EAP: Cyber SOS wsparcie na wypadek cyberataku
środa, 29 listopada 2017 09:58

Europ Assistance Polska wprowadza na rynek produkt Cyber SOS, który będzie wspierał klientów w razie cyberataku, awarii sprzętu IT oraz chronił w sieci ich tożsamość i reputację.

- Pomimo rozwoju internetu i coraz większej digitalizacji usług, świadomość zagrożeń, jakie mogą pojawić się w wirtualnym świecie, jest ciągle niewystarczająca. Większość osób ma mylne przekonanie, że w sieci jest bezpieczna, a problem cyberzagrożeń jej nie dotyczy. Warto jednak ubezpieczyć się na taką okoliczność, gdyż jej skutki mogą być bardzo dotkliwe. Cyber SOS został przygotowany specjalnie z myślą o bezpieczeństwie klienta indywidualnego i odpowiada najważniejszym obawom i potrzebom związanym z korzystaniem z internetu – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

W razie cyberataku lub awarii sprzętu IT posiadacze Cyber SOS mogą liczyć na zdalną pomoc specjalistów IT, naprawę sprzętu, odzyskiwanie danych i pomoc w utworzeniu kopii zapasowej. Z kolei gdy sprzęt musi trafić do serwisu, klient otrzyma na czas naprawy sprzęt IT o podobnej specyfice. Dodatkowo, może na życzenie otrzymać pomoc w założeniu blokady rodzicielskiej na urządzeniu, a także wsparcie techniczne.

Cyber SOS przewiduje również ochronę w przypadku nieautoryzowanych lub niezgodnych z umową transakcji internetowych (gdy sprzedawca internetowy nie dostarczył towaru, dostarczył towar wadliwy lub okazał się oszustem). Klienci mają zapewnioną ochronę finansową nawet do kilku tysięcy złotych. Na życzenie otrzymają również informacje o prawach konsumenta i sposobie postępowania w powyższych sytuacjach.

Oferta Europ Assistance zawiera również pakiet usług chroniących tożsamość. W razie cyber mobbingu, czyli pomówienia, zniesławienia lub znieważenia ubezpieczonego w internecie, na życzenie klienta zostanie przeprowadzony monitoring internetu, udzielone zostanie specjalistyczne wsparcie w ochronie reputacji internetowej, a także wsparcie psychologiczne. Klienci mogą liczyć również na wypłatę rekompensaty za utratę reputacji internetowej.

We wszystkich powyższych sytuacjach klienci objęci ochroną Cyber SOS otrzymają również wsparcie prawnika w kwocie nawet do 10 tys. zł.  
(AM, źródło: EAP)

 

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook