Donoria: Nowe logo
poniedziałek, 19 grudnia 2016 09:37

Toruński broker Donoria rozpoczął proces modyfikacji swojej identyfikacji wizualnej. Spółka podkreśla, że jej nowe logo podkreśla niezmienne wartości firmy i przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowej.

Obecna na rynku finansowym od ponad 20 lat Donoria od 2014 r. jest częścią Howden Broking Group, instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie.

Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie  wartości naszym klientom – mówi Dariusz Zajączkowski, prezes Donorii.

Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno-granatową podkreśla integralność z międzynarodową firmą brokerską i dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Tradycję i nowe możliwości przedstawia nowe hasło Donorii: „Globalne możliwości blisko Ciebie”.
(AM, źródło: Donoria)

 

Link4: Marek Wasilewski nowym szefem likwidacji szkód

Od stycznia nowym szefem likwidacji szkód w Link4 jest Marek Wasilewski. Zastąpił Iana Kennedy’ego.

Marek Wasilewski w ostatnich czterech latach...


czytaj dalej

Personalia: Krystyna Matysiak dołączy do Generali Polska

Krystyna Matysiak, związana ostatnio z Link4 i PZU, od 1 lutego dołączy do Generali Polska. W grupie będzie odpowiedzialna za zarządzanie zasobami...


czytaj dalej

Guy Carpenter: Spowolnienie spadku cen

Ceny reasekuracji przy odnowieniach kontraktów 1 stycznia 2017 r. nadal wykazywały tendencję zniżkową w większości klas biznesu i na większości...


czytaj dalej

CIRC: Sposób na ograniczenie ryzykownych inwestycji

Proponowane limity w strukturze własnościowej chińskich firm ubezpieczeniowych mogą skutecznie zapobiec wykorzystywaniu przez konglomeraty takie...
czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Sezon burzowy w branży

Jednym z najistotniejszych wydarzeń obecnego roku (jeśli nie najważniejszym) będzie implementacja dyrektywy o dystrybucji ubezpieczeń. Niestety,...


czytaj dalej

Mondial Assistance: Pracowity rok 2016

Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że w ubiegłym roku korzystanie z assistance medycznego na terenie Polski wzrosło o 33%...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy