Donoria: Nowe logo
poniedziałek, 19 grudnia 2016 09:37

Toruński broker Donoria rozpoczął proces modyfikacji swojej identyfikacji wizualnej. Spółka podkreśla, że jej nowe logo podkreśla niezmienne wartości firmy i przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowej.

Obecna na rynku finansowym od ponad 20 lat Donoria od 2014 r. jest częścią Howden Broking Group, instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie.

Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie  wartości naszym klientom – mówi Dariusz Zajączkowski, prezes Donorii.

Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno-granatową podkreśla integralność z międzynarodową firmą brokerską i dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Tradycję i nowe możliwości przedstawia nowe hasło Donorii: „Globalne możliwości blisko Ciebie”.
(AM, źródło: Donoria)

 

Votum: Agnieszka Czaplińska nowym wiceprezesem zarządu

9 lutego Elżbieta Kupiec złożyła rezygnację z funkcji członka zarządu Votum, ze skutkiem na ten sam dzień. Przyczyny rezygnacji nie są znane. Rada...


czytaj dalej

Aegon TUnŻ: Andrzej Szufa członkiem zarządu ds. ryzyka

Akcjonariusz Aegon TUnŻ powołał Andrzeja Szufę do pełnienia funkcji członka zarządu spółki odpowiedzialnego za zarządzanie ryzykiem.

Andrzej Szufa...


czytaj dalej

AXA Partners: Hybrydowy asystent osobisty

Podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targów innowacji technologicznych, AXA Partners, globalny zespół AXA...


czytaj dalej

Liberty Specialty Markets rozwija ochronę budów i dzieł sztuki

Liberty Specialty Markets, część Liberty Mutual Insurance, zamierza poszerzyć zakres linii produktowych obsługiwanych we Francji i zwiększyć...


czytaj dalej

PZU, Link4 i Compensa na czele rankingu jakości danych

PZU, Link4 i Compensa TU – te towarzystwa zajęły pierwsze trzy miejsca w siódmym rankingu jakości danych przesyłanych do ogólnopolskiej bazy polis...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU rozpoczął współpracę z AGH

PZU i Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie podpisały list intencyjny w sprawie nawiązania długoterminowej współpracy w...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy