EAP: Cyber SOS wsparcie na wypadek cyberataku
środa, 29 listopada 2017 09:58

Europ Assistance Polska wprowadza na rynek produkt Cyber SOS, który będzie wspierał klientów w razie cyberataku, awarii sprzętu IT oraz chronił w sieci ich tożsamość i reputację.

- Pomimo rozwoju internetu i coraz większej digitalizacji usług, świadomość zagrożeń, jakie mogą pojawić się w wirtualnym świecie, jest ciągle niewystarczająca. Większość osób ma mylne przekonanie, że w sieci jest bezpieczna, a problem cyberzagrożeń jej nie dotyczy. Warto jednak ubezpieczyć się na taką okoliczność, gdyż jej skutki mogą być bardzo dotkliwe. Cyber SOS został przygotowany specjalnie z myślą o bezpieczeństwie klienta indywidualnego i odpowiada najważniejszym obawom i potrzebom związanym z korzystaniem z internetu – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

W razie cyberataku lub awarii sprzętu IT posiadacze Cyber SOS mogą liczyć na zdalną pomoc specjalistów IT, naprawę sprzętu, odzyskiwanie danych i pomoc w utworzeniu kopii zapasowej. Z kolei gdy sprzęt musi trafić do serwisu, klient otrzyma na czas naprawy sprzęt IT o podobnej specyfice. Dodatkowo, może na życzenie otrzymać pomoc w założeniu blokady rodzicielskiej na urządzeniu, a także wsparcie techniczne.

Cyber SOS przewiduje również ochronę w przypadku nieautoryzowanych lub niezgodnych z umową transakcji internetowych (gdy sprzedawca internetowy nie dostarczył towaru, dostarczył towar wadliwy lub okazał się oszustem). Klienci mają zapewnioną ochronę finansową nawet do kilku tysięcy złotych. Na życzenie otrzymają również informacje o prawach konsumenta i sposobie postępowania w powyższych sytuacjach.

Oferta Europ Assistance zawiera również pakiet usług chroniących tożsamość. W razie cyber mobbingu, czyli pomówienia, zniesławienia lub znieważenia ubezpieczonego w internecie, na życzenie klienta zostanie przeprowadzony monitoring internetu, udzielone zostanie specjalistyczne wsparcie w ochronie reputacji internetowej, a także wsparcie psychologiczne. Klienci mogą liczyć również na wypłatę rekompensaty za utratę reputacji internetowej.

We wszystkich powyższych sytuacjach klienci objęci ochroną Cyber SOS otrzymają również wsparcie prawnika w kwocie nawet do 10 tys. zł.  
(AM, źródło: EAP)

 

Pocztowe TUW: Stanisław Sokołowski nowym wiceprezesem

Z dniem 29 marca Stanisław Sokołowski został powołany na wiceprezesa zarządu Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. Na tym stanowisku...


czytaj dalej

MetLife: Mirosław Kisyk za Łukasza Kalinowskiego na stanowisku prezesa

27 marca MetLife TUnŻiR poinformował, że Łukasz Kalinowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu spółki i jednocześnie zakończył...


czytaj dalej

Najczęściej czytane

Allianz: Współdzielenie samochodu ubezpieczone

Allianz zawiązał partnerstwo z brytyjską platformą współdzielenia pojazdów Drivy, aby zapewnić ubezpieczenia jej użytkownikom. Jest to część...


czytaj dalej

Włochy: Octo Telematics sięgnęło po rozwiązania SAS

Włoska firma Octo Telematics przy wsparciu narzędzi analitycznych SAS stworzyła największą bazę danych zawierającą opisy zachowań kierowców.   

W...


czytaj dalej

Senat: Dyskusja o regulacji branży odszkodowawczej

19 kwietnia odbyło się seminaryjne posiedzenie senackiej Komisji Budżetu i Finansów Publicznych. Podczas spotkania organizowanego wspólnie z...


czytaj dalej

Dochodzenie roszczeń za szkody osobowe – problemy i ułatwienia

19 kwietnia miała miejsce konferencja zatytułowana „Rekompensata za utratę zdrowia i życia – praktyczne aspekty dochodzenia roszczeń”. Była to...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook