PZU: Nowi dyrektorzy w marketingu
czwartek, 08 grudnia 2016 02:41

Marta Baran od 1 listopada jest dyrektorem ds. strategii i analiz marketingowych, a Agnieszka Rzepkowska od 15 października pełni obowiązki dyrektora ds. komunikacji marketingowej.

- Doceniamy zdolnych managerów, którzy mają na koncie już pierwsze sukcesy. Promujemy ich, bo widzimy w nich potencjał, dzięki któremu rośnie siła marketingu PZU. Jestem przekonana, że Marta i Agnieszka sprostają ambitnym wyzwaniom związanym z opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii marketingowej spółki – powiedziała Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU Życie odpowiedzialna za marketing w Grupie PZU, która bezpośrednio nadzoruje ten obszar i włącza się w kluczowe jego projekty.

Marta Baran odpowiada w PZU za strategię marketingową, obszar Market Intelligence oraz e-marketing. Poprzednio pracowała w Link4 jako dyrektor ds. badań marketingowych i mediów. Była odpowiedzialna m.in. za projekty badawcze, analizy rynkowe i klienckie. Zajmowała się również opracowywaniem strategii mediowych oraz analizą i optymalizacją efektywności kampanii reklamowych.

Marta Baran jest absolwentką Biotechnologii na Politechnice Warszawskiej oraz Podyplomowego Studium Analiz Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie jest słuchaczką studiów Executive Doctor of Business Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

Z kolei Agnieszka Rzepkowska zarządza w PZU obszarem komunikacji marketingowej, w tym również planowaniem strategii mediowej. Z firmą związana jest od ponad roku. Wcześniej kierowała w PZU zespołem reklamy i mediów. Zanim dołączyła do firmy, pracowała m.in. w Nationale-Nederlanden. Jako brand manager była odpowiedzialna za budowanie silnej pozycji marki na rynku, komunikację zewnętrzną i planowanie mediów.

Agnieszka Rzepkowska jest absolwentką Akademii Finansów w Warszawie. Ukończyła także Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
(AM, źródło: PZU)

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

VIG: Milion euro na rozwój pięciu innowacji

Vienna Insurance Group (VIG) rozstrzygnęła wewnętrzny konkurs na innowacyjne rozwiązania cyfrowe. W ramach inicjatywy VIG Xelerate grupa wybrała...


czytaj dalej

Lemonade: Pozew w imię standardów etycznych

Funkcjonująca z wykorzystaniem sztucznej inteligencji firma z branży insurtech, Lemonade Insurance Company, wniosła pozew przeciwko ONE Insurance,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Koncentracja i stabilizacja w sektorze życiowym

W pierwszym kwartale tego roku rynek życiowy utrzymał, a nawet nieco zwiększył utrzymujący się od lat silny poziom koncentracji. Pięć największych...


czytaj dalej

Sotrender: Maj na ubezpieczeniowym Facebooku

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w maju największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook