EAP: Druga opinia medyczna dla klientów Nationale-Nederlanden
środa, 19 października 2016 08:43

Europ Assistance Polska (EAP) wspólnie z Nationale-Nederlanden oferuje program „Drugiej opinii medycznej”. Rozwiązanie to pozwala klientom m.in. na weryfikację pierwotnej opinii medycznej oraz procesu leczenia, a także zasięgnięcie specjalistycznej konsultacji medycznej u najlepszych ekspertów w kraju i za granicą.

- Polacy coraz częściej korzystają ze specjalistycznych polis na życie oraz różnych dodatkowych usług. Od jakiegoś czasu obserwujemy duże zainteresowanie takimi rozwiązaniami ochronnymi, które w przypadku choroby ubezpieczonego są wsparciem dla niego w powrocie do zdrowia – mówi Edyta Fundowicz, dyrektor ds. portfela produktowego w Nationale-Nederlanden.

Usługa „Drugiej opinii medycznej” daje klientom możliwość skonsultowania diagnozy postawionej w chorobie krytycznej z niezależnym lekarzem na terenie kraju lub zagranicą. Dodatkowo ubezpieczony może również zweryfikować zasadność i poprawność zaproponowanego leczenia oraz jego zgodność z aktualną wiedzą lekarską w danej dziedzinie. Program obejmuje także pozyskanie informacji, czy istnieją alternatywne metody medyczne zalecane w danym przypadku – dostępne również poza granicami Polski – oraz wskazanie ośrodka je stosującego.

- Program „Drugiej opinii medycznej” to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują rzetelnej informacji na temat własnego stanu zdrowia, potwierdzenia postawionej diagnozy i zaproponowanego planu leczenia. Dodatkowo klienci mają do dyspozycji kompleksowy zakres usług i świadczeń assistance – mówi Marta Tomczak-Koziupa, Bancassurance Senior Account Manager EAP.

Program zapewnia również klientom szereg usług dodatkowych, m.in. takich jak: tele-, wideokonsultacja z lekarzem (w tym także tłumacza w przypadku zagranicznego specjalisty), dowóz leków, transport ubezpieczonego do/z placówki medycznej oraz organizację i pokrycie kosztów hotelu na czas konsultacji.  W ramach najszerszego  zakresu usługi klienci mogą liczyć także na kompleksową organizację procesu leczenia w kraju i za granicą.
(AM, źródło: EAP)

 

Link4: Agnieszka Balcerska nową dyrektor HR

Od 20 lutego nową dyrektor Pionu HR w Link4 jest Agnieszka Balcerska. Przed dołączeniem do ubezpieczyciela pełniła funkcję szefa HR dla Europy...


czytaj dalej

D.A.S.: Danuta Źrałek nowym członkiem zarządu

16 lutego nastąpiły zmiany w zarządzie D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację Arkadiusza Gila...


czytaj dalej

Fitch Ratings: Solvency II zwiększy popyt na reasekurację

Okres styczniowych odnowień kontraktów dowodzi, że pod reżimem Solvency II wzrośnie popyt na produkty reasekuracyjne, bowiem europejscy...


czytaj dalej

Tesla: Ubezpieczenie w cenie auta

Podczas prezentacji wyników Tesli za czwarty kwartał Jon McNeill, dyrektor działu sprzedaży i usług zapowiedział, że w przyszłości firma chce...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: SN wzmacnia prokliencki trend

Od kilku lat w otoczeniu prawnym ubezpieczeń widoczny jest prokliencki trend. Jednym z katalizatorów jego dynamicznego rozwoju jest Sąd Najwyższy,...


czytaj dalej

Analizy Online: Udane drugie półrocze UFK

Według zebranych przez nas danych na koniec grudnia 2016 roku aktywa netto ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych uplasowały się na poziomie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy