Reklama

4Life Direct: Nagroda za call center
wtorek, 06 listopada 2012 09:33

4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas.

4Life Direct otrzymał w lipcu tego roku europejskie wyróżnienie i tym samym znalazł się w światowym finale, który odbył się 2 listopada w Las Vegas. Polski dystrybutor ubezpieczeń na życie walczył z firmami z całego świata, które wcześniej także odniosły sukcesy w swoich regionach (Europa, Środkowy Wschód i Afryka, Azja - Pacyfik oraz Ameryki: Północna i Południowa). Wśród konkurentów znalazły się wielkie międzynarodowe organizacje wykorzystujące call center w ramach swojej praktyki biznesowej, np. DHL, FedEx, Vodafone, China Bank czy Volkswagen. Polska firma otrzymała złoto za kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem centrum obsługi klienta.

Nagrodę przyznało The Global Association for Contact Center Best Practices, międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające 130 tys. członków. W różnych kategoriach złożono ponad 1500 zgłoszeń.

- Polskie firmy, które wzięły udział w tegorocznej edycji konkursu zrobiły na mnie ogromne wrażenie jakością oferowanych usług. Trzeba przyznać, ze centra obsługi telefonicznej (call center) w Polsce coraz wyraźniej zyskują reputację najlepszych na świecie. Potwierdza to tegoroczne złoto dla 4Life Direct, pierwszej polskiej firmy w międzynarodowych finałach konkursu. To niezwykłe osiągnięcie, umacniające pozycję polskich centrów na rynku światowym.  4Life Direct zostało uznane za najlepsze, pokonując twardą konkurencję ze Stanów Zjednoczonych i Dalekiego Wschodu – powiedział Raj Wadhwani, prezes ContactCenterWorld.com. – The Global Association for Contact Center Best Practices & Networking.

- Ta nagroda to przede wszystkim powód do dumy dla naszej firmy, ale także wyraz uznania dla branży call center w Polsce, która z roku na rok coraz bardziej pozytywnie kojarzona jest na świecie i przyciąga zagranicznych inwestorów – powiedział Bruce Howard, prezes 4Life Direct. - Cieszymy się, że międzynarodowe jury doceniło fachowość i innowacyjność naszych Pracowników, którzy tak skutecznie posługują się tym nowoczesnym narzędziem, jakim jest call center – dodał.
(AM, źródło: 4Life Direct)

 

Aegon: Michał Jakubowski dyrektorem ds. Biznesu Korporacyjnego

Do zespołu Aegon Polska dołączył Michał Jakubowski, obejmując stanowisko dyrektora ds. Biznesu Korporacyjnego. Będzie on odpowiedzialny m.in. za...


czytaj dalej

PZU: Arkadiusz Gęsicki dyrektorem zarządzającym ds. Rozwoju Biznesu

Arkadiusz Gęsicki został nowym dyrektorem zarządzającym ds. Rozwoju Biznesu Grupy PZU. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiadać za Biuro...


czytaj dalej

UE: Coraz bliżej ogólnoeuropejskiego produktu emerytalnego

Na decyzję Parlamentu Europejskiego czekają przepisy rozporządzenia, które mają ułatwić odkładanie pieniędzy na emeryturę. Wstępne porozumienie...


czytaj dalej

Aviva: Plan awaryjny na twardy brexit

Brytyjska Aviva zwróciła się do sądu w Londynie o zgodę na transfer aktywów o łącznej wartości 9 mld euro. Ubezpieczyciel wyjaśnił, że wobec...


czytaj dalej

Insurance Forum: O digitalizacji, motoryzacji i potrzebach pokolenia silver

W dniach 17-18 kwietnia w Warszawie odbędzie się wiosenna odsłona tegorocznego Spotkania Liderów Bankowości i Ubezpieczeń, czyli 17. edycji...


czytaj dalej

Pięć dni do „IT w ubezpieczeniach GigaCon 2019”

26 lutego w Warszawie odbędzie się XVIII edycja konferencji poświęconej informatyzacji sektora ubezpieczeniowego, zatytułowana „IT w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook