Donoria: Nowe logo
poniedziałek, 19 grudnia 2016 09:37

Toruński broker Donoria rozpoczął proces modyfikacji swojej identyfikacji wizualnej. Spółka podkreśla, że jej nowe logo podkreśla niezmienne wartości firmy i przynależność do globalnej instytucji ubezpieczeniowej.

Obecna na rynku finansowym od ponad 20 lat Donoria od 2014 r. jest częścią Howden Broking Group, instytucji uznawanej za największego niezależnego pośrednika ubezpieczeniowego na świecie.

Liście w naszym nowym logotypie mają na celu podkreślenie wartości, którymi kierujemy się od początku działalności. Geneza nazwy Donoria wywodzi się od łacińskiego „dono, donare”, co oznacza obdarowywać, dawać. W naszym rozumieniu oznacza to dodawanie  wartości naszym klientom – mówi Dariusz Zajączkowski, prezes Donorii.

Zmiana kolorystyki nowego logotypu na charakterystyczną dla grupy Howden błękitno-granatową podkreśla integralność z międzynarodową firmą brokerską i dostęp do sprawdzonych, międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych. Tradycję i nowe możliwości przedstawia nowe hasło Donorii: „Globalne możliwości blisko Ciebie”.
(AM, źródło: Donoria)

 

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Aviva: Cyberprodukt dla małego biznesu

Brytyjski ubezpieczyciel Aviva w ramach rozbudowywania działu ubezpieczeń specjalistycznych planuje wprowadzenie w br. nowego produktu dla małych...


czytaj dalej

Concordia Ubezpieczenia: 20 lat minęło

17 czerwca w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Gala Jubileuszowa Concordii Ubezpieczenia – kulminacyjny punkt...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Allianz będzie szturmować pierwsza trójkę

Polski rynek ma duże znaczenie dla Allianz. Dlatego ubezpieczyciel zamierza wzmocnić swoją pozycję w naszym kraju. Droga do tego celu będzie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy