Rynek ubezpieczeń: Europa ubezpieczy klientów Lidla
środa, 13 września 2017 08:55

Sieć handlowa Lidl rozpoczyna sprzedaż zagranicznych i krajowych usług turystycznych pod marką Lidl Podróże. Korzystający z tych usług zostaną objęci ochroną TU Europa w ramach ubezpieczeń podróżnych dostępnych w internecie.

- Markę Lidl zna każdy Polak. Dlatego to dla nas ważne partnerstwo, które wpisuje się w naszą strategię odkrywania dla branży ubezpieczeniowej nowych kanałów sprzedaży. Mam nadzieję, że współpraca z Lidlem będzie rozwijać się i już wkrótce będziemy mogli poinformować o wspólnym wprowadzeniu do sprzedaży kolejnych rodzajów ubezpieczeń – mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Strategia Europy zakłada rozwój alternatywnych, nietradycyjnych kanałów sprzedaży i poszukiwanie nowych partnerów biznesowych. Realizując ją, ubezpieczyciel, który do tej pory koncentrował się na dystrybucji polis za pośrednictwem banków, rozpoczął współpracę m.in. z firmami telekomunikacyjnymi, podmiotami z branży e-commerce czy dostawcami energii elektrycznej.

- Projektując produkt dla klientów Lidla, położyliśmy nacisk nie tylko na wysokie sumy ubezpieczenia, ale także na bardzo szeroki zakres ochrony. Nasze ubezpieczenie ma być tarczą, chroniąca przed wszystkimi zagrożeniami, które mogą zakłócić ich wypoczynek – mówi Jacek Wakulski, dyrektor Departamentu Programów Partnerskich Grupy Europa.

Z oferty ubezpieczeń podróżnych będą mogli skorzystać zarówno wypoczywający w kraju, jak i za granicą. W przypadku wczasów zagranicznych turyści mogą liczyć na wysokie sumy ubezpieczenia na pokrycie wydatków związanych z chorobą lub wypadkiem i kosztami ich leczenia: do 80 tys. euro w wariancie Optymalnym, a w wariancie Najlepszym – do 500 tys. euro. Dodatkowo osoby ubezpieczone, nieznające języka używanego w państwie, w którym wypoczywają w przypadku zachorowania będą mogły skorzystać z konsultacji telefonicznych z polskim lekarzem.

Objęci ochroną mogą liczyć także na opiekę i odszkodowanie w razie wypadku, ochronę bagażu podróżnego, sprzętu sportowego, telefonu komórkowego, kluczy i dokumentów oraz ochronę w przypadku nieumyślnego wyrządzenia szkód osobom trzecim lub ich mieniu.

Polisa podróżna dla klientów Lidla gwarantuje bez dodatkowych opłat ochronę osobom przewlekle chorym (mającym problemy np. z chorobą wieńcową, nadciśnieniem lub cukrzycą) lub chcącym amatorsko uprawiać takie sporty jak narciarstwo, snowboard, nurkowanie czy windsurfing. Całość uzupełnia ochrona przed skutkami aktów terroru podczas wypoczynku poza granicami Polski.  

TU Europa zaoferuje także klientom Lidla ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej. W przypadku wystąpienia niespodziewanych przeszkód (takich jak choroba, wypadek, śmierć osoby bliskiej, utrata pracy czy akt terroru), które uniemożliwią im wyjazd, można liczyć na zwrot wydatków poniesionych na zakup wczasów.
Oferta ubezpieczeń turystycznych TU Europa dla klientów Lidla jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej lidl-podroze.pl.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: TU Europa)

 

Aviva: Andrzej Oślizło odchodzi

Z dniem 13 października Andrzej Oślizło, od 2015 roku wiceprezes Avivy ds. rozwoju biznesu, opuści grupę. Jego obowiązki przejmą pozostali...


czytaj dalej

VIG Polska: Prof. Marek Belka w radach nadzorczych Compensy i InterRisk

5 września profesor Marek Belka, były prezes Rady Ministrów oraz Narodowego Banku Polskiego, dołączył do rad nadzorczych spółek ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

JLT Re: Insurtech a tradycyjni reasekuratorzy

Start-upy z sektora insurtech wchodzą na rynek ubezpieczeń i reasekuracji, ale niekoniecznie jest to zjawisko groźne – taki wniosek płynie z...


czytaj dalej

Euler Hermes i Allianz: Niemiecka gospodarka wrzuca wyższy bieg

W pierwszym półroczu tego roku niemiecka gospodarka zdecydowanie przyspieszyła. W ujęciu rocznym wzrost PKB Niemiec wyniósł 2,7%, co stanowi wynik...


czytaj dalej

UOKiK ostrzega konsumentów przed Goldberg & Sons

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie konsumenckie, w którym przestrzegł przed działalnością firmy pośrednictwa...


czytaj dalej

Nationale-Nederlanden: Nowa kampania „Oczami matki”

22 września startuje nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. W ramach akcji prezentowana będzie oferta dla rodziców...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy