Sotrender: Klienci Allianz najkrócej czekali na odpowiedź
poniedziałek, 13 listopada 2017 09:54

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w październiku największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na luz”, „Prudential – Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”.

Strona Proamy zgromadziła 124 633 fanów (spadek o -0,1% m/m). Fanpage Prudentiala zgromadził ich 98 514 (+0,5% m/m), natomiast strona PZU – 77 476 (bez zmian).

W kategorii „Najwyższa liczba aktywnych użytkowników” pierwsze miejsce przypadło Avivie (8023 os.). Drugą lokatę zajęła strona „Prudential – Czas na przyszłość” (1747 os.), natomiast trzecią strona „Vienna Life – ruszaj na rower” (1641 os.). Najwyższym wskaźnikiem Interactivity Index (19 116) legitymowała się Aviva. Za jej plecami uplasowały się fanpage Prudential (12 145) oraz korpo PZU (10 634).

Obsługa klienta

W październiku stuprocentową średnią odpowiedzi na posty klientów miały PZU, Ergo Hestia, Link4 i Allianz. Najkrócej na odpowiedź czekali klienci tego ostatniego – 3 min. 28 s. Warto jednak zauważyć, że pod adresem ubezpieczyciela skierowano jedynie 5 zapytań. Dla porównania drugi w tej klasyfikacji PZU odpowiedział na 48 pytań klientów. Średnia oczekiwania na odpowiedź to 40 min. 28 s. Niewiele krócej – 34 min. 4 s. – czekało na odpowiedź 20 klientów Ergo Hestii, za to sporo dłużej – 53 min. 25 s. – piętnastu pytających Link4.

(AM, źródło: Sotrender)

 

TUW PZUW: Jakub Papuga nowym członkiem zarządu

W skład władz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) wejdzie nowa osoba. Od 1 lutego funkcję...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Turcja: Talanx przejmuje Liberty Sigorta

23 stycznia Talanx poinformował o zawarciu porozumienia w sprawie nabycia 99,4% udziałów w Liberty Sigorta A.S., tureckim oddziale amerykańskiej...


czytaj dalej

Hippo: Inwestorzy finansują ekspansję insurtecha

Kalifornijska firma z sektora insurtech Hippo pozyskała 25 mln dol. z emisji Serii B od Comcast Ventures i Fifth Wall oraz innych inwestorów.

...


czytaj dalej

rankomat.pl: Stabilizacja cen OC

Ceny OC pomiędzy 2015 a 2016 rokiem wzrosły o 45%. Pomiędzy 2016 a 2017 tempo wzrostu było już niższe (24%). W ostatnim kwartale minionego roku...


czytaj dalej

Kasia Moś i The Chance będą nadal reklamować Link4

Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Link4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy