Bancassurance: mBank i AXA upraszczają informacje o ofercie
poniedziałek, 11 września 2017 08:52

mBank razem z AXA upraszcza komunikację na temat ubezpieczeń. Z badań przeprowadzonych na zlecenie firm wynika, że zrozumiała oferta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie produktu.

mBank i AXA sprawdziły, jakie bariery związane z zakupem ubezpieczeń przez internet mają klienci w Polsce. Z przeprowadzonego na ich zlecenie badania Maison and Partners wynika, że ponad 30% klientów boi się, że źle zrozumie warunki oferty, a w trakcie zakupów online trudno im szybko wyjaśnić wątpliwości. W Polsce ubezpieczenia wciąż najczęściej kupowane są u agentów. Co drugi badany kupił u pośrednika ubezpieczenie komunikacyjne OC, a trzy czwarte – indywidualne ubezpieczenie na życie.

- W mBanku ubezpieczenia dostępne w wersji online są standardem. Chcemy, by informacje na ich temat – przekazywane w kanałach zdalnych – były prostsze i czytelniejsze. Pierwszym krokiem jest przebudowa strony internetowej, by zawarte na niej treści były bardziej zrozumiałe dla klientów – mówi Maja Wojciechowska, wicedyrektor w Departamencie Ubezpieczeń mBanku.

AXA i mBank zredagowały informacje o najpopularniejszych ubezpieczeniach w ofercie: OC/AC, nieruchomości, podróżne, na życie (w tym na wypadek zachorowania na nowotwór) tak, by odpowiadały na najczęstsze pytania klientów.

- Najważniejsze informacje o ubezpieczeniach przedstawione są na kilku stronach, w przejrzystej formie grafik i tabel. Dzięki temu klient od razu wie: kto jest ubezpieczycielem, co gwarantuje polisa, co zrobić, gdy chce skorzystać z ochrony czy w jakich przypadkach ubezpieczyciel nie może wypłacić odszkodowania – mówi Marcin Wąsikowski, dyrektor obszaru relacji z mBankiem w AXA Ubezpieczenia.

Bank chce w podobny sposób uprościć wszystkie informacje o ubezpieczeniach w swojej ofercie.
(AM, źródło: mBank)

 

InterRisk: Piotr Karda opuszcza zarząd spółki

W wyniku obustronnego porozumienia w grudniu Piotr Karda przestanie pełnić funkcję członka zarządu InterRisk. Od  16 listopada do czasu...
czytaj dalej

PTR: Jacek Kugacz nowym prezesem

3 listopada rada nadzorcza Polskiego Towarzystwa Reasekuracji powołała Jacka Kugacza na stanowisko prezesa zarządu.

Jacek Kugacz jest...


czytaj dalej

Amazon: Gotowość, by zatrząść ubezpieczeniami

Amazon rekrutuje w Londynie profesjonalistów ubezpieczeniowych do nowego zespołu mającego przebojem wejść na rynek ubezpieczeniowy w Wlk....
czytaj dalej

Europa: Bez innowacji ani rusz

Z badania przeprowadzonego wśród ubezpieczycieli ze Starego Kontynentu przez Pierre Audoin Consultants (PAC) wynika, że tylko jedna trzecia...
czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Silny wpływ branży na polską gospodarkę

W trakcie Kongresu 590 Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała pierwsze w Polsce opracowanie opisujące wpływ branży ubezpieczeniowej na...


czytaj dalej

UFG: Stan wiedzy na temat ochrony ofiar wypadków drogowych

Na stronie internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG) został opublikowany pełny raport z badania, w którym firma badawcza GfK...
czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy