CUK Ubezpieczenia: Rodzinna alternatywa dla polis pracowniczych
czwartek, 10 listopada 2016 09:39

Grupowe ubezpieczenie na życie kojarzone jest najczęściej z polisą stanowiącą element pakietu pracowniczego oferowanego przez duże zakłady pracy. Nie trzeba jednak być zatrudnionym w wielkiej korporacji, aby móc skorzystać z polisy na bardzo dobrych warunkach – przypomina CUK Ubezpieczenia.

– Wśród Polaków zdaje się nadal panować stereotyp, że z dobrodziejstw ubezpieczenia grupowego mogą korzystać tylko pracownicy wielkich korporacji. Niewielu klientów zdaje sobie sprawę, że w ofertach towarzystw znajdują się rodzinne polisy na życie, które są także formą ubezpieczenia grupowego. Ceny składek, podobnie jak w przypadku ubezpieczeń pracowniczych, zaczynają się już od około 30 zł miesięcznie. Jednak dzięki temu, że ubezpieczamy jedynie wąskie grono bliskich nam osób, możliwe jest większe dopasowanie tego produktu ubezpieczeniowego do potrzeb naszych i naszych bliskich – wskazuje Maciej Kuczwalski, ekspert CUK Ubezpieczenia.

Ubezpieczenia rodzinne uzupełniają lukę pomiędzy pakietami indywidualnymi a polisami oferowanymi przez zakłady pracy. Dodatkową zaletą ubezpieczeń grupowych jest to, że inaczej niż w przypadku polis indywidualnych, ubezpieczyciel zazwyczaj nie wymaga przedstawienia wyników badań lekarskich. – Osoby, w przypadku których ryzyko ubezpieczeniowe jest szczególnie wysokie, mogą się spotkać z odrzuceniem wniosku o ubezpieczenie indywidualne. Ubezpieczenia grupowe może natomiast wykupić grupa już trzech osób, co do których ubezpieczyciel nie stawia żadnych dodatkowych wymagań – dodaje ekspert.

Standardowa polisa będzie chroniła przed następstwami zachorowania i śmierci, ale można ją także wzbogacić o dodatkowe zabezpieczenie w postaci medycznego assistance, który gwarantuje między innymi wizyty lekarza, pielęgniarki czy opiekę domową po hospitalizacji.  – Wszystkie te cechy czynią ubezpieczenia grupowe coraz popularniejszym sposobem na zapewnienie bezpieczeństwa finansowego sobie i swoim bliskim. Coraz większa świadomość klienta w zakresie ubezpieczeń życiowych pozwala nam jeszcze lepiej i skuteczniej porównywać i dopasowywać produkt do konkretnej osoby i jej potrzeb – tłumaczy Maciej Kuczwalski.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)

 

Aegon TUnŻ: Robert Pusz nowym członkiem zarządu

18 maja Aegon Polska poinformował o powołaniu Roberta Pusza na stanowisko członka zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Z ramienia...


czytaj dalej

PZU SA: Paweł Surówka zatwierdzony na stanowisku prezesa

16 maja Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Pawła Surówki na stanowisko prezesa zarządu Powszechnego Zakładu...


czytaj dalej

MetLife: Tydzień Aktywności Społecznej

MetLife we współpracy z organizacją Olimpiady Specjalne i fundacją Habitat for Humanity po raz kolejny organizuje Tydzień Aktywności Społecznej w...


czytaj dalej

Szwajcaria: Ubezpieczyciele wyprzedzają banki

W szwajcarskiej branży finansowe dokonuje się zmiana na prowadzeniu. Mniej efektowni ubezpieczyciele, przez długi czas pozostający w cieniu...


czytaj dalej

YU! oferuje pełną „komunikację” i płatności ratalne

Podczas styczniowej inauguracji marki YU! jej przedstawiciele zapowiadali, że w ciągu kliku miesięcy oferta produktów dostępnych w ramach tego...


czytaj dalej

PIPUiF: Krajowy Rejestr Długów nowym partnerem Izby

Krajowy Rejestr Długów dołączył do grona partnerów Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych, podkreślając tym samym wagę, jaką ta...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy