Plus GSM: Nowe usługi serwisowe współpracy z Digital Care
piątek, 22 grudnia 2017 09:53

Operator sieci Plus rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu.

„Serwis Wyświetlacza dla Firm” zapewnia ochronę samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach zakupionych w sieci Plus. Z kolei „Serwis Urządzenia dla Firm” jest bardziej rozbudowany i obejmuje nie tylko naprawę samego wyświetlacza, ale również obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Jest on dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów. W tym wariancie klienci biznesowi Plusa mają również zagwarantowany darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.

Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach, niezależnie od przyczyn uszkodzenia i bez konieczności uiszczania wkładu własnego. Na terenie kraju transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door, czyli bezpośrednio z i do miejsca wskazanego przez właściciela urządzenia. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.

Digital Care zapewnia również klientom sieci Plus dostęp do infolinii technicznej, portalu umożliwiającego zgłoszenie szkody on-line 24h na dobę, a także do dedykowanej aplikacji SmartSkaner+, umożliwiającej weryfikację stanu technicznego urządzenia.

- Nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy – powiedział Jacek Trujnara, kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego Plus.

- Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne – dodała Aneta Żelazny, Chief Product Manager Digital Care.
(AM, źródło: Plus GSM)

 

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Marsh: Pięć rynków pod nadzorem Artura Grześkowiaka

Grupa Marsh utworzyła w regionie Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej nowy subregion Północny, z polską spółką na czele. Artur Grześkowiak,...


czytaj dalej

Niemcy: Z Generali do Zurich

Carsten Schildknecht 2 lutego obejmie stanowisko dyrektora generalnego Zurich w Niemczech, przejmując je po Marcusie Nagelu, który zdecydował się...


czytaj dalej

VIG: Fuzja w państwach bałtyckich

Łotewski nadzór zaakceptował fuzję dwóch spółek zależnych VIG – InterRisk Vienna Insurance Group AAS i BTA Baltic Insurance Company AAS – pod...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Wzrost aktywności oszustów

Ubezpieczyciele zauważają wzrost liczby wyłudzeń odszkodowań. Na przestępczym procederze zakłady tracą miliony złotych – podał tvn24bis.pl.

Portal...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Aviva chce przejmować. Także w Polsce

Podczas przedświątecznego spotkania prezes Avivy Mark Wilson przekazał menadżerom ubezpieczyciela z 15 państw, żeby poszukali potencjalnych celów...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy