Ergo Hestia: Kampania wsparła pośredników
piątek, 13 października 2017 08:45

Przez ostatni miesiąc Ergo Hestia promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja wyróżnionych punktów sprzedaży ubezpieczeń może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u agenta.

Nagrodą tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii była m.in. kampania internetowa „Znajdź Agenta” prowadzona od 4 września do 11 października. Spoty promujące konkretnych agentów obejrzało 9,5 mln osób. Dzięki geotargetingowi dowiedziały się one, gdzie w swojej okolicy mogą znaleźć pośredników wyróżnionych Znakiem Jakości.

Założeniem Ergo Hestii była promocja agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline).

- W tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – powiedziała Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii. – Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają, a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – dodała.

Filmy promujące agentów przykuły uwagę odbiorców: ponad 7 mln wyświetleń na Facebooku i ponad 2 mln odsłon banerów reklamowych online.

Trzecia edycja Znaku Jakości Ergo Hestii rozpocznie się w styczniu 2018 r. Organizatorzy zapowiedzieli rozszerzenie grona agentów mogących wziąć udział w konkursie.
(AM, źródło: Ergo Hestia)

 

KUKE: Janusz Władyczak zatwierdzony jako prezes zarządu

24 kwietnia na trzysta osiemdziesiątym ósmym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Janusza...


czytaj dalej

Pocztowe TUW: Stanisław Sokołowski nowym wiceprezesem

Z dniem 29 marca Stanisław Sokołowski został powołany na wiceprezesa zarządu Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Na tym stanowisku...


czytaj dalej

Munich Re: Powołanie dyrektora finansowego insurtechu

Munich Re powołał globalnego dyrektora finansowego swojej spółki zależnej Digital Partners, założonej w 2016 r. w celu eksplorowania możliwości w...


czytaj dalej

Generali: Optymalizacja zasięgu

Włoski ubezpieczyciel Generali zawarł umowę sprzedaży swoich operacji w Belgii za ok. 540 mln euro. Nabywcą jest Athora Holding Ltd. Zamknięcie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Gdzie i jak zakłady walczą z oszustami

Inwencja oszustów oraz stałe poszukiwanie przez nich nowych obszarów działania sprawia, że walka z przestępczością ubezpieczeniową nie ustaje...


czytaj dalej

Cztery multiagencje w AXA Prestige Partners Club

AXA Prestige Partners Club – taką nazwę nosi nowa inicjatywa AXA, mająca na celu wzmocnienie relacji biznesowych zakładu z sieciami...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook