Reklama

Grupa Europa: Rozstrzygnięcie konkursu technologicznego dla studentów
piątek, 12 stycznia 2018 09:45

Trzy prace z Politechniki Wrocławskiej – dwie aplikacje mobilne do sprzedaży polis turystycznych oraz model biznesowy, zwiększający efektywność dystrybucji ubezpieczeń w kanałach cyfrowych – zajęły miejsca na podium w konkursie technologicznym dla studentów, zorganizowanym przez Grupę Ubezpieczeniową Europa.

Za najlepszą pracę komisja konkursowa uznała aplikację mobilną na system iOS przygotowaną przez Stanislau Zamanę. Tym samym zdobył on główną nagrodę w wysokości 20 tys. zł. Drugie miejsce przypadało aplikacji mobilnej do sprzedaży polis turystycznych. Jej autor – Tomasz Przybył – zdecydował się wysłać na konkurs równolegle wersje na systemy Android i iOS. Natomiast trzecie miejsce na podium zajął dwuosobowy zespół w składzie Marcin Koralewski i Magdalena Orłowska. Komisja konkursowa doceniła przygotowany przez nich model biznesowy, którego celem jest zwiększenie efektywności dystrybucji polis przez dodanie do procesu sprzedażowego dodatkowych, niepowiązanych z ubezpieczeniami usług dla klientów.

- Wszystkie nagrodzone prace prezentują wysoką jakość oraz charakteryzują się innowacyjnym i kreatywnym podejściem do tematu sprzedaży ubezpieczeń w kanałach cyfrowych. To nowoczesne i wychodzące naprzeciw oczekiwaniom klientów rozwiązania, które mogą stać się w przyszłości komercyjnymi produktami – mówi Rafał Mońka, dyrektor Departamentu Informatyki Grupy Europa.

W ogłoszonym w październiku konkursie technologicznym dla studentów zarejestrowało się 16 osób lub zespołów. Grupa Europa postawiła przed nimi dwa zadania do wyboru: stworzenie aplikacji webowej lub mobilnej, korzystającej z API, która będzie mogła być zastosowana w procesie dystrybucji ubezpieczeń/obsługi klientów, lub stworzenie modelu biznesowego, wykorzystującego API, z naciskiem na rozwiązania stawiające na sprzedaż ubezpieczeń w Internecie. Łączna pula nagród w konkursie wyniosła 34 tys. zł.

Adresowany do studentów konkurs wpisuje się w strategię Grupy Europa, która kładzie nacisk na innowacyjność i nowe technologie. Ubezpieczyciel szuka nowych sposób na dystrybucje produktów, z naciskiem na wykorzystanie do tego kanałów zdalnych: własnych lub partnerów zewnętrznych.
(AM, źródło: Europa)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Porozumienie w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson

18 września firma Marsh & McLennan Companies (MMC) ogłosiła osiągnięcie porozumienia w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson Group (JLT),...


czytaj dalej

Santander Aviva: Rodzinne wzorce motywacją do zakupu polisy

Z badania przeprowadzonego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że wzory zachowań ukształtowane...


czytaj dalej

Unilink: Podejście turystów do ubezpieczeń na wyjazd

Z sondy na temat ubezpieczeń turystycznych w minionym sezonie wakacyjnym, przeprowadzonej w placówkach multiagencji Unilink, wynika, że polscy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook