Reklama

Alwis&Secura: Konferencja sprzedażowa
poniedziałek, 24 kwietnia 2017 08:56

26 kwietnia w Krakowie odbędzie się konferencja: „Jeśli nie komunikacyjne OC, to co?”. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Alwis&Secura jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

W trakcie wydarzenia jego uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie oferować klientom ubezpieczenia na życie i ubezpieczenia zdrowotne. Będą mogli również spotkać się ze specjalistami od efektywnej sprzedaży oraz osobami, które przeszły drogę od agenta wyłącznie majątkowego do agenta z pełną ofertą ubezpieczeń. Osoby, które zgłoszą się do loterii organizowanej w trakcie konferencji, wezmą udział w losowaniu 4 zaproszeń na szkolenie sprzedażowe Aleksandra Sienkiewicza – certyfikowanego trenera Structogram i nowej psychologii sprzedaży, od 11 lat związanego z przekazywaniem wiedzy i inspirowaniem innych do rozwoju.

W programie przewidziano: prezentację działalności Alwis&Secura, wykład motywacyjny na temat efektywnej sprzedaży, a także prelekcje poświęcone budowaniu pasywnego dochodu poprzez sprzedaż ubezpieczeń na życie, skutecznej sprzedaży polis w systemie ratalnym oraz marketingowi internetowemu w ubezpieczeniach.

Podczas konferencji głos zabiorą Piotr Karkoszka, trener sprzedaży i mówca motywacyjny, współzałożyciel firmy szkoleniowej Leadersway, która specjalizuje się w zakresie zwiększania sprzedaży oraz wyników finansowych i współtwórca Ogólnopolskiego Projektu Kluby Rozwoju Osobistego Leaders Club, a także eksperci Alwis&Secura: Barbara Łyszczarz, dyrektor Oddziału Kraków, Wiesław Adamek, dyrektor ds. Rozwoju Sieci Zewnętrznej, Kazimiera Udziela-Celusta, dyrektor ds. Sprzedaży Produktów Brendowych, Renata Wyrostek, dyrektor ds. Ubezpieczeń Życiowych, Janusz Sekuła, dyrektor ds. Produktów Finansowych, Maciej Wiszowaty, specjalista ds. Marketingu.

Konferencja odbędzie się 26 kwietnia w Krakowie, w hotelu Park Inn by Radisson ul. Monte Cassino 2.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapisy:
http://wspolpraca.alwis.pl/...
(AM, źródło: Alwis&Secura)

 

Aviva: Krzysztof Czekała szefem zespołu badającego rynek i wiedzę o kliencie

Krzysztof Czekała, związany z Avivą od 2015 roku jako menedżer ds. planowania strategicznego i analiz, przejął dodatkowo odpowiedzialność za...


czytaj dalej

AXA Ubezpieczenia: Marcin Nedwidek nowym członkiem zarządu

AXA Ubezpieczenia TUiR zapełnia wakat w zarządzie powstały lipcu w wyniku przejścia Henry’ego de Courtois do paryskiej centrali ubezpieczyciela....


czytaj dalej

Willis: Rozbieżności w kwestii kierowania polityką cyberbezpieczeństwa

Większość kadry zarządzającej firm z całego świata ma świadomość, że staje przed dylematem „specjalista czy generalista” w kwestii obsady...


czytaj dalej

Aon: Dyrektor z PwC pokieruje fuzjami

Firma brokerska Aon zatrudniła dyrektora z PwC, aby rozwijał możliwości w zakresie fuzji i przejęć infrastrukturalnych i rozwiązań transakcyjnych...


czytaj dalej

UFG: Pełny dostęp online do bazy polis komunikacyjnych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UDG) uruchomił nowe funkcjonalności udostępniania danych ze swojej ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych....


czytaj dalej

PZU: Nowa kampania reklamowa AC

17 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa PZU Auto AC. Główny przekaz akcji zbudowany jest wokół dwóch benefitów: PZU Auto AC z opcją...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook