Sotrender: You Can Drive ma najwięcej zaangażowanych fanów
piątek, 19 maja 2017 08:43

W kwietniu hierarchia facebookowych stron ubezpieczycieli została utrzymana. Fanpage’ami z największą liczbą fanów były „Wrzucam na luz”, „Prudential – Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU” – wynika z raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender.

Strona Proamy zgromadził 125 547 fanów (spadek o -0,2% m/m). Fanpage Prudentiala zgromadził ich 96 271 (+0,7% m/m) natomiast strona PZU – 77 090 (-0,1% m/m). Co ciekawe, tuż za tą ostatnią uplasował się fanpage Grupa PZU Kariera z wynikiem na poziomie 71 020 fanów (-0,2% m/m). Jeśli chodzi o najwyższą liczbę zaangażowanych użytkowników, to najlepsze wyniki osiągnęły strony You Can Drive (średnio 3086 osób tygodniowo), „Czas na przyszłość” (815 os.) i korpo PZU (526 os.). 13 miejsce w tej kategorii z wynikiem na poziomie 96 osób zajęła „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Z kolei w kategorii „Najwyższa liczba aktywnych użytkowników” pierwsze miejsce przypadło You Can Drive (9834 os.), drugie „Vienna Life – ruszaj na rower” (1533 os.), natomiast trzecie zdobył Prudential (1216 os.).
(AM, źródło: Sotrender)

 

TUW PZUW: Jakub Papuga nowym członkiem zarządu

W skład władz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) wejdzie nowa osoba. Od 1 lutego funkcję...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Turcja: Talanx przejmuje Liberty Sigorta

23 stycznia Talanx poinformował o zawarciu porozumienia w sprawie nabycia 99,4% udziałów w Liberty Sigorta A.S., tureckim oddziale amerykańskiej...


czytaj dalej

Hippo: Inwestorzy finansują ekspansję insurtecha

Kalifornijska firma z sektora insurtech Hippo pozyskała 25 mln dol. z emisji Serii B od Comcast Ventures i Fifth Wall oraz innych inwestorów.

...


czytaj dalej

rankomat.pl: Stabilizacja cen OC

Ceny OC pomiędzy 2015 a 2016 rokiem wzrosły o 45%. Pomiędzy 2016 a 2017 tempo wzrostu było już niższe (24%). W ostatnim kwartale minionego roku...


czytaj dalej

Kasia Moś i The Chance będą nadal reklamować Link4

Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Link4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy