Ergo Hestia: Kampania wsparła pośredników
piątek, 13 października 2017 08:45

Przez ostatni miesiąc Ergo Hestia promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja wyróżnionych punktów sprzedaży ubezpieczeń może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u agenta.

Nagrodą tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii była m.in. kampania internetowa „Znajdź Agenta” prowadzona od 4 września do 11 października. Spoty promujące konkretnych agentów obejrzało 9,5 mln osób. Dzięki geotargetingowi dowiedziały się one, gdzie w swojej okolicy mogą znaleźć pośredników wyróżnionych Znakiem Jakości.

Założeniem Ergo Hestii była promocja agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline).

- W tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – powiedziała Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii. – Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają, a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – dodała.

Filmy promujące agentów przykuły uwagę odbiorców: ponad 7 mln wyświetleń na Facebooku i ponad 2 mln odsłon banerów reklamowych online.

Trzecia edycja Znaku Jakości Ergo Hestii rozpocznie się w styczniu 2018 r. Organizatorzy zapowiedzieli rozszerzenie grona agentów mogących wziąć udział w konkursie.
(AM, źródło: Ergo Hestia)

 

GrECo JLT Services: Marek Mozer dyrektorem operacyjnym

Od września Marek Mozer pełni funkcję dyrektora operacyjnego GrECo JLT Services. Do jego kompetencji należy nadzór nad obszarem współpracy z...


czytaj dalej

Euler Hermes: Krzysztof Rzepka szefem działów odszkodowań i windykacji

Krzysztof Rzepka został powołany na dyrektora zarządzającego Biurem Windykacji i Likwidacji Szkód Euler Hermes. Na tym stanowisku będzie...


czytaj dalej

Aon: Badanie EMEA Cyber Risk Transfer Report 2017

Organizacje dostrzegają rosnącą wartość technologii i danych w stosunku do wartości aktywów materialnych, ale jednocześnie wydają czterokrotnie...


czytaj dalej

AXA: Chętni na zarządzanie aktywami odprawieni

AXA zgłosiło się wielu graczy zainteresowanych jej spółką zarządzania aktywami, jednak okazuje się, że dla ubezpieczyciela nadal ma ona znaczenie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Jak przekonać klientów

Car sharing nie jest nową usługą (jej początków należy szukać przed niemal półwieczem), ale dopiero od kilku lat znajduje się w fazie dynamicznego...


czytaj dalej

Link4: Czujnik dymu do polisy mieszkaniowej

W ramach specjalnej oferty ubezpieczenia Dom Link4 przekaże czujnik dymu Orno or-dc-609. Otrzyma go każdy nowy klient, który nabędzie polisę ze...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy