Reklama

Superpolisa.pl: Start kolejnej sportowej kampanii reklamowej
czwartek, 02 kwietnia 2015 08:53

Wirtualne Media podały, iż wystartowała kampania reklamowa Superpolisa.pl oparta na billboardach sponsorskich z głosem dziennikarza sportowego Telewizji Polsat Mateusza Borka.

Bohaterem spotów sponsorskich porównywarki jest brand hero serwisu – animowany pies, który przed telewizorem ekspresyjnie przeżywa emocje sportowe. Natomiast Mateusz Borek informuje, że firma jest sponsorem nadawanej transmisji.

Klip będzie emitowany przy relacjach sportowych (z piłki nożnej, tenisa, boksu i Formuły 1) w kanałach Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News. Kampania potrwa do końca czerwca. Ma na celu budowanie rozpoznawalności Superpolisa.pl wśród potencjalnych klientów.

- Oprócz reklam skierowanych do agentów i klientów, przez cały poprzedni sezon byliśmy także zaangażowani w sponsoring Formuły 1. Postanowiliśmy kontynuować tę sportową linię promocji i rozszerzyć działania również na inne dyscypliny, niezwiązane bezpośrednio z motoryzacją, czyli dziedziną ważną z punktu widzenia oferowanych przez nas ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki temu z jednej strony zachowujemy spójność kierowanego do odbiorców przekazu, a z drugiej docieramy z informacją o naszej firmie do znacznie szerszego grona odbiorców – tłumaczy Jakub Nowiński z Superpolisa.pl.

Kreacją i produkcją nowych spotów zajął się dom produkcyjny Chimney, a planowaniem i zakupem mediów – we własnym zakresie Superpolisa.pl.
(AM, źródło: Wirtualne Media)

 

DWF Poland: Paweł Stykowski na czele praktyki ubezpieczeniowej

We wrześniu do DWF Poland dołączył Paweł Stykowski. W polskim oddziale kancelarii objął stanowisko local partnera. Jego zadaniem będzie...


czytaj dalej

Colonnade Insurance: Grzegorz Kulik nowym dyrektorem generalnym

Po niecałych trzech miesiącach od rezygnacji z zajmowanej funkcji wiceprezesa zarządu spółek ubezpieczeniowych Allianz Polska Grzegorz Kulik objął...


czytaj dalej

Marsh: Menadżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem

Większość członków zarządu lub kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie ryzykiem cybernetycznym w swojej organizacji poświęca nie więcej...


czytaj dalej

Allianz: Spadek zasobów finansowych w krajach rozwiniętych i wschodzących

W 2018 roku zasoby finansowe w krajach rozwiniętych i wschodzących po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego z 2008 r. zanotowały symultaniczny...


czytaj dalej

PIU: Coraz bliżej 3 mln osób objętych ochroną w ramach polisy zdrowotnej

Wartość rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych nadal rośnie. Szybko zwiększa się też grono Polaków objętych ochroną w ramach tego typu polis.

czytaj dalej

Ubea.pl: Zmiany w rankingu

W sierpniu doszło do kilku zmian w rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych Ubea.pl, opartego na kalkulacjach sporządzonych przez użytkowników...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook