EAP: „Wymarzone eZakupy” dla klientów Raiffeisen Polbanku
środa, 20 grudnia 2017 09:55

Raiffeisen Polbank we współpracy z Europ Assistance Polska przygotował ubezpieczenie „Wymarzone eZakupy”. Sprawdzi się ono na wypadek niedostarczenia kupującym online zakupionego towaru, a także w sytuacji dostarczenia wadliwego albo niezgodnego z opisem produktu.

Klienci posiadający w Raiffeisen Polbanku konto osobiste mogą przystąpić do umowy ubezpieczenia „Wymarzone eZakupy” za pośrednictwem systemu bankowości internetowej z poziomu komputera. Rozwiązanie zostało przygotowane z myślą o osobach, które często dokonują transakcji w e-sklepach czy na aukcjach internetowych. Teraz w przypadku nieotrzymania przesyłki lub jego niezgodności z zamówieniem takie osoby otrzymają zwrot wartości transakcji do kwoty 10 tys. zł.

- To kolejny produkt w ramach naszej „Wymarzonej” oferty, którego konstrukcja na pierwszym miejscu stawia wygodę i bezpieczeństwo klienta. W dobie dynamicznego rozwoju handlu internetowego chcemy dać klientom pewność, że w przypadku kłopotów z dostawcą lub otrzymania wadliwego towaru nic nie stracą. Uważamy, że rozwiązanie poprawiające bezpieczeństwo osób kupujących w sieci może sprzyjać dalszemu wzrostowi popularności wirtualnych zakupów. A to wygodna alternatywa, pozwalająca oszczędzać czas. Dodatkowo w odróżnieniu od istniejących ubezpieczeń na rynku, składka ubezpieczeniowa nie jest uzależniona od ilości i wartości transakcji; jest określona w stałej kwocie i wynosi zaledwie 2 zł miesięcznie – mówi Iwona Czępińska, dyrektor ds. Ubezpieczeń Raiffeisen Polbanku.

- Wystarczy, że klient skontaktuje się z Centrum Alarmowym Europ Assistance Polska i zgłosi problem – mówi Marcin Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży EAP.

Następnie Centrum skontaktuje się w imieniu klienta z firmą prowadzącą sklep lub aukcję i wyjaśni zaistniałą sytuację. Jeśli w ciągu 14 dni nie uda się sprawy zakończyć pozytywnie, klient może liczyć na odszkodowanie w wysokości odpowiadającej wartości zakupionego towaru – jednak nie wyższej niż suma ubezpieczenia, które wynosi maksymalnie 10 tys. zł.

- Nasze ubezpieczenie to wsparcie tych klientów Raiffeisen Polbanku, którzy kupują online i cenią sobie poprawny przebieg całej transakcji zakupu. Tego typu produkty jak „Wymarzone eZakupy” mają duży potencjał rozwoju w Polsce w związku z rosnącą z roku na rok liczbą internautów kupujących w sieci –
podkreśla Marcin Zieliński.
(AM, źródło: EAP)

 

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook