Mała-wielka perswazja
wtorek, 02 września 2014 17:14

Pod koniec sierpnia ukazała się amerykańska edycja najnowszej książki prof. Roberta Cialdiniego pt. The small BIG. Wraz ze współautorami prof. Cialdini wskazuje bardzo proste metody, które mogą radykalnie wzmocnić skuteczność komunikacyjną.

Na temat wywierania wpływu na innych napisano setki książek i przeprowadzono niezliczoną ilość badań (większość z nich na amerykańskich studentach…). Ogarnięcie całości tej złożonej dziedziny warto pozostawić ekspertom, samemu skupiając się na nieskomplikowanych zmianach w tym, jak się komunikujemy.

Perswazja to nie tylko domena męczących sprzedawców. Korzystamy z niej każdego dnia we wszystkich relacjach – osobistych i służbowych. Możemy to robić lepiej lub gorzej i często nie zdajemy sobie sprawy, że wprowadzając drobne korekty w tym, co i jak mówimy, osiągniemy znacznie lepsze rezultaty.

Prof. Cialdini przekłada złożone badania naukowe na konkretne porady, które łatwo przetestować i wybrać najbardziej przydatne w naszej sytuacji. Całość jest poparta ciekawymi przykładami i pomoże nie tylko być skuteczniejszym sprzedawcą, menedżerem, ale także lepiej dogadywać się z ludźmi w życiu prywatnym.

Na razie The small BIG dostępna jest tylko w języku angielskim, jednak przekład polski już jest w przygotowaniu.

Aleksandra Wysocka-Zańko
a.wysocka-zanko@gu.com.pl


Steve Martin, Noah Goldstein i Robert Cialdini, The small BIG: small changes that spark big influence, Grand Central Publishing 2014, 288 str., 18 dol.
http://www.hachettebookgroup.com/titles/steve-j-martin/the-small-big/9781455584253/


 

Personalia: Lech Mrozowski w TUW Medicum

TUW Medicum poinformowało, że nowym członkiem jego zespołu został Lech Mrozowski, związany ostatnio z Vienna Insurance Group w Polsce.

Lech...


czytaj dalej

Link4: Maciej Krzysztoszek nowym rzecznikiem prasowym

Nowym rzecznikiem prasowym Link4 został Maciej Krzysztoszek, związany do niedawna z Komisją Nadzoru Finansowego (KNF) – informuje portal...


czytaj dalej

GlobalData: Osobiste cyberubezpieczenie staje się konieczne

Cyberpolisa jest często uważana za wymóg w świecie ubezpieczeń komercyjnych, ale zapotrzebowanie na ochronę dla osób prywatnych stale rośnie i w...


czytaj dalej

Mapfre: Wysokie koszta katastrof, duża reorganizacja

Hiszpański ubezpieczyciel Mapfre wypłaci klientom ponad 1,1 mld euro w związku z katastrofami naturalnymi z III kw. 2017 r. Zapowiedział również...


czytaj dalej

Wydarzenia Miesiąca – Listopad 2017

Listopad był miesiącem obfitującym w publikacje różnego rodzaju dokumentów o kapitalnym znaczeniu dla polskiego rynku ubezpieczeń. Fakt ten...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Do wyboru, do koloru

Legislacyjny projektu ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, nowości sprzedażowe, nowe instytucje w strukturach zakładów – wysyp ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy