Bancassurance: mBank i AXA upraszczają informacje o ofercie
poniedziałek, 11 września 2017 08:52

mBank razem z AXA upraszcza komunikację na temat ubezpieczeń. Z badań przeprowadzonych na zlecenie firm wynika, że zrozumiała oferta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie produktu.

mBank i AXA sprawdziły, jakie bariery związane z zakupem ubezpieczeń przez internet mają klienci w Polsce. Z przeprowadzonego na ich zlecenie badania Maison and Partners wynika, że ponad 30% klientów boi się, że źle zrozumie warunki oferty, a w trakcie zakupów online trudno im szybko wyjaśnić wątpliwości. W Polsce ubezpieczenia wciąż najczęściej kupowane są u agentów. Co drugi badany kupił u pośrednika ubezpieczenie komunikacyjne OC, a trzy czwarte – indywidualne ubezpieczenie na życie.

- W mBanku ubezpieczenia dostępne w wersji online są standardem. Chcemy, by informacje na ich temat – przekazywane w kanałach zdalnych – były prostsze i czytelniejsze. Pierwszym krokiem jest przebudowa strony internetowej, by zawarte na niej treści były bardziej zrozumiałe dla klientów – mówi Maja Wojciechowska, wicedyrektor w Departamencie Ubezpieczeń mBanku.

AXA i mBank zredagowały informacje o najpopularniejszych ubezpieczeniach w ofercie: OC/AC, nieruchomości, podróżne, na życie (w tym na wypadek zachorowania na nowotwór) tak, by odpowiadały na najczęstsze pytania klientów.

- Najważniejsze informacje o ubezpieczeniach przedstawione są na kilku stronach, w przejrzystej formie grafik i tabel. Dzięki temu klient od razu wie: kto jest ubezpieczycielem, co gwarantuje polisa, co zrobić, gdy chce skorzystać z ochrony czy w jakich przypadkach ubezpieczyciel nie może wypłacić odszkodowania – mówi Marcin Wąsikowski, dyrektor obszaru relacji z mBankiem w AXA Ubezpieczenia.

Bank chce w podobny sposób uprościć wszystkie informacje o ubezpieczeniach w swojej ofercie.
(AM, źródło: mBank)

 

TUW PZUW: Jakub Papuga nowym członkiem zarządu

W skład władz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) wejdzie nowa osoba. Od 1 lutego funkcję...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Turcja: Talanx przejmuje Liberty Sigorta

23 stycznia Talanx poinformował o zawarciu porozumienia w sprawie nabycia 99,4% udziałów w Liberty Sigorta A.S., tureckim oddziale amerykańskiej...


czytaj dalej

Hippo: Inwestorzy finansują ekspansję insurtecha

Kalifornijska firma z sektora insurtech Hippo pozyskała 25 mln dol. z emisji Serii B od Comcast Ventures i Fifth Wall oraz innych inwestorów.

...


czytaj dalej

rankomat.pl: Stabilizacja cen OC

Ceny OC pomiędzy 2015 a 2016 rokiem wzrosły o 45%. Pomiędzy 2016 a 2017 tempo wzrostu było już niższe (24%). W ostatnim kwartale minionego roku...


czytaj dalej

Kasia Moś i The Chance będą nadal reklamować Link4

Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Link4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy