Sotrender: Klienci Allianz najkrócej czekali na odpowiedź
poniedziałek, 13 listopada 2017 09:54

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w październiku największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na luz”, „Prudential – Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”.

Strona Proamy zgromadziła 124 633 fanów (spadek o -0,1% m/m). Fanpage Prudentiala zgromadził ich 98 514 (+0,5% m/m), natomiast strona PZU – 77 476 (bez zmian).

W kategorii „Najwyższa liczba aktywnych użytkowników” pierwsze miejsce przypadło Avivie (8023 os.). Drugą lokatę zajęła strona „Prudential – Czas na przyszłość” (1747 os.), natomiast trzecią strona „Vienna Life – ruszaj na rower” (1641 os.). Najwyższym wskaźnikiem Interactivity Index (19 116) legitymowała się Aviva. Za jej plecami uplasowały się fanpage Prudential (12 145) oraz korpo PZU (10 634).

Obsługa klienta

W październiku stuprocentową średnią odpowiedzi na posty klientów miały PZU, Ergo Hestia, Link4 i Allianz. Najkrócej na odpowiedź czekali klienci tego ostatniego – 3 min. 28 s. Warto jednak zauważyć, że pod adresem ubezpieczyciela skierowano jedynie 5 zapytań. Dla porównania drugi w tej klasyfikacji PZU odpowiedział na 48 pytań klientów. Średnia oczekiwania na odpowiedź to 40 min. 28 s. Niewiele krócej – 34 min. 4 s. – czekało na odpowiedź 20 klientów Ergo Hestii, za to sporo dłużej – 53 min. 25 s. – piętnastu pytających Link4.

(AM, źródło: Sotrender)

 

InterRisk: Piotr Karda opuszcza zarząd spółki

W wyniku obustronnego porozumienia w grudniu Piotr Karda przestanie pełnić funkcję członka zarządu InterRisk. Od  16 listopada do czasu...
czytaj dalej

PTR: Jacek Kugacz nowym prezesem

3 listopada rada nadzorcza Polskiego Towarzystwa Reasekuracji powołała Jacka Kugacza na stanowisko prezesa zarządu.

Jacek Kugacz jest...


czytaj dalej

Amazon: Gotowość, by zatrząść ubezpieczeniami

Amazon rekrutuje w Londynie profesjonalistów ubezpieczeniowych do nowego zespołu mającego przebojem wejść na rynek ubezpieczeniowy w Wlk....
czytaj dalej

Europa: Bez innowacji ani rusz

Z badania przeprowadzonego wśród ubezpieczycieli ze Starego Kontynentu przez Pierre Audoin Consultants (PAC) wynika, że tylko jedna trzecia...
czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Silny wpływ branży na polską gospodarkę

W trakcie Kongresu 590 Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała pierwsze w Polsce opracowanie opisujące wpływ branży ubezpieczeniowej na...


czytaj dalej

UFG: Stan wiedzy na temat ochrony ofiar wypadków drogowych

Na stronie internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG) został opublikowany pełny raport z badania, w którym firma badawcza GfK...
czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy