Best Global Brand: AXA najlepszą marką ubezpieczeniową
piątek, 06 października 2017 08:34

Po raz dziewiąty z rzędu AXA została uznana za najlepsza marką ubezpieczeniową w rankingu Best Global Brand. Firma zajęła też 42. miejsce w rankingu najlepszych globalnych marek oraz 3. miejsce pośród światowych marek świadczących usługi finansowe.

- Jesteśmy bardzo dumni z bycia liderem wśród marek ubezpieczeniowych przez ostatnich 9 lat. Dziękuję naszym 107 milionom klientów za ich zaufanie. Chciałabym również podziękować naszym pracownikom oraz dystrybutorom, którzy każdego dnia angażują się w swoją pracę. AXA zmieniła swój cel, kładąc większy nacisk na wspieranie ludzi, aby żyło im się lepiej. Podejmujemy głęboką transformację naszego modelu biznesowego w celu zwiększenia wartości dla naszych klientów i stania się prawdziwym partnerem na całe życie. Marka AXA odgrywa kluczową rolę w tej przemianie – powiedziała Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer of the Group AXA.

- Nasze zaangażowanie w markę jest postrzegane jako mocna strona. Organizacja poświęciła czas na zdefiniowanie celu, wizji i wartości. Mamy silną motywację do wewnętrznej transformacji i to będzie fundamentem naszego dalszego rozwoju. W ubiegłym roku dokonaliśmy istotnych zmian w wyrażaniu naszej marki, takich jak odświeżenie identyfikacji wizualnej oraz platformy reklamowej, które sprawiają, że jest ona prostsza i ukierunkowana bardziej na ludzi. Dzięki nim jesteśmy również postrzegani jako nowoczesna marka – powiedział Paul Bennett, Brand Director of the Group AXA.

Wartość marki wyceniono na ponad 11 miliardów USD.
(AM, źródło: AXA Assistance)

 

Personalia: Lech Mrozowski w TUW Medicum

TUW Medicum poinformowało, że nowym członkiem jego zespołu został Lech Mrozowski, związany ostatnio z Vienna Insurance Group w Polsce.

Lech...


czytaj dalej

Link4: Maciej Krzysztoszek nowym rzecznikiem prasowym

Nowym rzecznikiem prasowym Link4 został Maciej Krzysztoszek, związany do niedawna z Komisją Nadzoru Finansowego (KNF) – informuje portal...


czytaj dalej

Generali: Austria wiodącym rynkiem dla Europy Środkowo-Wschodniej

Z dniem 1 stycznia 2018 r. Austria stanie się wiodącym rynkiem Generali dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nowa struktura regionalna będzie...


czytaj dalej

PERILS: Szacunek strat po Herwarcie

Ubezpieczone szkody majątkowe spowodowane w październiku br. przez cyklon Herwart (głęboki aktywny niż, w Polsce nazwany Grzegorzem) w Austrii i...


czytaj dalej

Generali: Narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych

AudaSmart – taką nazwę nosi wdrożone przez Generali narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych. Dzięki tej opcji klienci...


czytaj dalej

Allianz Polska: Akcja #wdobrejsprawie na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Allianz Polska przygotował świąteczną akcję na rzecz podopiecznych ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. #wdobrejsprawie to internetowa...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy