Donoria: Nowe logo
poniedziałek, 19 grudnia 2016 09:37

Toruński broker Donoria rozpoczął proces modyfikacji swojej identyfikacji wizualnej. Spółka podkreśla, że jej nowe logo podkreśla niezmienne wartości firmy i przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowej.

Obecna na rynku finansowym od ponad 20 lat Donoria od 2014 r. jest częścią Howden Broking Group, instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie.

Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie  wartości naszym klientom – mówi Dariusz Zajączkowski, prezes Donorii.

Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno-granatową podkreśla integralność z międzynarodową firmą brokerską i dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Tradycję i nowe możliwości przedstawia nowe hasło Donorii: „Globalne możliwości blisko Ciebie”.
(AM, źródło: Donoria)

 

Personalia: Lech Mrozowski w TUW Medicum

TUW Medicum poinformowało, że nowym członkiem jego zespołu został Lech Mrozowski, związany ostatnio z Vienna Insurance Group w Polsce.

Lech...


czytaj dalej

Link4: Maciej Krzysztoszek nowym rzecznikiem prasowym

Nowym rzecznikiem prasowym Link4 został Maciej Krzysztoszek, związany do niedawna z Komisją Nadzoru Finansowego (KNF) – informuje portal...


czytaj dalej

Swiss Re: John Dacey dyrektorem finansowym

Swiss Re ogłosił, że John Dacey, obecnie dyrektor ds. strategii grupy, został powołany na stanowisko dyrektora finansowego grupy, które obejmie z...


czytaj dalej

Paryż: AXA zintensyfikuje walkę ze zmianami klimatu

Podczas odbywającego się w Paryżu szczytu klimatycznego AXA zapowiedziała podjęcie większych zobowiązań na rzecz walki ze zmianami klimatu.

Thomas...


czytaj dalej

UFG: Składka zakładów z OC ppm. wzrosła o niemal 2,4 mld zł

Przez dziewięć miesięcy 2017 roku ubezpieczyciele zebrali z OC posiadaczy pojazdów mechanicznych o blisko 2,4 mld zł składek więcej niż w...


czytaj dalej

Play uruchomił mobilny market ubezpieczeniowy

12 grudnia wystartował Play Ubezpieczenia – Mobilny market operatora telekomunikacyjnego. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej klienci telekomu...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy