EAP: Pakiet Niezawodny dla klientów Getin Banku
piątek, 13 października 2017 08:40

W ramach Konta Proste Zasady, wprowadzonego 2 października do oferty Getin Bank, klienci mogą przez pierwsze 6 miesięcy bezpłatnie korzystać z dołączonego do konta Pakietu Niezawodnego, który oferuje całodobową pomoc medyczną w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania, a także pomoc fachowców w przypadku nagłych zdarzeń losowych. Oferta usług pomocowych została opracowana przez TU Europa wspólnie z Europ Assistance Polska.

- Oferta assistance została tak przygotowana, aby wspierać klientów banku w wielu nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego. Zakres usług jest praktyczny i szeroki. Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego i klient otrzymuje odpowiednie wsparcie, zachowując przy tym poczucie bezpieczeństwa – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska.

W ramach Pakietu Niezawodnego klienci mogą skorzystać m.in. z wizyt domowych lekarza/pediatry i pielęgniarki, transportu medycznego, dostawy leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego, pomocy domowej po hospitalizacji, opieki pielęgniarskiej po hospitalizacji, organizacji procesu rehabilitacyjnego czy opieki nad osobami niesamodzielnymi oraz zwierzętami domowymi w związku z hospitalizacją ubezpieczonego. Dodatkowo mają nielimitowany dostęp do infolinii medycznej, telefonicznej konsultacji lekarskiej czy serwisu informacyjnego Tele-Maluch.

Natomiast w razie zdarzenia losowego w miejscu zamieszkania klienci banku mogą skorzystać m.in. z interwencji hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza czy pomocy sprzątającej. W przypadku awarii dostępne jest wsparcie specjalisty od napraw sprzętu AGD/RTV/IT, a także pomoc w zakresie napraw urządzeń mobilnych (telefonu komórkowego lub tabletu) lub zakupu urządzenia mobilnego w razie kradzieży z włamaniem z miejsca zamieszkania.
(AM, źródło: EAP)

 

GrECo JLT Services: Marek Mozer dyrektorem operacyjnym

Od września Marek Mozer pełni funkcję dyrektora operacyjnego GrECo JLT Services. Do jego kompetencji należy nadzór nad obszarem współpracy z...


czytaj dalej

Euler Hermes: Krzysztof Rzepka szefem działów odszkodowań i windykacji

Krzysztof Rzepka został powołany na dyrektora zarządzającego Biurem Windykacji i Likwidacji Szkód Euler Hermes. Na tym stanowisku będzie...


czytaj dalej

Aon: Badanie EMEA Cyber Risk Transfer Report 2017

Organizacje dostrzegają rosnącą wartość technologii i danych w stosunku do wartości aktywów materialnych, ale jednocześnie wydają czterokrotnie...


czytaj dalej

AXA: Chętni na zarządzanie aktywami odprawieni

AXA zgłosiło się wielu graczy zainteresowanych jej spółką zarządzania aktywami, jednak okazuje się, że dla ubezpieczyciela nadal ma ona znaczenie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Jak przekonać klientów

Car sharing nie jest nową usługą (jej początków należy szukać przed niemal półwieczem), ale dopiero od kilku lat znajduje się w fazie dynamicznego...


czytaj dalej

Link4: Czujnik dymu do polisy mieszkaniowej

W ramach specjalnej oferty ubezpieczenia Dom Link4 przekaże czujnik dymu Orno or-dc-609. Otrzyma go każdy nowy klient, który nabędzie polisę ze...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy