury doceniło fachowość i innowacyjność naszych Pracowników, którzy tak skutecznie posługują się tym nowoczesnym narzędziem, jakim jest call center – dodał.
(AM, źródło: 4Life Direct)

 

Macif Życie: Mariusz Czajka członkiem zarządu ds. ryzyka

6 sierpnia Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Mariusza Czajki na stanowisko członka zarządu Macif Życie...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Justyna Wajs zastąpiła Małgorzatę Makulską



Małgorzata Makulska
Justyna Wajs

Małgorzata Makulska, członek zarządu Ergo Hestii, po 27 latach zakończyła współpracę z ubezpieczycielem z powodów...


czytaj dalej

Najczęściej czytane

Swiss Re: Straty katastroficzne półrocza

Katastrofy naturalne i spowodowane przez człowieka w I poł. 2019 r. były odpowiedzialne za 44 mld dol. strat gospodarczych na świecie – wynika ze...


czytaj dalej

ECB: Zamknięcie zaatakowanej strony

Europejski Bank Centralny (ECB) zamknął 15 sierpnia jedną ze swoich stron internetowych po udanym ataku hakerskim i zainfekowaniu złośliwym...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Saltus TUW sfinalizował zakup Macif Życie TUW

Dwa tygodnie po uzyskaniu zgody Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Saltus TUW sfinalizował umowę nabycia i stał się właścicielem 100% udziałów...


czytaj dalej

Compensa: Łupem włamywaczy pada średnio 11 tys. zł

Średnia wartość mienia przywłaszczonego wskutek kradzieży z włamaniem do domów i mieszkań w pierwszej połowie obecnego roku przekracza 11 tys. zł...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook