TU Europa i Energa-Obrót: Oferta „Energiczni fachowcy”
środa, 23 sierpnia 2017 08:54

Grupa Europa nawiązała współpracę z jednym z liderów sprzedaży energii elektrycznej w Polsce, firmą Energa-Obrót. Efektem partnerstwa jest wspólna oferta dla przedsiębiorców, łącząca ochronę ubezpieczeniową ze stałą ceną sprzedaży energii elektrycznej.

- Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączyła Energa-Obrót. Będziemy dążyli do dalszego rozwoju współpracy z firmami z sektora energetycznego. Jest to dla nas jeden ze strategicznych kierunków rozwoju biznesu – mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Współpraca ze sprzedawcami energii elektrycznej wpisuje się w strategię grupy. Zgodnie z nią ubezpieczyciel rozwija alternatywne, nietradycyjne kanały sprzedaży i poszukuje nowych partnerów biznesowych. Rozpoczął już współpracę m.in. z firmami telekomunikacyjnymi, sieciami sklepów czy podmiotami z branży e-commerce.

Oferta „Energiczni fachowcy” jest kierowana do przedsiębiorców. W jej ramach klienci otrzymują stałą cenę sprzedaży energii elektrycznej oraz ubezpieczenie zapewniające dostęp do fachowców, którzy pozwolą przywrócić firmę do działania w przypadku awarii lub zdarzenia losowego.

- Przygotowana we współpracy z Grupą Ubezpieczeniową Europa oferta „Energiczni fachowcy” to tylko jedna z wielu propozycji, które aktualnie otrzymują klienci Energa-Obrót. Zapewnienie im komfortu i poczucia bezpieczeństwa to dla nas priorytet, wynikający bezpośrednio z przyjętej strategii firmy. Ochrona klientów przed następstwami awarii i zdarzeń losowych to pierwszy, ale nie jedyny krok w tym obszarze – mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes zarządu Energa-Obrót.

- Wybita szyba w sklepie, przepięcie, które unieruchamia warsztat samochodowy, czy niedziałający komputer w biurze księgowym – te wszystkie wydarzenia stanowią dla przedsiębiorcy poważny problem. Wystarczy jeden telefon, by nasi fachowcy rozpoczęli działania w celu zdjęcia tego kłopotu z jego głowy i umożliwienia mu szybkiego powrotu do prowadzenia biznesu – mówi Jacek Wakulski, dyrektor Departamentu Programów Partnerskich Grupy Europa.

„Energiczni fachowcy” są oferowani w dwóch pakietach. Wariant Standard zapewnia dostęp do usług wybranych fachowców (elektryk, hydraulik, dekarz, stolarz, ślusarz, szklarz, technik urządzeń alarmowych i domofonowych, gazowych, grzewczych, klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych). Z ich pomocy można skorzystać dwa razy w ciągu roku. Umożliwia także m.in. naprawę sprzętu komputerowego lub biurowego.

Natomiast w wariancie Premium ubezpieczenie jest rozszerzone o dostęp do wsparcia prawnego. Dzięki usłudze Opinie Prawne klient zyskuje możliwość otrzymania maksymalnie czterech opinii i analiz prawnych w 12-miesięcznym okresie odpowiedzialności ubezpieczeniowej. Dodatkowo dzięki usłudze Informacji Prawnej przedsiębiorca otrzymuje nieograniczony dostęp do telefonicznych konsultacji prawnych z zakresu m.in. spraw cywilnoprawnych, administracyjnych, podatkowych czy prawa pracy.
(AM, źródło: TU Europa)

 

Aviva: Andrzej Oślizło odchodzi

Z dniem 13 października Andrzej Oślizło, od 2015 roku wiceprezes Avivy ds. rozwoju biznesu, opuści grupę. Jego obowiązki przejmą pozostali...


czytaj dalej

VIG Polska: Prof. Marek Belka w radach nadzorczych Compensy i InterRisk

5 września profesor Marek Belka, były prezes Rady Ministrów oraz Narodowego Banku Polskiego, dołączył do rad nadzorczych spółek ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

JLT Re: Insurtech a tradycyjni reasekuratorzy

Start-upy z sektora insurtech wchodzą na rynek ubezpieczeń i reasekuracji, ale niekoniecznie jest to zjawisko groźne – taki wniosek płynie z...


czytaj dalej

Euler Hermes i Allianz: Niemiecka gospodarka wrzuca wyższy bieg

W pierwszym półroczu tego roku niemiecka gospodarka zdecydowanie przyspieszyła. W ujęciu rocznym wzrost PKB Niemiec wyniósł 2,7%, co stanowi wynik...


czytaj dalej

UOKiK ostrzega konsumentów przed Goldberg & Sons

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie konsumenckie, w którym przestrzegł przed działalnością firmy pośrednictwa...


czytaj dalej

Nationale-Nederlanden: Nowa kampania „Oczami matki”

22 września startuje nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. W ramach akcji prezentowana będzie oferta dla rodziców...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy