Reklama

AXA Partners: Hybrydowy asystent osobisty
poniedziałek, 19 lutego 2018 09:40

Podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targów innowacji technologicznych, AXA Partners, globalny zespół AXA zajmujący się budowaniem indywidualnie dopasowanych do potrzeb, innowacyjnych rozwiązań dla partnerów ubezpieczyciela przedstawił asystenta osobistego PLEEZ, wyjątkowe rozwiązanie hybrydowe, łączące sztuczną inteligencję z interwencją człowieka.

Opracowana we współpracy z francuskim start-upem Wiidii aplikacja PLEEZ zapewnia dostęp do wielu usług za pomocą prostej komendy głosowej albo funkcji chata. AXA Partners ma nadzieję, że to innowacyjne rozwiązanie przyczyni się do podwyższenia jakości i wzbogacenia doświadczenia klienta jej partnerów. Jednocześnie można zadać pytanie, czy asystent osobisty oparty wyłącznie na sztucznej inteligencji osiągnął już granicę użyteczności?

Dzięki PLEEZ AXA Partners oferuje profesjonalistom innowacyjne rozwiązanie cyfrowe ułatwiające życie ich klientom. Czy chodzi o polecenie restauracji, zakup biletu lotniczego, dokonanie lub odwołanie rezerwacji w hotelu, udział w wydarzeniach kulturalnych. PLEEZ jest jedyną aplikacją mobilną, która potrafi załatwić tego typu sprawy w dowolnym miejscu na świecie. AI aplikacji stale uczy się preferencji i gustów użytkownika, aby sugerować najlepsze i najodpowiedniejsze dla niego usługi, podczas gdy wyznaczeni eksperci włączają się, kiedy żądanie wymaga ich interwencji, przy czym nie ma to wpływu na czas realizacji.

Aplikacja mobilna PLEEZ jest obecnie dostępna w Europie na urządzenia z systemem iOS i Android, ale już są plany rozszerzenia w niedalekiej przyszłości na cały świat i każde urządzenie łączące się z internetem.

AXA Partners pozycjonuje się w awangardzie, wprowadzając rozwiązanie, które łączy trzy elementy: sztuczną inteligencję, ludzkie doświadczenie i będącą w zasobach AXA międzynarodową sieć dostawców usług concierge, która ewoluowała przez ponad 20 lat. – W ciągu ostatnich trzech lat nastąpiła głęboka zmiana na rynku tradycyjnych usług concierge, zwłaszcza wraz z pojawieniem się nowych, cyfrowych graczy, co doprowadziło do wykształcenia się nowych wzorców konsumpcji. W tym kontekście wprowadziliśmy PLEEZ, mając na celu zaoferowanie wyjątkowego doświadczenia klientom naszych partnerów. Europejska premiera to dopiero pierwszy krok. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem PLEEZ w Ameryce Północnej i Południowej – powiedział Serge Morelli, zastępca dyrektora generalnego AXA Partners.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z AXA Partners przy tym innowacyjnym przedsięwzięciu. To ekscytujący projekt. Czujemy się dumni, wiedząc, że taka ważna grupa polega na naszej najnowocześniejszej technologii – skomentował Cédric Dumas, założyciel Wiidii.
AC, am

 

KNF: Będzie zmiana wiceprzewodniczących

Wkrótce dojdzie do zmiany zastępców przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego – wynika z informacji uzyskanych przez „Dziennik Gazetę Prawną”.

...


czytaj dalej

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

Brokerslink: Rezygnacja dyrektor generalnej

Brokerslink podał oficjalnie, że Jacqueline Legrand zrezygnowała ze stanowiska dyrektora generalnego z dniem 6 grudnia 2018 r.

Po 6 latach pracy...


czytaj dalej

Revolut: Licencja bankowa na Litwie

Revolut, start-up z branży technologii finansowej uzyskał wobec zbliżającego się Brexitu europejską licencję bankową i planuje uruchomienie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Słabnie tempo wzrostu sprzedaży OC

Choć segment obowiązkowych ubezpieczeń komunikacyjnych utrzymuje się w trendzie wzrostowym, tempo tego wzrostu słabnie z kwartału na kwartał....


czytaj dalej

Ergo Hestia: Różnorodność tematem najnowszego raportu społecznego

„Troska 2017” – taki tytuł nosi najnowszy raport społeczny Ergo Hestii. Jego tematem przewodnim jest jedna z najważniejszych współczesnych...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook