AXA Partners: Hybrydowy asystent osobisty
poniedziałek, 19 lutego 2018 09:40

Podczas Consumer Electronics Show w Las Vegas, największych na świecie targów innowacji technologicznych, AXA Partners, globalny zespół AXA zajmujący się budowaniem indywidualnie dopasowanych do potrzeb, innowacyjnych rozwiązań dla partnerów ubezpieczyciela przedstawił asystenta osobistego PLEEZ, wyjątkowe rozwiązanie hybrydowe, łączące sztuczną inteligencję z interwencją człowieka.

Opracowana we współpracy z francuskim start-upem Wiidii aplikacja PLEEZ zapewnia dostęp do wielu usług za pomocą prostej komendy głosowej albo funkcji chata. AXA Partners ma nadzieję, że to innowacyjne rozwiązanie przyczyni się do podwyższenia jakości i wzbogacenia doświadczenia klienta jej partnerów. Jednocześnie można zadać pytanie, czy asystent osobisty oparty wyłącznie na sztucznej inteligencji osiągnął już granicę użyteczności?

Dzięki PLEEZ AXA Partners oferuje profesjonalistom innowacyjne rozwiązanie cyfrowe ułatwiające życie ich klientom. Czy chodzi o polecenie restauracji, zakup biletu lotniczego, dokonanie lub odwołanie rezerwacji w hotelu, udział w wydarzeniach kulturalnych. PLEEZ jest jedyną aplikacją mobilną, która potrafi załatwić tego typu sprawy w dowolnym miejscu na świecie. AI aplikacji stale uczy się preferencji i gustów użytkownika, aby sugerować najlepsze i najodpowiedniejsze dla niego usługi, podczas gdy wyznaczeni eksperci włączają się, kiedy żądanie wymaga ich interwencji, przy czym nie ma to wpływu na czas realizacji.

Aplikacja mobilna PLEEZ jest obecnie dostępna w Europie na urządzenia z systemem iOS i Android, ale już są plany rozszerzenia w niedalekiej przyszłości na cały świat i każde urządzenie łączące się z internetem.

AXA Partners pozycjonuje się w awangardzie, wprowadzając rozwiązanie, które łączy trzy elementy: sztuczną inteligencję, ludzkie doświadczenie i będącą w zasobach AXA międzynarodową sieć dostawców usług concierge, która ewoluowała przez ponad 20 lat. – W ciągu ostatnich trzech lat nastąpiła głęboka zmiana na rynku tradycyjnych usług concierge, zwłaszcza wraz z pojawieniem się nowych, cyfrowych graczy, co doprowadziło do wykształcenia się nowych wzorców konsumpcji. W tym kontekście wprowadziliśmy PLEEZ, mając na celu zaoferowanie wyjątkowego doświadczenia klientom naszych partnerów. Europejska premiera to dopiero pierwszy krok. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem PLEEZ w Ameryce Północnej i Południowej – powiedział Serge Morelli, zastępca dyrektora generalnego AXA Partners.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z AXA Partners przy tym innowacyjnym przedsięwzięciu. To ekscytujący projekt. Czujemy się dumni, wiedząc, że taka ważna grupa polega na naszej najnowocześniejszej technologii – skomentował Cédric Dumas, założyciel Wiidii.
AC, am

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

Mundial w Rosji: Terroryzm i chuligaństwo odczuwalne w cenach polis

Ryzyko ataków terrorystycznych i szkód spowodowanych wybrykami chuligańskimi wywindowało w górę składki dla firm i zawodników za ubezpieczenie...


czytaj dalej

Aon Inpoint: Kto płaci najwięcej składek

Z cyklu raportów o globalnym rynku komercyjnych ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych, opracowanych przez zespół analityczny Aon Inpoint, wynika,...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Rentowność w „komunikacji” nadal rośnie

Opublikowany przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) raport podsumowujący wyniki finansowe rynku ubezpieczeń w pierwszym kwartale tego roku...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU uruchomił serwis dla agentów

PZU uruchomił agentpzu.pl – pierwszą na rynku platformę internetową skierowaną do obecnych i przyszłych agentów ubezpieczeniowych. Można na niej...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook