Reklama

Microsoft Polska: Digital Experience Day
czwartek, 16 listopada 2017 09:46

5 grudnia w „The Heart Warsaw” znajdującym się w budynku Warsaw Spire odbędzie szkolenie zatytułowane: „Innowacje technologiczne w bankowości i ubezpieczeniach drogą do prawdziwie indywidualnego podejścia do klienta”. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Microsoft Polska jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Pomysłodawcy szkolenia wskazują, że firmy mające tysiące czy miliony klientów powinny nie tylko działać w obszarze wielkich liczb, ale też tworzyć prawdziwie zindywidualizowane oferty, oceniać rentowność i potrzeby konkretnych klientów, wyłuskiwać tych, do których trafi ściśle określony przekaz. Ten, kto będzie potrafił zrobić to szybkiej i skuteczniej, wygra.

W trakcie spotkania jego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak tworzyć indywidualny obraz masowego klienta, korzystać z innowacyjnych narzędzi wykorzystujących analizę i agregację danych o klientach i produktach – danych pochodzących z wielu różnych źródeł, czy monetyzować posiadane dane poprzez bardziej spersonalizowane podejście do klienta. Zyskają również wiedzę na temat optymalizacji działań sprzedażowych, marketingowych i obsługowych poprzez dobranie odpowiednich środków do zaspokojenia indywidualnych potrzeb i oczekiwań czy radykalnego skrócenia czasu potrzebnego do podjęcia odpowiednich działań w relacji z klientem. Ponadto uzyskają możliwość rozmowy z przedstawicielami kilkunastu firm oferujących nowe propozycje w obszarze insurtech i fintech.

Spotkanie odbędzie sie 5 grudnia w Warszawie, w godz. 9.00–14.00, w „The Heart Warsaw” w Warsaw Spire, Pl. Europejski 1.

Rejestracja:

https://www.microsoftevents.com/profile/form/index.cfm?PKformID=0x2927084abcd&

(AM)

 

Allianz: Grzegorz Krawiec w zarządzie, Krzysztof Szypuła odchodzi

W dniu 31 sierpnia br. planowana jest zmiana w zarządzie spółek ubezpieczeniowych TUiR Allianz Polska i TU Allianz Życie Polska S.A.

Na członka...


czytaj dalej

Personalia: Bartosz Grześkowiak wzmocni Grupę MAK

31 lipca Bartosz Grześkowiak, dyrektor zarządzający TUiR Warta, złożył rezygnację ze sprawowanej funkcji. Swoją karierę będzie kontynuować w...


czytaj dalej

Dlaczego ubezpieczyciele powinni kochać Amazona

Gdy tylko Amazon.com Inc. planuje wejść w nową dla siebie branżę, branża ta drży w posadach. Nie inaczej było, gdy agencja Reuters podała, że...


czytaj dalej

Aon: katastrofalny lipiec

Lipcowe susze i pożary w Europie przyniosą prawdopodobnie min. 3,5 mld euro start ekonomicznych. Wiele krajów doświadczyło pogorszenia warunków w...


czytaj dalej

UE: Co trzeba mieć w aucie, żeby uniknąć mandatu?

60% Polaków podróżuje na wakacje samochodem. W każdym z państw Europy panują inne regulacje co do obowiązkowego wyposażenia pojazdu. Sprawdzamy,...


czytaj dalej

Polacy sieją spustoszenie na zagranicznych drogach

W ubiegłym roku Polacy znów pobili niechlubny rekord i za granicą spowodowali 65,2 tys. kolizji. Jedna szkoda kosztowała średnio 18 tys. zł, a do...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook