Microsoft Polska: Digital Experience Day
czwartek, 16 listopada 2017 09:46

5 grudnia w „The Heart Warsaw” znajdującym się w budynku Warsaw Spire odbędzie szkolenie zatytułowane: „Innowacje technologiczne w bankowości i ubezpieczeniach drogą do prawdziwie indywidualnego podejścia do klienta”. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Microsoft Polska jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Pomysłodawcy szkolenia wskazują, że firmy mające tysiące czy miliony klientów powinny nie tylko działać w obszarze wielkich liczb, ale też tworzyć prawdziwie zindywidualizowane oferty, oceniać rentowność i potrzeby konkretnych klientów, wyłuskiwać tych, do których trafi ściśle określony przekaz. Ten, kto będzie potrafił zrobić to szybkiej i skuteczniej, wygra.

W trakcie spotkania jego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak tworzyć indywidualny obraz masowego klienta, korzystać z innowacyjnych narzędzi wykorzystujących analizę i agregację danych o klientach i produktach – danych pochodzących z wielu różnych źródeł, czy monetyzować posiadane dane poprzez bardziej spersonalizowane podejście do klienta. Zyskają również wiedzę na temat optymalizacji działań sprzedażowych, marketingowych i obsługowych poprzez dobranie odpowiednich środków do zaspokojenia indywidualnych potrzeb i oczekiwań czy radykalnego skrócenia czasu potrzebnego do podjęcia odpowiednich działań w relacji z klientem. Ponadto uzyskają możliwość rozmowy z przedstawicielami kilkunastu firm oferujących nowe propozycje w obszarze insurtech i fintech.

Spotkanie odbędzie sie 5 grudnia w Warszawie, w godz. 9.00–14.00, w „The Heart Warsaw” w Warsaw Spire, Pl. Europejski 1.

Rejestracja:

https://www.microsoftevents.com/profile/form/index.cfm?PKformID=0x2927084abcd&

(AM)

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

Mundial w Rosji: Terroryzm i chuligaństwo odczuwalne w cenach polis

Ryzyko ataków terrorystycznych i szkód spowodowanych wybrykami chuligańskimi wywindowało w górę składki dla firm i zawodników za ubezpieczenie...


czytaj dalej

Aon Inpoint: Kto płaci najwięcej składek

Z cyklu raportów o globalnym rynku komercyjnych ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych, opracowanych przez zespół analityczny Aon Inpoint, wynika,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Rentowność w „komunikacji” nadal rośnie

Opublikowany przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) raport podsumowujący wyniki finansowe rynku ubezpieczeń w pierwszym kwartale tego roku...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU uruchomił serwis dla agentów

PZU uruchomił agentpzu.pl – pierwszą na rynku platformę internetową skierowaną do obecnych i przyszłych agentów ubezpieczeniowych. Można na niej...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook