TUnŻ Europa: db Gwarancja – Rynki Globalne II przyniosła premię
piątek, 30 września 2016 08:29

Zakończony właśnie produkt strukturyzowany db Gwarancja – Rynki Globalne (II subskrypcja) wypracował dla klientów blisko 13% premii. Inwestycja została przygotowana przez TUnŻ Europa we współpracy z Deutsche Bankiem.  

db Gwarancja – Rynki Globalne miała formę 3-letniego produktu o charakterze inwestycyjnym oferowany w formie ubezpieczenia na życie i dożycie. Okres ubezpieczenia rozpoczął się w sierpniu 2013 r., a zakończył w sierpniu 2016 r. W tym polisa wypracowała 12,88% premii, co przełożyło się na ok. 4,3% zysku w skali roku. Produkt był oparty na koszyku 3 funduszy: japońskim Nomura ETF - NIKKEI 225, francuskim Lyxor ETF Euro Stoxx 50 i amerykańskim SPDR S&P 500 ETF TRUSTd. Potencjalny zysk z inwestycji zależał od stopy zwrotu z tych funduszy.

Podczas okresu ubezpieczenia klienci zostali objęci ochroną ubezpieczeniową przez towarzystwo. Minimalna wpłata wynosiła 2 tys. zł. Ze względu na formę produktu zwrot z inwestycji był zwolniony z podatku od zysków kapitałowych.
(AM, źródło: TUnŻ Europa)

 

Aegon: Michał Biedzki odchodzi, Marc van der Ploeg nowym szefem

21 kwietnia Aegon w Polsce poinformował, że Michał Biedzki, prezes Aegon TUnŻ kierujący działalnością holenderskiej firmy w naszym kraju, złożył...


czytaj dalej

PZU Życie: Roman Pałac pełniącym obowiązki prezesa

Dotychczasowy prezes PZU Życie Paweł Surówka opuścił zajmowane stanowisko i został przewodniczącym rady nadzorczej spółki. Obowiązki szefa...


czytaj dalej

Świat: Ryzyko polityczne budzi coraz większe obawy

Dziś ryzyko polityczne niepokoi mnie bardziej niż kiedykolwiek – przyznał Evan Freely z największej na świecie firmy brokerskiej Marsh & McLennan....


czytaj dalej

Kajmany: Wysyp licencji dla ubezpieczycieli

Początek 2017 r. okazał się okresem obfitości dla branży ubezpieczeniowej Kajmanów. W I kw. wydano 8 nowych licencji na działalność...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Internetowa sprzedaż wciąż kusi

Mimo że dotychczasową karierę directu w polskich ubezpieczeniach trudno uznać za oszałamiającą – zwłaszcza jeśli pamięta się entuzjazm...


czytaj dalej

Concordia: Prawie pół miliarda zebranych składek

Wynik finansowy Grupy Concordia Ubezpieczenia w 2016 r. wyniósł łącznie +10,3 mln zł, przy sprzedaży w wysokości 424,3 mln zł.

WTUŻiR Concordia...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy