Reklama

PBUK: Nowy serwis internetowy
czwartek, 07 grudnia 2017 09:51

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK) udostępniło nową stronę internetową. Serwis zawiera praktyczne informacje dla zmotoryzowanych, narzędzia ułatwiające przystąpienie do likwidacji szkody transgranicznej i jest przystosowany do użytkowania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Podobnie jak dotychczas, strona internetowa przygotowana jest w języku polskim i angielskim.

Nowy serwis zawiera wiele praktycznych informacji dotyczących obowiązków zmotoryzowanych udających się swoimi pojazdami za granicę oraz zasad postępowania w przypadku uczestniczenia w kolizjach drogowych. Wskazuje także, jak zachować się w przypadku zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie Polski, a spowodowanych przez cudzoziemców oraz możliwości skutecznego dochodzenia odszkodowania.

Serwis został unowocześniony pod kątem dostępu do najważniejszych treści i obejmuje swoim zakresem wszystkie obszary działalności PBUK, w tym między innymi: Biura Narodowego w Systemie Zielonej Karty, organu odszkodowawczego, centrum informacyjnego, a także dystrybutora ubezpieczeń granicznych.

- Biuro chce wypełniać swoje zadania w sposób najwygodniejszy z punktu widzenia użytkowników. Dlatego znaczną część informacji, o które zapytania najczęściej do niego napływają, można dziś uzyskać automatycznie – podkreślił Mariusz Wichtowski, prezes zarządu PBUK.

Do dyspozycji poszkodowanych oddano interfejs umożliwiający wyszukanie działających na polskim rynku korespondentów zagranicznych ubezpieczycieli, do których można zgłaszać szkody zaistniałe na terenie Polski z winy kierujących pojazdami zarejestrowanymi w innych krajach Systemu Zielonej Karty. Podobny interfejs umożliwia wyszukiwanie reprezentantów do spraw roszczeń zagranicznych ubezpieczycieli w przypadku zdarzeń zaistniałych w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

- Strona jest bardziej przejrzysta, jej wygląd nowoczesny, a struktura przygotowana tak, aby dostęp do wszelkich treści był możliwie najprostszy. Tym niemniej będzie wdzięczni za wszelkie uwagi mogące pozytywnie wpłynąć na dalsze polepszenie funkcjonalności – podsumował Mariusz Wichtowski.
(AM, źródło: PBUK)

 

Superpolisa: Anna Bernacka-Matras pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży

Anna Bernacka-Matras, przez ostatnie lata dyrektor największego przedstawicielstwa w strukturach sprzedażowych Grupy Ergo Hestia, dołączyła w...


czytaj dalej

TU Zdrowie: Sławomir Koszewski nowym członkiem zarządu

2 listopada rada nadzorcza TU Zdrowie powołała Sławomira Koszewskiego na stanowisko członka zarządu, odpowiedzialnego za Pion Ubezpieczeń.

...


czytaj dalej

Talanx: Wzrost zysków mimo dużych obciążeń

Przez trzy kwartały obecnego roku Grupa Talanx zarobiła netto blisko 500 mln euro. Do osiągnięcia tego wyniku przyczyniły się niemal wszystkie...


czytaj dalej

Insurtech: Coraz więcej patentów

Inwestycje w insurtech nadal rosną w szybkim tempie, o czym świadczy liczba wniosków patentowych dotyczących rozwiązań odnoszących się do...


czytaj dalej

PIU: Prestiżowa nominacja dla kampanii #dziękiubezpieczeniom

Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) znalazła się wśród nominowanych do prestiżowej nagrody European Excellence Awards 2018 w kategorii Issues &...


czytaj dalej

Generali: Odejście od węgla

9 listopada Grupa Generali ogłosiła przyjęcie nowej polityki, która wykluczy ubezpieczenia dla nowych kopalni i elektrowni węglowych oraz dla...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook