Generali: Narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych
piątek, 15 grudnia 2017 07:32

AudaSmart – taką nazwę nosi wdrożone przez Generali narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych. Dzięki tej opcji klienci akceptujący kwotę wyliczoną przez system mogą otrzymać pieniądze na naprawę auta w ciągu jednego dnia.

Klient, który chce skorzystać z AudaSmart, przy zgłoszeniu szkody komunikacyjnej otrzymuje link/token do aplikacji. Po wejściu na stronę dostosowaną do urządzeń mobilnych i zalogowaniu się jest prowadzony przez system przy realizowaniu czynności związanych z likwidacją szkody. Po wykonaniu zdjęć na stronie prezentowana jest kwota odszkodowania (AudaSmart wykorzystuje do wyceny uszkodzeń system Audatex) należna za przedstawione uszkodzenia. Jeżeli klient akceptuje zaproponowaną kwotę, pieniądze są przelewane na jego konto.

Z aplikacji można skorzystać w określonych przypadkach.

- Jeżeli w ramach stłuczki czy szkody parkingowej doszło do uszkodzenia nie więcej niż 5 elementów samochodu, wartość uszkodzeń nie przekracza 5 tys. zł, klient nie miał żadnej szkody w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a okoliczności zdarzenia nie budzą wątpliwości – wówczas sam może zlikwidować szkodę za pomocą AudaSmart – wyjaśnia Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali TU.

Z tego sposobu wyceny szkody wyłączone są przypadki dotyczące szkody całkowitej, z cesją ubezpieczenia na bank lub firmę leasingową, szkody bezkolizyjne oraz samochody zastępcze.

W ciągu pierwszych 5 dni od wdrożenia aplikacji Generali zaproponowało samolikwidację ponad 50 klientom. Połowa wypróbowała aplikację, wyceniając szkodę, a 65% z nich zaakceptowała wycenę, co zakończyło się wypłatą odszkodowania.

- Wierzę, że ta forma likwidacji prostych szkód zostanie uznana za atrakcyjną przez naszych klientów i będzie wśród nich coraz bardziej popularna, wpływając na wzrost ich satysfakcji ze współpracy  z Generali – dodaje Jakub Jacewicz. Wkrótce będziemy wdrażać mobilne i uproszczone rozwiązania także przy szkodach związanych z innymi ryzykami, np. ubezpieczeniem domów – zapowiada.
(AM, źródło: Generali)

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

VIG: Milion euro na rozwój pięciu innowacji

Vienna Insurance Group (VIG) rozstrzygnęła wewnętrzny konkurs na innowacyjne rozwiązania cyfrowe. W ramach inicjatywy VIG Xelerate grupa wybrała...


czytaj dalej

Lemonade: Pozew w imię standardów etycznych

Funkcjonująca z wykorzystaniem sztucznej inteligencji firma z branży insurtech, Lemonade Insurance Company, wniosła pozew przeciwko ONE Insurance,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Koncentracja i stabilizacja w sektorze życiowym

W pierwszym kwartale tego roku rynek życiowy utrzymał, a nawet nieco zwiększył utrzymujący się od lat silny poziom koncentracji. Pięć największych...


czytaj dalej

Sotrender: Maj na ubezpieczeniowym Facebooku

Z najnowszej odsłony raportu „Facebook Trends” autorstwa firmy Sotrender wynika, że w maju największą liczbą fanów legitymowały się „Wrzucam na...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook