EFL: Aplikacja mobilna EFL Assistance już dostępna
wtorek, 26 września 2017 08:46

Od września klienci Europejskiego Funduszu Leasingowego mogą korzystać z aplikacji EFL Assistance. Przy jej pomocy mogą wezwać assistance w przypadku awarii pojazdu czy zgłosić szkodę maszyny do Centrum Likwidacji Szkód EFL.

- Kilka lat temu leasingobiorcy niechętnie i z ostrożnością podchodzili do załatwiania wielu tematów przez internet, teraz jest to dla nich codziennością. Podobnie jest z wykorzystywaniem smartfonów. To nie tylko narzędzie do komunikacji, sprawdzania bieżących informacji czy załatwiania prywatnych spraw, ale coraz częściej biznesowy asystent. Ma to również zastosowanie w obsłudze kontraktów leasingowych. Teraz klienci EFL większość spraw związanych z obsługą szkody pojazdu mogą załatwić poprzez udostępnioną im właśnie mobilną aplikację. Co więcej, na bieżąco na ekranie smartfona będą wyświetlane informacje o kolejnych krokach – podkreśla Wojciech Przybył, prezes zarządu EFL Finance.

EFL wraz z Inter Partner Assistance przygotował aplikację mobilną EFL Assistance, za pomocą której klienci mogą wezwać assistance w przypadku awarii lub uszkodzenia pojazdu. Wbudowana mapa z geolokalizacją ułatwi wskazanie miejsca, gdzie potrzebna jest pomoc. Po przyjęciu zgłoszenia operator na bieżąco (w formie komunikatów na smartfonie) poinformuje klienta o przebiegu sprawy, np. wysłaniu lawety czy wyjazdu pojazdu zastępczego. Dodatkowo za pomocą aplikacji można skontaktować się z infolinią EFL, zgłosić szkodę wypadkową lub kradzieżową pojazdu do Centrum Likwidacji Szkód EFL oraz zalogować się do Portalu Klienta EFL.

Aplikacja EFL Assistance jest bezpłatna i dostępna dla klientów posiadających ubezpieczenie EFL Assistance dla pojazdów osobowych i dostawczych. Wystarczy pobrać ją z Google Play lub AppStore. Po zainstalowaniu należy wpisać numer rejestracyjny pojazdu i aplikacja jest gotowa do użytkowania.

- Jedną z najmniej przyjemnych sytuacji dla przedsiębiorców jest właśnie likwidacja szkód, dlatego stale wdrażamy nowe rozwiązania maksymalnie upraszczające załatwienie formalności i oszczędzające czas. To widzą i doceniają nasi klienci, czego przejawem jest między innymi bardzo wysoka ocena satysfakcji z naszego procesu likwidacji szkód – mówi Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.

Z badania opinii i satysfakcji leasingobiorców przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS wynika, że usługa likwidacji szkód w EFL jest oceniana zdecydowanie wyżej niż w innych firmach leasingowych. Średnia ocena Centrum Likwidacji Szkód wystawiona przez klientów EFL wyniosła 4,4 (w skali od 1 do 5), podczas gdy proces likwidacji szkód konkurencji uzyskał średni wynik na poziomie 3,8.

***

*Badanie satysfakcji klientów EFL i konkurencji, zrealizowane przez instytut badawczy IQS Group w okresie od lutego do kwietnia 2017 na próbie N=1525 klientów EFL oraz N=405 klientów firm konkurencyjnych. Badanie było realizowane techniką wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI).
(AM, źródło: EFL)

 

GrECo JLT Services: Marek Mozer dyrektorem operacyjnym

Od września Marek Mozer pełni funkcję dyrektora operacyjnego GrECo JLT Services. Do jego kompetencji należy nadzór nad obszarem współpracy z...


czytaj dalej

Euler Hermes: Krzysztof Rzepka szefem działów odszkodowań i windykacji

Krzysztof Rzepka został powołany na dyrektora zarządzającego Biurem Windykacji i Likwidacji Szkód Euler Hermes. Na tym stanowisku będzie...


czytaj dalej

Aon: Badanie EMEA Cyber Risk Transfer Report 2017

Organizacje dostrzegają rosnącą wartość technologii i danych w stosunku do wartości aktywów materialnych, ale jednocześnie wydają czterokrotnie...


czytaj dalej

AXA: Chętni na zarządzanie aktywami odprawieni

AXA zgłosiło się wielu graczy zainteresowanych jej spółką zarządzania aktywami, jednak okazuje się, że dla ubezpieczyciela nadal ma ona znaczenie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Jak przekonać klientów

Car sharing nie jest nową usługą (jej początków należy szukać przed niemal półwieczem), ale dopiero od kilku lat znajduje się w fazie dynamicznego...


czytaj dalej

Link4: Czujnik dymu do polisy mieszkaniowej

W ramach specjalnej oferty ubezpieczenia Dom Link4 przekaże czujnik dymu Orno or-dc-609. Otrzyma go każdy nowy klient, który nabędzie polisę ze...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy