Sotrender: Klienci Allianz najkrócej czekali na odpowiedź
poniedziałek, 13 listopada 2017 09:54

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w październiku największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na luz”, „Prudential – Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”.

Strona Proamy zgromadziła 124 633 fanów (spadek o -0,1% m/m). Fanpage Prudentiala zgromadził ich 98 514 (+0,5% m/m), natomiast strona PZU – 77 476 (bez zmian).

W kategorii „Najwyższa liczba aktywnych użytkowników” pierwsze miejsce przypadło Avivie (8023 os.). Drugą lokatę zajęła strona „Prudential – Czas na przyszłość” (1747 os.), natomiast trzecią strona „Vienna Life – ruszaj na rower” (1641 os.). Najwyższym wskaźnikiem Interactivity Index (19 116) legitymowała się Aviva. Za jej plecami uplasowały się fanpage Prudential (12 145) oraz korpo PZU (10 634).

Obsługa klienta

W październiku stuprocentową średnią odpowiedzi na posty klientów miały PZU, Ergo Hestia, Link4 i Allianz. Najkrócej na odpowiedź czekali klienci tego ostatniego – 3 min. 28 s. Warto jednak zauważyć, że pod adresem ubezpieczyciela skierowano jedynie 5 zapytań. Dla porównania drugi w tej klasyfikacji PZU odpowiedział na 48 pytań klientów. Średnia oczekiwania na odpowiedź to 40 min. 28 s. Niewiele krócej – 34 min. 4 s. – czekało na odpowiedź 20 klientów Ergo Hestii, za to sporo dłużej – 53 min. 25 s. – piętnastu pytających Link4.

(AM, źródło: Sotrender)

 

Pocztowe TUW: Stanisław Sokołowski nowym wiceprezesem

Z dniem 29 marca Stanisław Sokołowski został powołany na wiceprezesa zarządu Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Na tym stanowisku...


czytaj dalej

MetLife: Mirosław Kisyk za Łukasza Kalinowskiego na stanowisku prezesa

27 marca MetLife TUnŻiR poinformował, że Łukasz Kalinowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki i jednocześnie zakończył...


czytaj dalej

Najczęściej czytane

Allianz: Współdzielenie samochodu ubezpieczone

Allianz zawiązał partnerstwo z brytyjską platformą współdzielenia pojazdów Drivy, aby zapewnić ubezpieczenia jej użytkownikom. Jest to część...


czytaj dalej

Włochy: Octo Telematics sięgnęło po rozwiązania SAS

Włoska firma Octo Telematics przy wsparciu narzędzi analitycznych SAS stworzyła największą bazę danych zawierającą opisy zachowań kierowców.   

W...


czytaj dalej

Senat: Dyskusja o regulacji branży odszkodowawczej

19 kwietnia odbyło się seminaryjne posiedzenie senackiej Komisji Budżetu i Finansów Publicznych. Podczas spotkania organizowanego wspólnie z...


czytaj dalej

Dochodzenie roszczeń za szkody osobowe – problemy i ułatwienia

19 kwietnia miała miejsce konferencja zatytułowana „Rekompensata za utratę zdrowia i życia – praktyczne aspekty dochodzenia roszczeń”. Była to...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook