WDB: Dwucyfrowy wzrost przychodów
czwartek, 16 listopada 2017 09:45

Przez 9 miesięcy tego roku Grupa WDB osiągnęła 12,2 mln zł skonsolidowanych przychodów, co oznacza wzrost o ponad 16% r/r. Zysk netto w tym okresie wyniósł 737 tys. zł.

Dwucyfrowy wzrost przychodów jest efektem rozwoju portfolio oferowanych produktów oraz umocnienia rynkowej pozycji w obszarach działalności spółek grupy.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w ciągu dziewięciu miesięcy 2017 r. Wzrost sprzedaży i umocnienie pozycji rynkowej to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju grupy. Rozwijamy portfolio produktów ubezpieczeniowych, w szczególności szukamy możliwości zastosowania nowych rozwiązań technologicznych w produktach ubezpieczeniowych oraz ich dystrybucji – powiedział Mariusz Muszyński, prezes WDB.

Strategia rozwoju WDB skupia się na poszukiwaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych w produktach ubezpieczeniowych oraz kanałach ich dystrybucji. Przykładami wdrożeń w tym zakresie jest nowe ubezpieczenie komunikacyjne połączone z systemem telemetrycznym czy nawiązanie współpracy w zakresie dystrybucji ubezpieczeń OC dla szkół jazdy z czołowym dostawcą oprogramowania w tej branży.

Grupa kontynuuje realizację głównych projektów – ubezpieczenia dla zarządców nieruchomości, ubezpieczenia klientów korporacyjnych oraz grupowe ubezpieczenia na życie. Grupa rozwija również współpracę z Transbrokers.eu, które odpowiada za dystrybucję ubezpieczeni OCPD.

- Pozytywny wpływ na osiągnięte w III kwartale wyniki miały wzrosty na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, które pozytywnie wpłynęły na wyniki Transbrokers.eu oraz WDB. Bardzo dobre wyniki wypracowała też spółka KBB, która szczególnie dzięki zwiększeniu portfela grupowych ubezpieczeń na życie służb mundurowych osiągnęła 1,5 mln zł zysku netto – dodał Mariusz Muszyński.

Grupa WDB współpracuje z Tech Invest Group (TIG) w zakresie wspólnego rozwoju innowacyjnych projektów inwestycyjnych. Projekty są inkubowane przez TIG oraz otrzymują merytoryczne wsparcie WDB, które ma opcję kapitałowego zaangażowania się w realizowane projekty. W przypadku WDB HealthCare spółka ma prawo odkupu udziałów stanowiących 60% kapitału podmiotu.

W III kwartale WDB HealthCare rozpoczęło dystrybucję i marketing wśród agentów ubezpieczeniowych nowego produktu – międzynarodowego ubezpieczenia zdrowotnego all risk, które jest realizowane dzięki uzyskaniu przez spółkę statusu coverholdera Lloyd’s.

(AM, źródło: WDB)

 

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook