Reklama

AIG: Grupowe NNW w hotelu i skipassie
piątek, 25 stycznia 2013 09:11

AIG zaoferowała polskim ośrodkom narciarskim, pensjonatom i organizatorom wypoczynku możliwość zapewnienia ochrony swoim klientom przy pomocy grupowego ubezpieczenia NNW.

- Na naszym rynku brakowało dotychczas ubezpieczeń, które mogłyby pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa końcowym klientom przez organizatorów zimowego wypoczynku i dostawców usług towarzyszących. Nowa kategoria specjalistycznych ubezpieczeń NNW, którą wprowadziliśmy na rynek – poszerza łańcuch ochrony ubezpieczeniowej o nowe ogniwo. Dzięki temu w czasie, kiedy zimowy biznes kwitnie i o wypadek na stoku czy w hotelu nietrudno, organizatorzy wyjazdów zyskują w oczach klientów zaufanie, a tym samym przewagę konkurencyjną – mówi Konrad Adamczewski, kierownik Sprzedaży Grupowych Ubezpieczeń NNW SPECIALTYsolutions w Dziale Grupowych Ubezpieczeń Osobowych AIG.

Specjalistyczne ubezpieczenia NNW mogą być dodawane do karnetów narciarskich (skipassów), ofert hoteli i pensjonatów. Stanowić mogą również bonus od organizatorów wyjazdów zimowych czy przewoźników dowożących turystów do popularnych kurortów w sezonie narciarskim i w trakcie ferii. Tego typu „szyta na miarę” polisa gwarantuje dodatkową indywidualną ochronę ubezpieczeniową (odszkodowania NNW są komplementarne i mogą się sumować).

Ważną cechą polis dla turystów jest fakt, że ubezpieczenia nie nabywa się osobno, lecz w pakiecie. Okolicznościowe ubezpieczenie jest wówczas wpisane w konkretną ofertę. Dzięki temu klient nie tylko nie musi pamiętać o zakupie polisy na własną rękę, ale także ze względu na grupowy charakter NNW, koszty ubezpieczenia zawarte są w cenie danego biletu czy usługi.

- Pakietowe oferty dla miłośników białego szaleństwa to rozwiązanie coraz popularniejsze m.in. za granicą, gdzie ośrodki narciarskie oferują swoim klientom dedykowane usługi czy programy rabatowe. Można się spodziewać, że pod tym względem sytuacja w rodzimych ośrodkach turystycznych coraz bardziej przypominać będzie tę we Francji, Włoszech Austrii czy Szwajcarii. Elementem takiego pakietu usług – w Polsce, a także za granicą – od niedawna może stać się również polisa – dodaje Konrad Adamczewski.

AIG spodziewa się, że sprzedaż ubezpieczeń narciarskich razem z karnetem będzie rosła.

-  Już teraz zgłaszają się do nas przedstawiciele ośrodków, którzy chcą urozmaicić swoją ofertę przez darmową polisę. Większość zapytań dotyczy de facto ochrony dodawanej do dłuższych, wielodniowych karnetów. Dodatkowa polisa może również stanowić ciekawą propozycję dla wszystkich ośrodków narciarskich, które wprowadzają możliwość zakupu i aktywacji karnetów narciarskich przez internet – podkreśla Konrad Adamczewski.

Również turyści, którzy planują pobyt w hotelu lub pensjonacie, coraz częściej mogą liczyć na dodatkową ochronę. Grupowe polisy obejmują nie tylko ubezpieczenie NNW i związane z nim świadczenia, ale często także dodatkowe elementy. Są wśród nich ubezpieczenie i pomoc na wypadek utraty kluczy, kradzieży torebki lub portfela, a nawet kradzieży mienia pozostawionego na czas wyjazdu w mieszkaniu danej osoby.

- Jak wynika z przeprowadzonych przez nas badań, goście hotelowi coraz częściej oczekują od właścicieli danego obiektu okolicznościowej ochrony, a jej zapewnienie sprawia, że dany hotel czy pensjonat zyskuje w oczach klientów. Przy wyborze miejsca pobytu turyści kierują się już nie tylko ceną, która często może być porównywalna, ale także dostępnością dodatkowych usług – choćby bezprzewodowego internetu czy dodatkowej ochrony ubezpieczeniowe – zauważa Konrad Adamczewski.

AM, news@gu.com.pl
(źródło: AIG)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Lloyd’s: Plan przechodzenia na platformę elektroniczną

Ubezpieczyciele z rynku Lloyd’s of London przenieśli już 45% swojego biznesu na platformę elektroniczną, wyprzedzając plan.

Branża...


czytaj dalej

Insurance Europe: Frédéric de Courtois wiceprezesem nowej kadencji

Frédéric de Courtois, dyrektor generalny Grupy Generali, został wybrany 22 maja na trzyletnią kadencję na stanowisku wiceprezesa Insurance Europe....


czytaj dalej

Warta odstępuje od oferowania PPK

Na nieco ponad miesiąc przed startem Pracowniczych Planów Kapitałowych z uczestnictwa w programie wycofała się jedna z firm zarejestrowanych już w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Powódź zalewa południową Polskę

Kilka dni intensywnych opadów deszczu sprawiło, że Polska, zwłaszcza południowa, zaczęła zmagać się z nadmiarem wody. Doszło już do kilkuset...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook