CUK Ubezpieczenia: Rodzinna alternatywa dla polis pracowniczych
czwartek, 10 listopada 2016 09:39

Grupowe ubezpieczenie na życie kojarzone jest najczęściej z polisą stanowiącą element pakietu pracowniczego oferowanego przez duże zakłady pracy. Nie trzeba jednak być zatrudnionym w wielkiej korporacji, aby móc skorzystać z polisy na bardzo dobrych warunkach – przypomina CUK Ubezpieczenia.

– Wśród Polaków zdaje się nadal panować stereotyp, że z dobrodziejstw ubezpieczenia grupowego mogą korzystać tylko pracownicy wielkich korporacji. Niewielu klientów zdaje sobie sprawę, że w ofertach towarzystw znajdują się rodzinne polisy na życie, które są także formą ubezpieczenia grupowego. Ceny składek, podobnie jak w przypadku ubezpieczeń pracowniczych, zaczynają się już od około 30 zł miesięcznie. Jednak dzięki temu, że ubezpieczamy jedynie wąskie grono bliskich nam osób, możliwe jest większe dopasowanie tego produktu ubezpieczeniowego do potrzeb naszych i naszych bliskich – wskazuje Maciej Kuczwalski, ekspert CUK Ubezpieczenia.

Ubezpieczenia rodzinne uzupełniają lukę pomiędzy pakietami indywidualnymi a polisami oferowanymi przez zakłady pracy. Dodatkową zaletą ubezpieczeń grupowych jest to, że inaczej niż w przypadku polis indywidualnych, ubezpieczyciel zazwyczaj nie wymaga przedstawienia wyników badań lekarskich. – Osoby, w przypadku których ryzyko ubezpieczeniowe jest szczególnie wysokie, mogą się spotkać z odrzuceniem wniosku o ubezpieczenie indywidualne. Ubezpieczenia grupowe może natomiast wykupić grupa już trzech osób, co do których ubezpieczyciel nie stawia żadnych dodatkowych wymagań – dodaje ekspert.

Standardowa polisa będzie chroniła przed następstwami zachorowania i śmierci, ale można ją także wzbogacić o dodatkowe zabezpieczenie w postaci medycznego assistance, który gwarantuje między innymi wizyty lekarza, pielęgniarki czy opiekę domową po hospitalizacji.  – Wszystkie te cechy czynią ubezpieczenia grupowe coraz popularniejszym sposobem na zapewnienie bezpieczeństwa finansowego sobie i swoim bliskim. Coraz większa świadomość klienta w zakresie ubezpieczeń życiowych pozwala nam jeszcze lepiej i skuteczniej porównywać i dopasowywać produkt do konkretnej osoby i jej potrzeb – tłumaczy Maciej Kuczwalski.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)

 

Aegon: Michał Biedzki odchodzi, Marc van der Ploeg nowym szefem

21 kwietnia Aegon w Polsce poinformował, że Michał Biedzki, prezes Aegon TUnŻ kierujący działalnością holenderskiej firmy w naszym kraju, złożył...


czytaj dalej

PZU Życie: Roman Pałac pełniącym obowiązki prezesa

Dotychczasowy prezes PZU Życie Paweł Surówka opuścił zajmowane stanowisko i został przewodniczącym rady nadzorczej spółki. Obowiązki szefa...


czytaj dalej

Świat: Ryzyko polityczne budzi coraz większe obawy

Dziś ryzyko polityczne niepokoi mnie bardziej niż kiedykolwiek – przyznał Evan Freely z największej na świecie firmy brokerskiej Marsh & McLennan....


czytaj dalej

Kajmany: Wysyp licencji dla ubezpieczycieli

Początek 2017 r. okazał się okresem obfitości dla branży ubezpieczeniowej Kajmanów. W I kw. wydano 8 nowych licencji na działalność...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Internetowa sprzedaż wciąż kusi

Mimo że dotychczasową karierę directu w polskich ubezpieczeniach trudno uznać za oszałamiającą – zwłaszcza jeśli pamięta się entuzjazm...


czytaj dalej

Concordia: Prawie pół miliarda zebranych składek

Wynik finansowy Grupy Concordia Ubezpieczenia w 2016 r. wyniósł łącznie +10,3 mln zł, przy sprzedaży w wysokości 424,3 mln zł.

WTUŻiR Concordia...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy