CUK Ubezpieczenia: Rodzinna alternatywa dla polis pracowniczych
czwartek, 10 listopada 2016 09:39

Grupowe ubezpieczenie na życie kojarzone jest najczęściej z polisą stanowiącą element pakietu pracowniczego oferowanego przez duże zakłady pracy. Nie trzeba jednak być zatrudnionym w wielkiej korporacji, aby móc skorzystać z polisy na bardzo dobrych warunkach – przypomina CUK Ubezpieczenia.

– Wśród Polaków zdaje się nadal panować stereotyp, że z dobrodziejstw ubezpieczenia grupowego mogą korzystać tylko pracownicy wielkich korporacji. Niewielu klientów zdaje sobie sprawę, że w ofertach towarzystw znajdują się rodzinne polisy na życie, które są także formą ubezpieczenia grupowego. Ceny składek, podobnie jak w przypadku ubezpieczeń pracowniczych, zaczynają się już od około 30 zł miesięcznie. Jednak dzięki temu, że ubezpieczamy jedynie wąskie grono bliskich nam osób, możliwe jest większe dopasowanie tego produktu ubezpieczeniowego do potrzeb naszych i naszych bliskich – wskazuje Maciej Kuczwalski, ekspert CUK Ubezpieczenia.

Ubezpieczenia rodzinne uzupełniają lukę pomiędzy pakietami indywidualnymi a polisami oferowanymi przez zakłady pracy. Dodatkową zaletą ubezpieczeń grupowych jest to, że inaczej niż w przypadku polis indywidualnych, ubezpieczyciel zazwyczaj nie wymaga przedstawienia wyników badań lekarskich. – Osoby, w przypadku których ryzyko ubezpieczeniowe jest szczególnie wysokie, mogą się spotkać z odrzuceniem wniosku o ubezpieczenie indywidualne. Ubezpieczenia grupowe może natomiast wykupić grupa już trzech osób, co do których ubezpieczyciel nie stawia żadnych dodatkowych wymagań – dodaje ekspert.

Standardowa polisa będzie chroniła przed następstwami zachorowania i śmierci, ale można ją także wzbogacić o dodatkowe zabezpieczenie w postaci medycznego assistance, który gwarantuje między innymi wizyty lekarza, pielęgniarki czy opiekę domową po hospitalizacji.  – Wszystkie te cechy czynią ubezpieczenia grupowe coraz popularniejszym sposobem na zapewnienie bezpieczeństwa finansowego sobie i swoim bliskim. Coraz większa świadomość klienta w zakresie ubezpieczeń życiowych pozwala nam jeszcze lepiej i skuteczniej porównywać i dopasowywać produkt do konkretnej osoby i jej potrzeb – tłumaczy Maciej Kuczwalski.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)

 

Votum: Agnieszka Czaplińska nowym wiceprezesem zarządu

9 lutego Elżbieta Kupiec złożyła rezygnację z funkcji członka zarządu Votum, ze skutkiem na ten sam dzień. Przyczyny rezygnacji nie są znane. Rada...


czytaj dalej

Aegon TUnŻ: Andrzej Szufa członkiem zarządu ds. ryzyka

Akcjonariusz Aegon TUnŻ powołał Andrzeja Szufę do pełnienia funkcji członka zarządu spółki odpowiedzialnego za zarządzanie ryzykiem.

Andrzej Szufa...


czytaj dalej

AXA Partners: Hybrydowy asystent osobisty

Podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targów innowacji technologicznych, AXA Partners, globalny zespół AXA...


czytaj dalej

Liberty Specialty Markets rozwija ochronę budów i dzieł sztuki

Liberty Specialty Markets, część Liberty Mutual Insurance, zamierza poszerzyć zakres linii produktowych obsługiwanych we Francji i zwiększyć...


czytaj dalej

PZU, Link4 i Compensa na czele rankingu jakości danych

PZU, Link4 i Compensa TU – te towarzystwa zajęły pierwsze trzy miejsca w siódmym rankingu jakości danych przesyłanych do ogólnopolskiej bazy polis...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU rozpoczął współpracę z AGH

PZU i Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie podpisały list intencyjny w sprawie nawiązania długoterminowej współpracy w...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy