mfind.pl: Cena podstawowym kryterium wyboru OC
poniedziałek, 13 listopada 2017 09:52

Wśród prawie 1000 ankietowanych przez mfind.pl konsumentów około 85% deklaruje, że najważniejszym czynnikiem przy wyborze komunikacyjnego ubezpieczenia OC jest dla nich cena*.

Ewa Olczak, Customer Success Manager mfind.pl, wskazuje, że z badań ankietowych wynika, iż ankietowani nie są wcale takimi tradycjonalistami, jak mogłoby się wydawać, i także w obszarze usług finansowych i ubezpieczeń podążają za nowoczesnością.

- Co prawda niewielka (około 6%) część konsumentów deklaruje przywiązanie do oferty konkretnego ubezpieczyciela, znajomego agenta czy niechęć do zmiany, wypowiadania umowy i nadmiernych formalności z tym związanych, ale gdy uzyskamy konkurencyjną cenę, jesteśmy skłonni do podjęcia koniecznego wysiłku i wyboru opcji korzystniejszej pod względem ekonomicznym i użytkowym. W całym tym procesie pomaga zresztą wykwalifikowany doradca – wskazuje.

Z danych zebranych przez mfind.pl wynika, że ceny OC wzrosły w ostatnim roku o około 22 %. Najdrożej za polisę płacą mieszkańcy Warszawy i Wrocławia (średnio 1513 i 1428 zł), a kwota składki prawie wszędzie przewyższa 1000 zł. Jeszcze rok temu w wielu miejscach średnia kwota składki na OC oscylowała w okolicy 800–900 zł.

*Badanie ankietowe zostało wykonane przez mfind.pl w okresie: październik 2017 i objęło 1000 kierowców zainteresowanych lub kupujących ubezpieczenie za pomocą porównywarki mfind.

(AM, źródło: mfind.pl)

 

TUW PZUW: Jakub Papuga nowym członkiem zarządu

W skład władz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) wejdzie nowa osoba. Od 1 lutego funkcję...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Turcja: Talanx przejmuje Liberty Sigorta

23 stycznia Talanx poinformował o zawarciu porozumienia w sprawie nabycia 99,4% udziałów w Liberty Sigorta A.S., tureckim oddziale amerykańskiej...


czytaj dalej

Hippo: Inwestorzy finansują ekspansję insurtecha

Kalifornijska firma z sektora insurtech Hippo pozyskała 25 mln dol. z emisji Serii B od Comcast Ventures i Fifth Wall oraz innych inwestorów.

...


czytaj dalej

rankomat.pl: Stabilizacja cen OC

Ceny OC pomiędzy 2015 a 2016 rokiem wzrosły o 45%. Pomiędzy 2016 a 2017 tempo wzrostu było już niższe (24%). W ostatnim kwartale minionego roku...


czytaj dalej

Kasia Moś i The Chance będą nadal reklamować Link4

Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Link4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy