Bancassurance: „Lokomotywa Europy II” przyniosła zysk
czwartek, 08 grudnia 2016 09:53

Druga subskrypcja ubezpieczenia na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym „Lokomotywa Europy II” zakończyła się dla klientów 4,45% zyskiem w skali roku. Czteroletni produkt o charakterze inwestycyjnym został stworzony przez TUnŻ Europa i był dostępny dla klientów Idea Banku.

Okres ochrony ubezpieczeniowej rozpoczął się 9 listopada 2012 r., a zakończył 9 listopada br. Produkt opierał się na strategii Credit Suisse Germany Index 9% Volatility Target, opartej o notowania indeksu Credit Suisse Germany Index. Na koniec okresu inwestycji klienci otrzymali 100 proc. zainwestowanego kapitału powiększone o iloczyn stopy zwrotu z indeksu oraz współczynnika partycypacji 80 proc. Klienci, którzy zainwestowali w „Lokomotywę Europy II”, zarobili w tym czasie 17,81% brutto, a więc 4,45% w skali roku.
(AM, źródło: TUnŻ Europa)

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

VIG: Milion euro na rozwój pięciu innowacji

Vienna Insurance Group (VIG) rozstrzygnęła wewnętrzny konkurs na innowacyjne rozwiązania cyfrowe. W ramach inicjatywy VIG Xelerate grupa wybrała...


czytaj dalej

Lemonade: Pozew w imię standardów etycznych

Funkcjonująca z wykorzystaniem sztucznej inteligencji firma z branży insurtech, Lemonade Insurance Company, wniosła pozew przeciwko ONE Insurance,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Koncentracja i stabilizacja w sektorze życiowym

W pierwszym kwartale tego roku rynek życiowy utrzymał, a nawet nieco zwiększył utrzymujący się od lat silny poziom koncentracji. Pięć największych...


czytaj dalej

Sotrender: Maj na ubezpieczeniowym Facebooku

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w maju największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook