Ergo Hestia: Kampania wsparła pośredników
piątek, 13 października 2017 08:45

Przez ostatni miesiąc Ergo Hestia promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja wyróżnionych punktów sprzedaży ubezpieczeń może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u agenta.

Nagrodą tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii była m.in. kampania internetowa „Znajdź Agenta” prowadzona od 4 września do 11 października. Spoty promujące konkretnych agentów obejrzało 9,5 mln osób. Dzięki geotargetingowi dowiedziały się one, gdzie w swojej okolicy mogą znaleźć pośredników wyróżnionych Znakiem Jakości.

Założeniem Ergo Hestii była promocja agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline).

- W tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – powiedziała Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii. – Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają, a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – dodała.

Filmy promujące agentów przykuły uwagę odbiorców: ponad 7 mln wyświetleń na Facebooku i ponad 2 mln odsłon banerów reklamowych online.

Trzecia edycja Znaku Jakości Ergo Hestii rozpocznie się w styczniu 2018 r. Organizatorzy zapowiedzieli rozszerzenie grona agentów mogących wziąć udział w konkursie.
(AM, źródło: Ergo Hestia)

 

TUW PZUW: Jakub Papuga nowym członkiem zarządu

W skład władz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) wejdzie nowa osoba. Od 1 lutego funkcję...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Turcja: Talanx przejmuje Liberty Sigorta

23 stycznia Talanx poinformował o zawarciu porozumienia w sprawie nabycia 99,4% udziałów w Liberty Sigorta A.S., tureckim oddziale amerykańskiej...


czytaj dalej

Hippo: Inwestorzy finansują ekspansję insurtecha

Kalifornijska firma z sektora insurtech Hippo pozyskała 25 mln dol. z emisji Serii B od Comcast Ventures i Fifth Wall oraz innych inwestorów.

...


czytaj dalej

rankomat.pl: Stabilizacja cen OC

Ceny OC pomiędzy 2015 a 2016 rokiem wzrosły o 45%. Pomiędzy 2016 a 2017 tempo wzrostu było już niższe (24%). W ostatnim kwartale minionego roku...


czytaj dalej

Kasia Moś i The Chance będą nadal reklamować Link4

Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Link4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy