CUK Ubezpieczenia: Rodzinna alternatywa dla polis pracowniczych
czwartek, 10 listopada 2016 09:39

Grupowe ubezpieczenie na życie kojarzone jest najczęściej z polisą stanowiącą element pakietu pracowniczego oferowanego przez duże zakłady pracy. Nie trzeba jednak być zatrudnionym w wielkiej korporacji, aby móc skorzystać z polisy na bardzo dobrych warunkach – przypomina CUK Ubezpieczenia.

– Wśród Polaków zdaje się nadal panować stereotyp, że z dobrodziejstw ubezpieczenia grupowego mogą korzystać tylko pracownicy wielkich korporacji. Niewielu klientów zdaje sobie sprawę, że w ofertach towarzystw znajdują się rodzinne polisy na życie, które są także formą ubezpieczenia grupowego. Ceny składek, podobnie jak w przypadku ubezpieczeń pracowniczych, zaczynają się już od około 30 zł miesięcznie. Jednak dzięki temu, że ubezpieczamy jedynie wąskie grono bliskich nam osób, możliwe jest większe dopasowanie tego produktu ubezpieczeniowego do potrzeb naszych i naszych bliskich – wskazuje Maciej Kuczwalski, ekspert CUK Ubezpieczenia.

Ubezpieczenia rodzinne uzupełniają lukę pomiędzy pakietami indywidualnymi a polisami oferowanymi przez zakłady pracy. Dodatkową zaletą ubezpieczeń grupowych jest to, że inaczej niż w przypadku polis indywidualnych, ubezpieczyciel zazwyczaj nie wymaga przedstawienia wyników badań lekarskich. – Osoby, w przypadku których ryzyko ubezpieczeniowe jest szczególnie wysokie, mogą się spotkać z odrzuceniem wniosku o ubezpieczenie indywidualne. Ubezpieczenia grupowe może natomiast wykupić grupa już trzech osób, co do których ubezpieczyciel nie stawia żadnych dodatkowych wymagań – dodaje ekspert.

Standardowa polisa będzie chroniła przed następstwami zachorowania i śmierci, ale można ją także wzbogacić o dodatkowe zabezpieczenie w postaci medycznego assistance, który gwarantuje między innymi wizyty lekarza, pielęgniarki czy opiekę domową po hospitalizacji.  – Wszystkie te cechy czynią ubezpieczenia grupowe coraz popularniejszym sposobem na zapewnienie bezpieczeństwa finansowego sobie i swoim bliskim. Coraz większa świadomość klienta w zakresie ubezpieczeń życiowych pozwala nam jeszcze lepiej i skuteczniej porównywać i dopasowywać produkt do konkretnej osoby i jej potrzeb – tłumaczy Maciej Kuczwalski.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)

 

KNF: Marcin Pachucki i Filip Świtała nowymi wiceprzewodniczącymi

Na wniosek przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marka Chrzanowskiego, premier Beata Szydło odwołała z dniem 15 lutego jego...


czytaj dalej

Donoria: Łukasz Moltzan nowym dyrektorem Biura Ubezpieczeń Osobowych

Łukasz Moltzan został nowym dyrektora Biura Ubezpieczeń Osobowych Donorii. Na tym stanowisku zastąpił Przemysława Gawlaka.

Menadżer jest od...


czytaj dalej

Euler Hermes: Kończy się spadkowy trend liczby upadłości na świecie

W 2016 roku firmy musiały walczyć o utrzymanie swojej kondycji, pomimo intensywnego wsparcia ze strony decydentów politycznych – wynika z analizy...


czytaj dalej

Atradius: Azja stabilna mimo spowolnienia

Mimo niższego tempa wzrostu gospodarczego wśród azjatyckich tygrysów i w Państwie Środka utrzymuje się umiarkowane bądź niskie ryzyko kredytowe –...


czytaj dalej

KUKE potwierdziła odejście Marka Czerskiego

Korporacja Kredytów Ubezpieczeń Eksportowych (KUKE) potwierdziła wczorajsze doniesienia „Gazety Ubezpieczeniowej”* o odejściu jej dotychczasowego...


czytaj dalej

UFG: W drogich regionach częściej sprawdzają historię ubezpieczenia

W 2016 roku właściciele aut zadali ponad dwukrotnie więcej pytań o dane dotyczące historii ubezpieczenia i szkód w ogólnopolskiej bazie polis...
czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy