Best Global Brand: AXA najlepszą marką ubezpieczeniową
piątek, 06 października 2017 08:34

Po raz dziewiąty z rzędu AXA została uznana za najlepsza marką ubezpieczeniową w rankingu Best Global Brand. Firma zajęła też 42. miejsce w rankingu najlepszych globalnych marek oraz 3. miejsce pośród światowych marek świadczących usługi finansowe.

- Jesteśmy bardzo dumni z bycia liderem wśród marek ubezpieczeniowych przez ostatnich 9 lat. Dziękuję naszym 107 milionom klientów za ich zaufanie. Chciałabym również podziękować naszym pracownikom oraz dystrybutorom, którzy każdego dnia angażują się w swoją pracę. AXA zmieniła swój cel, kładąc większy nacisk na wspieranie ludzi, aby żyło im się lepiej. Podejmujemy głęboką transformację naszego modelu biznesowego w celu zwiększenia wartości dla naszych klientów i stania się prawdziwym partnerem na całe życie. Marka AXA odgrywa kluczową rolę w tej przemianie – powiedziała Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer of the Group AXA.

- Nasze zaangażowanie w markę jest postrzegane jako mocna strona. Organizacja poświęciła czas na zdefiniowanie celu, wizji i wartości. Mamy silną motywację do wewnętrznej transformacji i to będzie fundamentem naszego dalszego rozwoju. W ubiegłym roku dokonaliśmy istotnych zmian w wyrażaniu naszej marki, takich jak odświeżenie identyfikacji wizualnej oraz platformy reklamowej, które sprawiają, że jest ona prostsza i ukierunkowana bardziej na ludzi. Dzięki nim jesteśmy również postrzegani jako nowoczesna marka – powiedział Paul Bennett, Brand Director of the Group AXA.

Wartość marki wyceniono na ponad 11 miliardów USD.
(AM, źródło: AXA Assistance)

 

Votum: Agnieszka Czaplińska nowym wiceprezesem zarządu

9 lutego Elżbieta Kupiec złożyła rezygnację z funkcji członka zarządu Votum, ze skutkiem na ten sam dzień. Przyczyny rezygnacji nie są znane. Rada...


czytaj dalej

Aegon TUnŻ: Andrzej Szufa członkiem zarządu ds. ryzyka

Akcjonariusz Aegon TUnŻ powołał Andrzeja Szufę do pełnienia funkcji członka zarządu spółki odpowiedzialnego za zarządzanie ryzykiem.

Andrzej Szufa...


czytaj dalej

AXA Partners: Hybrydowy asystent osobisty

Podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targów innowacji technologicznych, AXA Partners, globalny zespół AXA...


czytaj dalej

Liberty Specialty Markets rozwija ochronę budów i dzieł sztuki

Liberty Specialty Markets, część Liberty Mutual Insurance, zamierza poszerzyć zakres linii produktowych obsługiwanych we Francji i zwiększyć...


czytaj dalej

PZU, Link4 i Compensa na czele rankingu jakości danych

PZU, Link4 i Compensa TU – te towarzystwa zajęły pierwsze trzy miejsca w siódmym rankingu jakości danych przesyłanych do ogólnopolskiej bazy polis...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU rozpoczął współpracę z AGH

PZU i Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie podpisały list intencyjny w sprawie nawiązania długoterminowej współpracy w...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy