PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu
piątek, 12 stycznia 2018 09:46

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa „PZU – Życie w Twoich rękach”. Jej celem jest budowa wizerunku nowego PZU. W nowej kampanii ubezpieczyciel pokazuje linię życia i uczucia, które towarzyszą ponad 18 milionom jego klientów ubezpieczeniowych od narodzin aż po emeryturę.

- Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji marki PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera, na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej. W kampanii podkreślamy też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne – powiedziała Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU. – Pod hasłem „To jest życie” są emocje, towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas bardzo naturalne, ale które z perspektywy czasu będą dla nas najważniejsze. Dlatego reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie zastosowaliśmy symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia – dodał.

Kampania potrwa od 10 stycznia do 28 lutego. Wykorzystywane media to TV (2 spoty 30” i 45”), prasa, internet (formaty displayowe, video, mailingi) oraz kino (kampania spotowa 60”).
Spot reklamowy jest dostępny pod adresem:
https://youtu.be/...
(AM, źródło: PZU)

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

Mundial w Rosji: Terroryzm i chuligaństwo odczuwalne w cenach polis

Ryzyko ataków terrorystycznych i szkód spowodowanych wybrykami chuligańskimi wywindowało w górę składki dla firm i zawodników za ubezpieczenie...


czytaj dalej

Aon Inpoint: Kto płaci najwięcej składek

Z cyklu raportów o globalnym rynku komercyjnych ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych, opracowanych przez zespół analityczny Aon Inpoint, wynika,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Rentowność w „komunikacji” nadal rośnie

Opublikowany przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) raport podsumowujący wyniki finansowe rynku ubezpieczeń w pierwszym kwartale tego roku...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU uruchomił serwis dla agentów

PZU uruchomił agentpzu.pl – pierwszą na rynku platformę internetową skierowaną do obecnych i przyszłych agentów ubezpieczeniowych. Można na niej...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook