Panel Praktyków: Liderzy sprzedaży zdradzają tajemnice swojego sukcesu
czwartek, 31 marca 2016 08:35

7 kwietnia w Warszawie odbędzie „Panel Praktyków Seria: Ubezpieczenia i Inwestycje” – warsztaty dla sprzedawców ubezpieczeń i programów inwestycyjnych. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Podczas pierwszej części spotkania zostaną szczegółowo omówione dwie kwestie: „Fundusze to nie lokata” oraz „Perpetuum mobile sprzedaży”. Najpierw Remigiusz Stanisławek, pierwszy w Polsce członek MDRT Million Dollar Round Table z 2-krotnym tytułem Top Of The Table, niezależny ekspert w tematyce funduszy inwestycyjnych, trener inwestycyjny i inwestor, pokaże kilka mitów inwestowania (aby zrozumieć, dlaczego strategie KIT – Kup i Trzymaj – czy uśredniania mają małe szanse na zyski dla inwestorów). Pokaże też, jak współpracować ze świadomymi inwestorami, oraz będzie przekonywał, że warto inwestować świadomie. W drugiej części wykładu odbędzie się prezentacja narzędzi wspierających doradców, a wymagających od klientów zaangażowania na poziomie 10 minut w miesiącu. W części zatytułowanej „Perpetuum mobile sprzedaży” uczestnicy będą mogli się dowiedzieć od ekspertów-praktyków, co zrobić, aby klient kupił zanim sprzedawca zacznie sprzedaż, jak działa zasada – im mniej sprzedaży tym więcej zakupów, co zrobić, aby pokochać sprzedaż i na niej zarobić fortunę.

W drugiej części spotkania odbędą się warsztaty w 3 grupach tematycznych. W części zatytułowanej „Baza klientów inwestycyjnych jako ponowne źródło prowizji sprzedawcy prowadzący pokażą, co zrobić, aby posiadane przez agentów bazy klientów mogły ponownie generować prowizje bez przenoszenia kapitału na inne programy, udostępnią ofertę produktową, z powodu której klient będzie chciał zostać, i zdradzą zasady najskuteczniejszej budowy oferty agenta. Z kolei w grupie tematycznej  pt. „Zasady działania narzędzia sprzedaży z gwarancją 70% skuteczności” prowadzący zaprezentują autorskie, sprawdzone narzędzie, które po zastosowaniu gwarantuje wysoką sprzedaż i stabilność portfela agenta i przećwiczą jego zastosowanie z uczestnikami. Natomiast w grupie tematycznej pt. „Co zrobić, aby kapitał klienta pozostał na kontach i zarabiał pomimo prawa do wypłaty?” prowadzący warsztaty udostępnią mechanizm działania narzędzi wspomagających zarządzanie inwestycjami klienta, nauczą, jak przekonać klienta, że aktywne inwestowanie nie musi oznaczać dużego ryzyka, czyli jak chronić wypracowane zyski i jak unikać dużych strat. Będzie też kilka zdań na temat organizacji MDRT i korzyści z członkostwa.

W godz. 18.30-20.00 odbędzie się panel pytań i odpowiedzi ze sprzedawcami i wykładowcami. Wśród tych ostatnich, oprócz Remigiusza Stanisławka, znajdą się Wiesława Pastuszek – ekspertka w dziedzinie sprzedaży produktów, których klient nie chce, a sprzedawca się boi, słuchaczka prestiżowej szkoły MDRT oraz Europejskiej Akademii Ubezpieczeń, a także pomysłodawczyni projektu „perpetuum mobile sprzedaży”, oraz Adam Gołębiewski, absolwent studiów prawniczych, który w swojej pracy wykorzystuje wiedzę doradcy inwestycyjnego i podatkowego, oraz autor unikatowych strategii inwestycyjnych.

Warsztaty odbędą się 7 kwietnia w godz.11.00-20.00 w hotelu Courtyard by Marriott ul. Żwirki i Wigury 1. Cena uczestnictwa wynosi 99 zł (bez lunchu).

Kontakt do organizatorów: Reverto sp. z o.o. ul. Wieczorynki 7, 60-193 Poznań
email: biuro@reverto.pl
tel. 691-787-796
(AM, źródło: Reverto)

 

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Aviva: Cyberprodukt dla małego biznesu

Brytyjski ubezpieczyciel Aviva w ramach rozbudowywania działu ubezpieczeń specjalistycznych planuje wprowadzenie w br. nowego produktu dla małych...


czytaj dalej

Concordia Ubezpieczenia: 20 lat minęło

17 czerwca w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Gala Jubileuszowa Concordii Ubezpieczenia – kulminacyjny punkt...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Allianz będzie szturmować pierwsza trójkę

Polski rynek ma duże znaczenie dla Allianz. Dlatego ubezpieczyciel zamierza wzmocnić swoją pozycję w naszym kraju. Droga do tego celu będzie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy