Reklama

Bancassurance: Nest Bank partnerem MetLife
wtorek, 13 lutego 2018 09:38

Nest Bank został partnerem MetLife w bancassurance. Ubezpieczyciel przygotował dla klientów banku produkt ochronno-oszczędnościowy „Nest Bezpieczna Perspektywa”.

Rozwijanie usług bancassurance, czyli współpraca z instytucjami finansowymi w zakresie zapewniania ich klientom ochrony ubezpieczeniowej to jeden ze strategicznych celów MetLife w Polsce. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów biznesowych dołączył Nest Bank – powiedział Bartłomiej Woźniak, dyrektor Pionu Klienta Instytucjonalnego w MetLife.

Istotą oferty „Nest Bezpieczna Perspektywa” jest ubezpieczenie na życie i dożycie z ochroną na wypadek całkowitego i trwałego inwalidztwa, które można rozszerzyć o dodatkową ochronę zapewniającą wsparcie finansowe w razie nieszczęśliwego wypadku lub problemów ze zdrowiem.

Umowa zawierana jest na czas określony i zapewnia, niezależnie od warunków rynkowych, wypłatę gwarantowanej kwoty na koniec umówionego okresu ubezpieczenia. W przypadku śmierci osoby chronionej w ramach umowy „Nest Bezpieczna Perspektywa” również osoby wskazane otrzymają świadczenie w gwarantowanej wysokości. Z kolei w przypadku całkowitego i trwałego inwalidztwa, bez względu na jego przyczynę, gwarantowana kwota zostanie wypłacona wcześniej.

Z punktu widzenia klienta ważne jest, by w ramach jednej umowy mieć możliwość jak najlepszego dopasowania zakresu i wysokości ochrony do swoich potrzeb. Jest to możliwe dzięki elastyczności w doborze dodatkowych specyficznych świadczeń wynikających z sytuacji życiowej lub oczekiwań konkretnego klienta – wskazał Bartłomiej Woźniak.

Podstawowy zakres oferty można rozszerzyć o 7 umów dodatkowych: Ochrona Życia, Diagnoza Nowotworu, Ochrona na Wszelki Wypadek, Podwojona Ochrona, Ochrona bez Zmian, Bezpieczne Dziecko Premium oraz Konsultacja Medyczna.

Ubezpieczenie „Nest Bezpieczna Perspektywa” wraz z umowami dodatkowymi jest dostępne w oddziałach banku.
(AM, źródło: MetLife)

 

Aviva: Krzysztof Czekała szefem zespołu badającego rynek i wiedzę o kliencie

Krzysztof Czekała, związany z Avivą od 2015 roku jako menedżer ds. planowania strategicznego i analiz, przejął dodatkowo odpowiedzialność za...


czytaj dalej

AXA Ubezpieczenia: Marcin Nedwidek nowym członkiem zarządu

AXA Ubezpieczenia TUiR zapełnia wakat w zarządzie powstały lipcu w wyniku przejścia Henry’ego de Courtois do paryskiej centrali ubezpieczyciela....


czytaj dalej

Willis: Rozbieżności w kwestii kierowania polityką cyberbezpieczeństwa

Większość kadry zarządzającej firm z całego świata ma świadomość, że staje przed dylematem „specjalista czy generalista” w kwestii obsady...


czytaj dalej

Aon: Dyrektor z PwC pokieruje fuzjami

Firma brokerska Aon zatrudniła dyrektora z PwC, aby rozwijał możliwości w zakresie fuzji i przejęć infrastrukturalnych i rozwiązań transakcyjnych...


czytaj dalej

UFG: Pełny dostęp online do bazy polis komunikacyjnych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UDG) uruchomił nowe funkcjonalności udostępniania danych ze swojej ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych....


czytaj dalej

PZU: Nowa kampania reklamowa AC

17 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa PZU Auto AC. Główny przekaz akcji zbudowany jest wokół dwóch benefitów: PZU Auto AC z opcją...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook