Nationale-Nederlanden: Nowa kampania „Oczami matki”
piątek, 22 września 2017 08:51

22 września startuje nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. W ramach akcji prezentowana będzie oferta dla rodziców chcących zadbać o bezpieczeństwo swoich pociech.

- Matki nieustannie troszczą się o bezpieczeństwo swoich dzieci. Chciałyby, aby te były zawsze zdrowe, lecz zdają sobie sprawę, że nie są w stanie uchronić ich przez wszystkimi zagrożeniami. Dlatego zdecydowaliśmy się nazwać naszą kampanię „Oczami matki”. Chcemy pokazać, że to właśnie matki widzą o wiele więcej potencjalnych niebezpieczeństw czyhających na ich dziecko niż ktokolwiek inny. Mając tego świadomość, powinny więc zadbać o możliwie najlepsze zabezpieczenie go przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu Nationale-Nederlanden.

W ramach kampanii przygotowany został spot przedstawiający dziecięce aktywności z perspektywy matki. W ten sposób zakład chce zachęcić do zakupu ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW. Produkt zapewnia ochronę dzieci przed skutkami nieszczęśliwych wypadków w dużo szerszym zakresie, niż jest to standardem w szkolnych ubezpieczeniach. Świadczenie wypłacane jest za sam fakt zdarzenia na podstawie dokumentacji medycznej, a umowa obejmuje szeroki wachlarz schorzeń i uszczerbków, w tym także skręcenia.

Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot dostępny w internecie, gdzie będą również prowadzone działania efektywnościowe i odsłonowe. Za kreację kampanii odpowiada DDB Tribal. Planowanie i zakup mediów realizuje PHD Media Direction i Audience Network. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca listopada.

Link do spotów na YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=UttHDvI8wZQ

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

 

KUKE: Janusz Władyczak zatwierdzony jako prezes zarządu

24 kwietnia na trzysta osiemdziesiątym ósmym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Janusza...


czytaj dalej

Pocztowe TUW: Stanisław Sokołowski nowym wiceprezesem

Z dniem 29 marca Stanisław Sokołowski został powołany na wiceprezesa zarządu Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Na tym stanowisku...


czytaj dalej

Munich Re: Powołanie dyrektora finansowego insurtechu

Munich Re powołał globalnego dyrektora finansowego swojej spółki zależnej Digital Partners, założonej w 2016 r. w celu eksplorowania możliwości w...


czytaj dalej

Generali: Optymalizacja zasięgu

Włoski ubezpieczyciel Generali zawarł umowę sprzedaży swoich operacji w Belgii za ok. 540 mln euro. Nabywcą jest Athora Holding Ltd. Zamknięcie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Gdzie i jak zakłady walczą z oszustami

Inwencja oszustów oraz stałe poszukiwanie przez nich nowych obszarów działania sprawia, że walka z przestępczością ubezpieczeniową nie ustaje...


czytaj dalej

Cztery multiagencje w AXA Prestige Partners Club

AXA Prestige Partners Club – taką nazwę nosi nowa inicjatywa AXA, mająca na celu wzmocnienie relacji biznesowych zakładu z sieciami...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook