Bancassurance: „Lokomotywa Europy II” przyniosła zysk
czwartek, 08 grudnia 2016 09:53

Druga subskrypcja ubezpieczenia na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym „Lokomotywa Europy II” zakończyła się dla klientów 4,45% zyskiem w skali roku. Czteroletni produkt o charakterze inwestycyjnym został stworzony przez TUnŻ Europa i był dostępny dla klientów Idea Banku.

Okres ochrony ubezpieczeniowej rozpoczął się 9 listopada 2012 r., a zakończył 9 listopada br. Produkt opierał się na strategii Credit Suisse Germany Index 9% Volatility Target, opartej o notowania indeksu Credit Suisse Germany Index. Na koniec okresu inwestycji klienci otrzymali 100 proc. zainwestowanego kapitału powiększone o iloczyn stopy zwrotu z indeksu oraz współczynnika partycypacji 80 proc. Klienci, którzy zainwestowali w „Lokomotywę Europy II”, zarobili w tym czasie 17,81% brutto, a więc 4,45% w skali roku.
(AM, źródło: TUnŻ Europa)

 

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Aviva: Cyberprodukt dla małego biznesu

Brytyjski ubezpieczyciel Aviva w ramach rozbudowywania działu ubezpieczeń specjalistycznych planuje wprowadzenie w br. nowego produktu dla małych...


czytaj dalej

Concordia Ubezpieczenia: 20 lat minęło

17 czerwca w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Gala Jubileuszowa Concordii Ubezpieczenia – kulminacyjny punkt...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Allianz będzie szturmować pierwsza trójkę

Polski rynek ma duże znaczenie dla Allianz. Dlatego ubezpieczyciel zamierza wzmocnić swoją pozycję w naszym kraju. Droga do tego celu będzie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy