Nationale-Nederlanden: Nowa kampania „Strażnika Przyszłości”
piątek, 19 maja 2017 08:41

19 maja startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. Spoty telewizyjne mają pokazać rodzicom, że nie powinni tracić energii na obawy o przyszłość swoich dzieci, ale już dziś odpowiednio ją zabezpieczyć i być z tego dumnym.

- „Strażnik przyszłości” to jeden z naszych najpopularniejszych produktów. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo finansowe rodziny i zabezpieczyć przyszłość dzieci. Z naszego badania dotyczącego dojrzałości finansowej Polaków wynika, że jest to temat bliski większości Polaków. Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią, aż 40% ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Nationale-Nederlanden. Dodaje również, że celem najnowszej kampanii reklamowej nie jest tylko zachęcanie do podjęcia decyzji o wyborze dobrego produktu. – Pokazujemy też, że każdy z nas powinien być dumny z tego, że zadbał o przyszłość najbliższych, ponieważ jest to krok w stronę spokojnego jutra, dający możliwość cieszenia się tym, co najważniejsze, czyli wspólnymi chwilami z rodziną. To odpowiedź na potrzeby klientów, których głos jest dla nas bardzo ważny. Wraz ze startem kampanii, chcemy także podzielić się ich wyjątkowymi historiami. Już niedługo będą one dostępne na naszej stronie internetowej dedykowanej raportowi o dojrzałości Polaków – zapowiada Małgorzata Nycz.

Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot telewizyjny, który będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie. Wszelkie aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.
Link do spotu na YouTube:  https://youtu.be/9lWXIe-OaV4
(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

 

Ergo Hestia: Grzegorz Szatkowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 lipca Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Grzegorza Szatkowskiego na stanowisko członka zarządu STUnŻ Hestia i...


czytaj dalej

Piotr Antkiewicz nowym prezesem KUKE

17 lipca Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy powołało Piotra Antkiewicza na stanowisko prezesa zarządu Korporacji Ubezpieczeń Kredytów...


czytaj dalej

Novis Poisťovňa: Akceptacja płatności walutą cyfrową

Payment21.com, procesor płatniczy walut cyfrowych zgodny ze standardem AML, ogłosił partnerstwo z Novis Poisťovňa, umożliwiające ubezpieczycielowi...


czytaj dalej

Francja: Telekomy wchodzą w bankowość online i ubezpieczenia

Francuski miliarder Patrick Drahi planuje uruchomienie wiosną 2019 r. banku online w krajach strefy euro, w których działa jego grupa...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Setny Punkt Standard. Będą kolejne

Ergo Hestia wspólnie z najlepszymi agentami ubezpieczeniowymi otworzyła już sto wystandaryzowanych punktów sprzedaży i obsługi klientów. Setny...


czytaj dalej

beinsured: „BACK TO THE FUTURE” II - Ubezpieczenia przyszłości

21 września w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się konferencja „BACK TO THE FUTURE” II – Ubezpieczenia przyszłości. Patronem medialnym...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy