Reklama

Colonnade: Ubezpieczenie majątkowe „All-in-One”
czwartek, 11 stycznia 2018 09:45

Wyniki raportu „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków”, mówiące o tym, że jedynie 60% majątku polskich firm jest objętych ubezpieczeniem, były dla Colonnade Insurance impulsem do wprowadzenia ubezpieczenia majątkowego „All-in-One”.

- Wyniki raportu sporządzonego przez PIU oraz Deloitte dobitnie potwierdzają nasze dotychczasowe spostrzeżenia w kontekście podejścia polskich firm wobec ubezpieczeń. Naszym zdaniem poważnym problemem pozostaje nie tylko niska świadomość potencjalnych ryzyk wśród przedsiębiorców, ale również skomplikowana i złożona oferta ubezpieczeniowa, nierzadko składająca się z kilku ogólnych warunków ubezpieczenia, z których każde rządzi się swoimi prawami – mówi Izabela Król, dyrektor ds. Oceny Ryzyka Ubezpieczeń Majątkowych Colonnade Insurance Oddział w Polsce. – Konieczne są śmiałe zmiany w tej dziedzinie, zwłaszcza w przypadku średnich oraz dużych przedsiębiorstw, dla których oferta jest dosyć usztywniona i wymaga dużej wiedzy na temat ubezpieczeń ze strony klienta. Dlatego uznaliśmy, iż właśnie tutaj potrzeba jest stworzenia kompleksowego, a zarazem przejrzystego produktu – dodaje.

W tym celu Colonnade wprowadził niedawno ubezpieczenie majątkowe „All-in-One”. Oferta obejmuje kompleksową ochronę ubezpieczeniową mienia w opcji all risks oraz maszyn i sprzętu elektronicznego od uszkodzeń. Formuła ta daje możliwość rozszerzenia o rzeczywistą utratę zysku brutto, poniesioną przez ubezpieczonego w następstwie przerwania działalności na skutek tych zdarzeń. Modułowa konstrukcja polisy umożliwia dowolne budowanie programu ubezpieczeniowego, w zależności od indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Ubezpieczyciel udostępnił również klauzule dodatkowe, rozszerzające w razie potrzeby ochronę ubezpieczeniową.

Produkt skierowany jest do przedsiębiorstw z majątkiem przekraczającym 20 mln zł, oczekujących kompleksowego pokrycia w zakresie ubezpieczenia majątkowego, w tym m.in. firm produkcyjnych, z sektora telekomunikacyjnego, hoteli i restauracji, lotnisk, a także operatorów stadionów.
(AM, źródło: Colonnade)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Słowenia: Generali sfinalizowało przejęcie Adriatic Slovenica

13 lutego Grupa Generali poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia słoweńskiej Adriatic Slovenica. Transakcja obejmowała także nabycie KD Funds,...


czytaj dalej

Zurich: Wyniki świadczą o efektywnym underwritingu

Zurich Insurance uzyskał w 2018 r. przychód netto po opodatkowaniu w wysokości 3,72 mld dol. Jest to o 24% więcej od 3 mld dol. odnotowanych w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Aviva coraz bardziej cyfrowa

Serwis online MojaAviva został wzbogacony o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. W październiku ubiegłego...


czytaj dalej

PKO Ubezpieczenia: Polisa turystyczna na inaugurację sprzedaży direct

PKO Ubezpieczenia kontynuuje proces transformacji cyfrowej. Jej kolejnym etapem jest  uruchomienie internetowej sprzedaży produktów ochronnych....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook