Sotrender: You Can Drive ma najwięcej zaangażowanych fanów
piątek, 19 maja 2017 08:43

W kwietniu hierarchia facebookowych stron ubezpieczycieli została utrzymana. Fanpage’ami z największą liczbą fanów były „Wrzucam na luz”, „Prudential – Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU” – wynika z raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender.

Strona Proamy zgromadził 125 547 fanów (spadek o -0,2% m/m). Fanpage Prudentiala zgromadził ich 96 271 (+0,7% m/m) natomiast strona PZU – 77 090 (-0,1% m/m). Co ciekawe, tuż za tą ostatnią uplasował się fanpage Grupa PZU Kariera z wynikiem na poziomie 71 020 fanów (-0,2% m/m). Jeśli chodzi o najwyższą liczbę zaangażowanych użytkowników, to najlepsze wyniki osiągnęły strony You Can Drive (średnio 3086 osób tygodniowo), „Czas na przyszłość” (815 os.) i korpo PZU (526 os.). 13 miejsce w tej kategorii z wynikiem na poziomie 96 osób zajęła „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Z kolei w kategorii „Najwyższa liczba aktywnych użytkowników” pierwsze miejsce przypadło You Can Drive (9834 os.), drugie „Vienna Life – ruszaj na rower” (1533 os.), natomiast trzecie zdobył Prudential (1216 os.).
(AM, źródło: Sotrender)

 

PZU SA: Andrzej Jaworski zrezygnował z członkostwa w zarządzie

29 maja PZU SA poinformował, że członek jego zarządu Andrzej Jaworski złożył rezygnację z pełnionej funkcji i w tym samym dniu jego mandat wygasł.

...


czytaj dalej

Aegon TUnŻ: Robert Pusz nowym członkiem zarządu

18 maja Aegon Polska poinformował o powołaniu Roberta Pusza na stanowisko członka zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Z ramienia...


czytaj dalej

Bermudy: Sirius przejęła IMG

Firma Sirius International Insurance Group, globalna spółka reasekuracyjna specjalizująca się w ubezpieczeniach wypadkowych i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Lloyd’s: Konsorcjum dla ubezpieczeń ryzyka politycznego w Azji

Trzech czołowych ubezpieczycieli z rynku Lloyd’s połączyło siły, aby utworzyć konsorcjum do obsługi ryzyka politycznego w Azji, oferujące...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Polscy millenialsi są dość tradycyjni

Z majowego badania „Insurtech oczami millenialsów”, przeprowadzonego na zlecenie TU Europa przez IMAS International, wynika, że takie narzędzia,...


czytaj dalej

Atradius: Szósta edycja Customer Panelu

25 maja w Warszawie odbyła się szósta edycja Customer Panel – wydarzenia organizowanego przez Atradius dla polskich klientów. Podczas imprezy w...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy