Analizy Online: Ubezpieczyciele nie tracą wiary w fundusze
poniedziałek, 08 sierpnia 2016 08:54

Zła prasa wokół Ubezpieczeniowych Funduszy Kapitałowych, przełożyła się na spadek popularności tych produktów. Z drugiej strony, ich liczba systematycznie rośnie – zauważa Wojciech Kiermacz z serwisu Analizy Online.

Ekspert przypomina, że w I kwartale 2016 r. wartość składki do polis inwestycyjnych z UFK wyniosła 2,4 mld zł, a to najmniej od trzeciego kwartału 2011 r.

Oferta tych produktów jednak systematycznie się powiększa. Od stycznia do czerwca 2016 r. uruchomionych zostało ponad 150 krajowych i zagranicznych funduszy w formie UFK i produktów strukturyzowanych. Najwięcej wprowadziły do oferty: PZU Życie, Aegon TUnŻ, Open Life TU Życie.
(AW, źródło: Analizy Online)

 

Ubezpieczenia Pocztowe: Zbigniew Pusz zatwierdzony na stanowisku prezesa

25 kwietnia Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Zbigniewa Pusza na stanowisko prezesa zarządu Pocztowego...


czytaj dalej

Aegon: Michał Biedzki odchodzi, Marc van der Ploeg nowym szefem

21 kwietnia Aegon w Polsce poinformował, że Michał Biedzki, prezes Aegon TUnŻ kierujący działalnością holenderskiej firmy w naszym kraju, złożył...


czytaj dalej

Munich Re: Branża odczuje wzrost

Globalna branża ubezpieczeniowa w latach 2017–2018 wreszcie odnotuje silniejszy niż w latach poprzednich wzrost, wynoszący średnio 4,5% rocznie...


czytaj dalej

Świat: Ryzyko polityczne budzi coraz większe obawy

Dziś ryzyko polityczne niepokoi mnie bardziej niż kiedykolwiek – przyznał Evan Freely z największej na świecie firmy brokerskiej Marsh & McLennan....


czytaj dalej

Aon: Jakie ryzyka budzą największe obawy przedsiębiorstw?

Z globalnego raportu Aon „Zarządzanie ryzykiem i ubezpieczeniami 2017” wynika, że trzema ryzykami budzącymi największe obawy przedsiębiorców na...


czytaj dalej

Marsh Polska: Polisy środowiskowe coraz bardziej potrzebne

Zdaniem ekspertów Marsh w Polsce widoczny jest wzrost zainteresowania polisami środowiskowymi. I to nie tylko wśród dużych przedsiębiorstw z...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy