CUK Ubezpieczenia: Rodzinna alternatywa dla polis pracowniczych
czwartek, 10 listopada 2016 09:39

Grupowe ubezpieczenie na życie kojarzone jest najczęściej z polisą stanowiącą element pakietu pracowniczego oferowanego przez duże zakłady pracy. Nie trzeba jednak być zatrudnionym w wielkiej korporacji, aby móc skorzystać z polisy na bardzo dobrych warunkach – przypomina CUK Ubezpieczenia.

– Wśród Polaków zdaje się nadal panować stereotyp, że z dobrodziejstw ubezpieczenia grupowego mogą korzystać tylko pracownicy wielkich korporacji. Niewielu klientów zdaje sobie sprawę, że w ofertach towarzystw znajdują się rodzinne polisy na życie, które są także formą ubezpieczenia grupowego. Ceny składek, podobnie jak w przypadku ubezpieczeń pracowniczych, zaczynają się już od około 30 zł miesięcznie. Jednak dzięki temu, że ubezpieczamy jedynie wąskie grono bliskich nam osób, możliwe jest większe dopasowanie tego produktu ubezpieczeniowego do potrzeb naszych i naszych bliskich – wskazuje Maciej Kuczwalski, ekspert CUK Ubezpieczenia.

Ubezpieczenia rodzinne uzupełniają lukę pomiędzy pakietami indywidualnymi a polisami oferowanymi przez zakłady pracy. Dodatkową zaletą ubezpieczeń grupowych jest to, że inaczej niż w przypadku polis indywidualnych, ubezpieczyciel zazwyczaj nie wymaga przedstawienia wyników badań lekarskich. – Osoby, w przypadku których ryzyko ubezpieczeniowe jest szczególnie wysokie, mogą się spotkać z odrzuceniem wniosku o ubezpieczenie indywidualne. Ubezpieczenia grupowe może natomiast wykupić grupa już trzech osób, co do których ubezpieczyciel nie stawia żadnych dodatkowych wymagań – dodaje ekspert.

Standardowa polisa będzie chroniła przed następstwami zachorowania i śmierci, ale można ją także wzbogacić o dodatkowe zabezpieczenie w postaci medycznego assistance, który gwarantuje między innymi wizyty lekarza, pielęgniarki czy opiekę domową po hospitalizacji.  – Wszystkie te cechy czynią ubezpieczenia grupowe coraz popularniejszym sposobem na zapewnienie bezpieczeństwa finansowego sobie i swoim bliskim. Coraz większa świadomość klienta w zakresie ubezpieczeń życiowych pozwala nam jeszcze lepiej i skuteczniej porównywać i dopasowywać produkt do konkretnej osoby i jej potrzeb – tłumaczy Maciej Kuczwalski.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)

 

Pocztowe TUW: Stanisław Sokołowski nowym wiceprezesem

Z dniem 29 marca Stanisław Sokołowski został powołany na wiceprezesa zarządu Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Na tym stanowisku...


czytaj dalej

MetLife: Mirosław Kisyk za Łukasza Kalinowskiego na stanowisku prezesa

27 marca MetLife TUnŻiR poinformował, że Łukasz Kalinowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki i jednocześnie zakończył...


czytaj dalej

Najczęściej czytane

IFRS 17: Program do raportowania w nowym standardzie

Moody’s Analytics wypuścił program RiskIntegrityTM IFRS 17, rozwiązanie gotowe do działania w chmurze, mające pomóc ubezpieczycielom...


czytaj dalej

Insurtech: Włoska telematyka poza rosyjskim wpływem

Włoska Octo Telematics ogłosiła, że jej prezes i dyrektor generalny podpisali umowę zakupu 20% akcji Octo od rosyjskiej firmy Renova Holdings....


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Pod znakiem nowych regulacji

Gdy w marcu Sąd Najwyższy podjął uchwały dopuszczające możliwość przyznania zadośćuczynienia bliskim osoby ciężko poszkodowanej w wypadku, stało...


czytaj dalej

Nowa polisa PZU Ja Plus dostępna w moje.pzu.pl

PZU rozszerzył ofertę ubezpieczeń dostępnych on-line o polisy na życie. Nowy produkt PZU Ja Plus jest dostępny na portalu moje.pzu.pl obok...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook