Vienna Life: Inwestowanie zamiast oczekiwania na wygraną
poniedziałek, 13 listopada 2017 09:56

Z badania „Co cieszy Polaków”, przeprowadzonego przez IMAS International dla Vienna Life*, wynika, że dla połowy respondentów najlepszą wiadomością dotyczącą finansów byłoby „trafienie szóstki” w Lotto.

Na pytanie o to, jak wysoka wygrana sprawiłaby prawdziwą radość, kwotę 1 mln zł wskazało 26,6% kobiet i 26,5% mężczyzn. Natomiast co trzeci respondent (33%) do prawdziwego szczęścia potrzebuje więcej niż milion – 23,4% kobiet i 41,6% mężczyzn.


Vienna Life w swojej kampanii zwraca uwagę na to, jak można skutecznie inwestować, oszczędzając jednocześnie czas, np. wybierając nowoczesne narzędzia inwestycyjne. Istotnym elementem kampanii jest poinformowanie o nowej usłudze inwestycyjnej ubezpieczyciela – inPlus.

– Wiemy, że 95% Polaków to klienci o niskiej lub umiarkowanej wiedzy o finansach. Nie mają oni zbyt wiele czasu czy chęci, by zajmować się inwestycjami na co dzień. Popełniają błędy, ponoszą starty i bywają rozczarowani. Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy inPlus – nową usługę inwestycyjną. Klientom, którzy z niemałym trudem zaoszczędzą z domowego budżetu kilkaset złotych i chcą tę nadwyżkę zainwestować, udostępnia wiedzę i doświadczenie ekspertów. W ten sposób zdejmuje ona z nich ciężar podejmowania trudnych decyzji inwestycyjnych, a tym samym daje szansę na stabilne zyski oraz minimalizuje ryzyko strat w okresie gorszej koniunktury – mówi Agnieszka Książek, dyrektor Marketingu Vienna Life.

*Badanie „Co cieszy Polaków”, przeprowadzone w sierpniu 2017 na reprezentatywnej próbie 509 polskich internautów w wieku 15-64 lata, zrealizowane przez IMAS International dla Vienna Life.

(AM, źródło: Vienna Life)


 

InterRisk: Piotr Karda opuszcza zarząd spółki

W wyniku obustronnego porozumienia w grudniu Piotr Karda przestanie pełnić funkcję członka zarządu InterRisk. Od  16 listopada do czasu...
czytaj dalej

PTR: Jacek Kugacz nowym prezesem

3 listopada rada nadzorcza Polskiego Towarzystwa Reasekuracji powołała Jacka Kugacza na stanowisko prezesa zarządu.

Jacek Kugacz jest...


czytaj dalej

Amazon: Gotowość, by zatrząść ubezpieczeniami

Amazon rekrutuje w Londynie profesjonalistów ubezpieczeniowych do nowego zespołu mającego przebojem wejść na rynek ubezpieczeniowy w Wlk....
czytaj dalej

Europa: Bez innowacji ani rusz

Z badania przeprowadzonego wśród ubezpieczycieli ze Starego Kontynentu przez Pierre Audoin Consultants (PAC) wynika, że tylko jedna trzecia...
czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Silny wpływ branży na polską gospodarkę

W trakcie Kongresu 590 Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała pierwsze w Polsce opracowanie opisujące wpływ branży ubezpieczeniowej na...


czytaj dalej

UFG: Stan wiedzy na temat ochrony ofiar wypadków drogowych

Na stronie internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG) został opublikowany pełny raport z badania, w którym firma badawcza GfK...
czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy