Reklama

SPB Services: Naprawa telefonu w godzinę w nowym Premium Service Plaza
czwartek, 14 kwietnia 2016 08:46

Najnowocześniejszy i największy serwis urządzeń marki Samsung został dziś oficjalnie uruchomiony w Warszawie. Na blisko 500 m² powierzchni zlokalizowanej w kompleksie biurowym Warsaw Spire użytkownicy i miłośnicy marki Samsung będą mogli naprawić swój telefon komórkowy, a także zapoznać się z najnowszymi produktami i technologiami.

W Premium Service Plaza w jednym miejscu zostały zgromadzone najnowocześniejsze technologie Samsung oraz doświadczeni eksperci i doradcy. Najważniejszym wyróżnikiem serwisu jest usługa naprawy telefonów komórkowych w godzinę.

- Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość awarii telefonów komórkowych to drobne usterki, które można usunąć w mniej niż godzinę. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z firmą SPB Services, europejskim liderem w zakresie diagnostyki i naprawy urządzeń mobilnych jesteśmy w stanie wprowadzić zupełnie nowy standard obsługi klienta i naprawiać większość usterek właśnie w godzinę – powiedział Jarosław Orski, szef serwisu Samsung Electronics Polska.

W Premium Service Plaza klienci mogą nie tylko naprawić lub zgłosić usterkę swojego urządzenia, ale także zapoznać się z najnowszymi produktami marki. Do bezpośredniego testowania będą dostępne najnowsze modele telefonów komórkowych, tabletów czy telewizorów. W specjalnych strefach odwiedzający mogą zapoznać się także np. z wirtualną rzeczywistością i przenieść się do innego miejsca za pomocą gogli Gear VR. Samsung proponuje też usługę grawerowania grafiki na akcesoriach, tzw. coverach. Klienci będą mogli spersonalizować swoje akcesoria jednym z wybranych symboli lub według własnej propozycji, obserwując na żywo proces grawerowania na ekranie monitora.

Na terenie obiektu dostępna jest specjalna strefa rozrywki dla dzieci i dorosłych, a także obsługa osób głuchych za pomocą aplikacji Migam. Już wkrótce dodatkowym ułatwieniem będzie system rezerwacji pozwalający umówić wizytę w terminie wybranym przez klienta oraz przyspieszyć obsługę na miejscu.

- Naszym celem było stworzenie miejsca, które będzie maksymalnie przyjazne dla odwiedzających, dlatego oprócz wszelkich udogodnień natury technologicznej dołożyliśmy starań, aby serwis mógł być odwiedzany przez osoby niepełnosprawne ruchowo i głuche. Pomagać nam w tym będzie aplikacja Migam, którą wprowadziliśmy do naszego systemu obsługi klienta kilka miesięcy temu – dodaje Jarosław Orski.

Ciekawym rozwiązaniem jest strefa szkoleń, w której w przyszłości będą organizowane spotkania i szkolenia produktowe dla wszystkich zainteresowanych osób.

(AM, AW, źródło: SPB Services, gu.com.pl)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Porozumienie w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson

18 września firma Marsh & McLennan Companies (MMC) ogłosiła osiągnięcie porozumienia w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson Group (JLT),...


czytaj dalej

Santander Aviva: Rodzinne wzorce motywacją do zakupu polisy

Z badania przeprowadzonego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że wzory zachowań ukształtowane...


czytaj dalej

Unilink: Podejście turystów do ubezpieczeń na wyjazd

Z sondy na temat ubezpieczeń turystycznych w minionym sezonie wakacyjnym, przeprowadzonej w placówkach multiagencji Unilink, wynika, że polscy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook