Analizy Online: Ubezpieczyciele nie tracą wiary w fundusze
poniedziałek, 08 sierpnia 2016 08:54

Zła prasa wokół Ubezpieczeniowych Funduszy Kapitałowych, przełożyła się na spadek popularności tych produktów. Z drugiej strony, ich liczba systematycznie rośnie – zauważa Wojciech Kiermacz z serwisu Analizy Online.

Ekspert przypomina, że w I kwartale 2016 r. wartość składki do polis inwestycyjnych z UFK wyniosła 2,4 mld zł, a to najmniej od trzeciego kwartału 2011 r.

Oferta tych produktów jednak systematycznie się powiększa. Od stycznia do czerwca 2016 r. uruchomionych zostało ponad 150 krajowych i zagranicznych funduszy w formie UFK i produktów strukturyzowanych. Najwięcej wprowadziły do oferty: PZU Życie, Aegon TUnŻ, Open Life TU Życie.
(AW, źródło: Analizy Online)

 

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Aviva: Cyberprodukt dla małego biznesu

Brytyjski ubezpieczyciel Aviva w ramach rozbudowywania działu ubezpieczeń specjalistycznych planuje wprowadzenie w br. nowego produktu dla małych...


czytaj dalej

Concordia Ubezpieczenia: 20 lat minęło

17 czerwca w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Gala Jubileuszowa Concordii Ubezpieczenia – kulminacyjny punkt...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Allianz będzie szturmować pierwsza trójkę

Polski rynek ma duże znaczenie dla Allianz. Dlatego ubezpieczyciel zamierza wzmocnić swoją pozycję w naszym kraju. Droga do tego celu będzie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy