Reklama

Pośrednictwo: Rusza Superpolisa FMG
poniedziałek, 03 kwietnia 2017 08:42

Należąca do Grupy MAK multiagencja Superpolisa nawiązała współpracę z FMG International, pośrednikiem ubezpieczeniowym obecnym na polskim rynku od niemal ćwierćwiecza. W jej efekcie powstała Superpolisa FMG – joint venture obu podmiotów, który ma za zadanie zwiększyć potencjał sprzedażowy multiagencji.

Założona w 2013 r. Superpolisa należy do MAK Investments, spółki holdingowej, skupiającej podmioty świadczące usługi brokera i agenta ubezpieczeniowego (Grupa MAK). W 2016 r. przypis składki multiagencji przekroczył 100 mln zł, a obecnie utrzymuje się na stałym, przekraczającym 10 mln zł miesięcznie poziomie. Z kolei FMG International to obecny na rynku od 1993 roku pośrednik posiadający dobrze rozwinięte struktury sprzedaży ubezpieczeń na życie. Obie strony kontrolują po 50% udziałów w nowo powstałej Superpolisie FMG, której działalność ma zdynamizować rozwój marki Superpolisa. W skład zarządu spółki wchodzą Wojciech Rytel oraz Dariusz Daraż – obaj na stanowiskach członków zarządu.

- Dostrzegliśmy potencjał w połączeniu know-how i autorskich rozwiązań IT wypracowanych w Grupie MAK z rozwiniętymi strukturami sprzedaży i posiadanym portfelem klientów naszego partnera. Synergia tych elementów daje solidne podstawy do skutecznej działalności Superpolisy FMG na trudnych rynkach ubezpieczeń na życie i majątkowych. Jesteśmy nastawieni pozytywnie także dlatego, że w przeszłości z powodzeniem testowaliśmy rozwój biznesu w oparciu o model współpracy z zewnętrznymi partnerami – mówi Jakub Nowiński, członek zarządu Superpolisy.

W przeszłości multiagencja tworzyła już spółki joint venture z innymi pośrednikami – Como, GSU i Pegazem. Działalność tych podmiotów opiera się na 50-procentowych udziałach każdej ze stron. Spółka Superpolisa.pl Pegaz, dzięki stabilnemu rozwojowi współpracy włączyła pod koniec 2016 r. w swoje struktury pełną sprzedaż multiagencji Pegaz. Dzięki tej transakcji Superpolisa zyskała ok. 16 mln zł przypisu składki rocznie i portfel klientów w segmencie majątkowym.

Aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych na rynku to jedna z dróg rozwoju multiagencji. Jej filarem jest ogólnopolska sieć sprzedaży ubezpieczeń detalicznych w placówkach własnych, franczyzowych i partnerskich. Pod szyldem Superpolisy działa obecnie ponad 170 oddziałów – planowo ich liczba powinna zwiększać się o 30-40 rocznie. Multiagencja współpracuje także z 3 tys. niezależnych doradców, a w 2017 roku planuje też zwiększyć skalę sprzedaży w kanale direct.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Brandscope)

 

Aviva: Krzysztof Czekała szefem zespołu badającego rynek i wiedzę o kliencie

Krzysztof Czekała, związany z Avivą od 2015 roku jako menedżer ds. planowania strategicznego i analiz, przejął dodatkowo odpowiedzialność za...


czytaj dalej

AXA Ubezpieczenia: Marcin Nedwidek nowym członkiem zarządu

AXA Ubezpieczenia TUiR zapełnia wakat w zarządzie powstały lipcu w wyniku przejścia Henry’ego de Courtois do paryskiej centrali ubezpieczyciela....


czytaj dalej

Willis: Rozbieżności w kwestii kierowania polityką cyberbezpieczeństwa

Większość kadry zarządzającej firm z całego świata ma świadomość, że staje przed dylematem „specjalista czy generalista” w kwestii obsady...


czytaj dalej

Aon: Dyrektor z PwC pokieruje fuzjami

Firma brokerska Aon zatrudniła dyrektora z PwC, aby rozwijał możliwości w zakresie fuzji i przejęć infrastrukturalnych i rozwiązań transakcyjnych...


czytaj dalej

UFG: Pełny dostęp online do bazy polis komunikacyjnych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UDG) uruchomił nowe funkcjonalności udostępniania danych ze swojej ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych....


czytaj dalej

PZU: Nowa kampania reklamowa AC

17 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa PZU Auto AC. Główny przekaz akcji zbudowany jest wokół dwóch benefitów: PZU Auto AC z opcją...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook