Analizy Online: Ubezpieczyciele nie tracą wiary w fundusze
poniedziałek, 08 sierpnia 2016 08:54

Zła prasa wokół Ubezpieczeniowych Funduszy Kapitałowych, przełożyła się na spadek popularności tych produktów. Z drugiej strony, ich liczba systematycznie rośnie – zauważa Wojciech Kiermacz z serwisu Analizy Online.

Ekspert przypomina, że w I kwartale 2016 r. wartość składki do polis inwestycyjnych z UFK wyniosła 2,4 mld zł, a to najmniej od trzeciego kwartału 2011 r.

Oferta tych produktów jednak systematycznie się powiększa. Od stycznia do czerwca 2016 r. uruchomionych zostało ponad 150 krajowych i zagranicznych funduszy w formie UFK i produktów strukturyzowanych. Najwięcej wprowadziły do oferty: PZU Życie, Aegon TUnŻ, Open Life TU Życie.
(AW, źródło: Analizy Online)

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

VIG: Milion euro na rozwój pięciu innowacji

Vienna Insurance Group (VIG) rozstrzygnęła wewnętrzny konkurs na innowacyjne rozwiązania cyfrowe. W ramach inicjatywy VIG Xelerate grupa wybrała...


czytaj dalej

Lemonade: Pozew w imię standardów etycznych

Funkcjonująca z wykorzystaniem sztucznej inteligencji firma z branży insurtech, Lemonade Insurance Company, wniosła pozew przeciwko ONE Insurance,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Koncentracja i stabilizacja w sektorze życiowym

W pierwszym kwartale tego roku rynek życiowy utrzymał, a nawet nieco zwiększył utrzymujący się od lat silny poziom koncentracji. Pięć największych...


czytaj dalej

Sotrender: Maj na ubezpieczeniowym Facebooku

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w maju największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook