Nationale-Nederlanden: Nowa kampania „Strażnika Przyszłości”
piątek, 19 maja 2017 08:41

19 maja startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. Spoty telewizyjne mają pokazać rodzicom, że nie powinni tracić energii na obawy o przyszłość swoich dzieci, ale już dziś odpowiednio ją zabezpieczyć i być z tego dumnym.

- „Strażnik przyszłości” to jeden z naszych najpopularniejszych produktów. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo finansowe rodziny i zabezpieczyć przyszłość dzieci. Z naszego badania dotyczącego dojrzałości finansowej Polaków wynika, że jest to temat bliski większości Polaków. Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią, aż 40% ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Nationale-Nederlanden. Dodaje również, że celem najnowszej kampanii reklamowej nie jest tylko zachęcanie do podjęcia decyzji o wyborze dobrego produktu. – Pokazujemy też, że każdy z nas powinien być dumny z tego, że zadbał o przyszłość najbliższych, ponieważ jest to krok w stronę spokojnego jutra, dający możliwość cieszenia się tym, co najważniejsze, czyli wspólnymi chwilami z rodziną. To odpowiedź na potrzeby klientów, których głos jest dla nas bardzo ważny. Wraz ze startem kampanii, chcemy także podzielić się ich wyjątkowymi historiami. Już niedługo będą one dostępne na naszej stronie internetowej dedykowanej raportowi o dojrzałości Polaków – zapowiada Małgorzata Nycz.

Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot telewizyjny, który będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie. Wszelkie aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.
Link do spotu na YouTube:  https://youtu.be/9lWXIe-OaV4
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

 

Pocztowe TUnŻ: Wojciech Kwiatkowski w zarządzie, Gabriel Głusek już nie

Rada nadzorcza Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie podjęła uchwałę w sprawie powołania Wojciecha Kwiatkowskiego na członka zarządu...


czytaj dalej

Aviva: Andrzej Oślizło odchodzi

Z dniem 13 października Andrzej Oślizło, od 2015 roku wiceprezes Avivy ds. rozwoju biznesu, opuści grupę. Jego obowiązki przejmą pozostali...


czytaj dalej

Australia: Biznes ubezpieczeniowy banków na sprzedaż

Grupa AIA, gigant ubezpieczeniowy z siedzibą w Hongkongu, wyraził zainteresowanie zakupem biznesu ubezpieczeniowego należącego do Commonwealth...


czytaj dalej

UE: Trudniejsze zarządzanie ryzykiem kursowym

W wyniku nowych regulacji unijnych dotyczących wymiany walut trudniejsze i kosztowniejsze będzie zarządzanie ryzykiem kursowym, zwłaszcza dla...


czytaj dalej

PIU: Warsztaty z ubezpieczeń ochrony prawnej w Poznaniu

10 października w Poznaniu odbędą się warsztaty z ubezpieczeń ochrony prawnej, organizowane przez Polską Izbę Ubezpieczeń. Celem wydarzenia jest...


czytaj dalej

EFL: Aplikacja mobilna EFL Assistance już dostępna

Od września klienci Europejskiego Funduszu Leasingowego mogą korzystać z aplikacji EFL Assistance. Przy jej pomocy mogą wezwać assistance w...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy