Reklama

Best Global Brand: AXA najlepszą marką ubezpieczeniową
piątek, 06 października 2017 08:34

Po raz dziewiąty z rzędu AXA została uznana za najlepsza marką ubezpieczeniową w rankingu Best Global Brand. Firma zajęła też 42. miejsce w rankingu najlepszych globalnych marek oraz 3. miejsce pośród światowych marek świadczących usługi finansowe.

- Jesteśmy bardzo dumni z bycia liderem wśród marek ubezpieczeniowych przez ostatnich 9 lat. Dziękuję naszym 107 milionom klientów za ich zaufanie. Chciałabym również podziękować naszym pracownikom oraz dystrybutorom, którzy każdego dnia angażują się w swoją pracę. AXA zmieniła swój cel, kładąc większy nacisk na wspieranie ludzi, aby żyło im się lepiej. Podejmujemy głęboką transformację naszego modelu biznesowego w celu zwiększenia wartości dla naszych klientów i stania się prawdziwym partnerem na całe życie. Marka AXA odgrywa kluczową rolę w tej przemianie – powiedziała Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer of the Group AXA.

- Nasze zaangażowanie w markę jest postrzegane jako mocna strona. Organizacja poświęciła czas na zdefiniowanie celu, wizji i wartości. Mamy silną motywację do wewnętrznej transformacji i to będzie fundamentem naszego dalszego rozwoju. W ubiegłym roku dokonaliśmy istotnych zmian w wyrażaniu naszej marki, takich jak odświeżenie identyfikacji wizualnej oraz platformy reklamowej, które sprawiają, że jest ona prostsza i ukierunkowana bardziej na ludzi. Dzięki nim jesteśmy również postrzegani jako nowoczesna marka – powiedział Paul Bennett, Brand Director of the Group AXA.

Wartość marki wyceniono na ponad 11 miliardów USD.
(AM, źródło: AXA Assistance)

 

UFG: Jarosław Matusiewicz nowym przewodniczącym Rady Funduszu

21 września Paweł Bisek, dotychczasowy przewodniczący Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, zrezygnował z pełnienia tej funkcji. Jego...


czytaj dalej

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Lloyd’s: Powrót do zysków

W I połowie 2018 r. Lloyd’s odnotował powrót do osiągania zysków, pożądany po wielkich stratach poniesionych w ub.r. Zysk przed opodatkowaniem w I...


czytaj dalej

RIAD: Przyszedł czas na legaltech

W dniach 4–5 października 2018 r. w Bratysławie odbędzie się kongres RIAD Międzynarodowego Stowarzyszenia Ubezpieczycieli Ochrony Prawnej, pod...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Wysoki poziom koncentracji na rynku komunikacyjnym

W pierwszym półroczu tego roku rynek majątkowy utrzymał silny poziom koncentracji. Pięć największych towarzystw generowało ponad 70% wartości...


czytaj dalej

Promocja ubezpieczenia PZU Start w Dorosłość

W ramach najnowszej kampanii marketingowej PZU rozpoczyna promocję polisy PZU Start w Dorosłość, która gwarantuje pieniądze dla dziecka na start w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook