Reklama

Londyńskie spotkanie PZU, Argenty i Lloyd’s
piątek, 23 lutego 2018 09:35

22 lutego przedstawiciele Grupy PZU spotkali się w Londynie z reprezentantami Lloyd’s of London oraz Argenty.

Rozmowy, w których uczestniczyli Roger Hodgkiss (PZU), Andrew Annandale (Argenta) i Jon Hancock (Lloyd’s of London), dotyczyły perspektyw współpracy i możliwości zwiększenia obecności Grupy PZU na rynku międzynarodowym.

Polski ubezpieczyciel wszedł na rynek Lloyd’s w efekcie grudniowego objęcia udziałów w Argencie – jednym z syndykatów Lloyd’s. Dzięki tej inwestycji Grupa PZU otrzymała certyfikat „Member of Lloyd’s”.

Druga finansowa marka w Polsce

PZU znalazł się również w czołówce laureatów 14. edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek tworzonym przez dziennik „Rzeczpospolita”. Ubezpieczyciel zajął szóste miejsce w klasyfikacji generalnej oraz drugie miejsce w kategorii Finanse. Wartość marki zakładu została wyceniona na 1981,1 mln zł – o 13% mniej niż w roku poprzednim (2278,9 mln zł).

Spośród podmiotów sektora finansowego wyżej od PZU uplasował się jedynie PKO BP. Zwycięzcą całego rankingu został PKN Orlen.
(AM, źródło: PZU, Twitter, „Rzeczpospolita”)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Porozumienie w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson

18 września firma Marsh & McLennan Companies (MMC) ogłosiła osiągnięcie porozumienia w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson Group (JLT),...


czytaj dalej

Santander Aviva: Rodzinne wzorce motywacją do zakupu polisy

Z badania przeprowadzonego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że wzory zachowań ukształtowane...


czytaj dalej

Unilink: Podejście turystów do ubezpieczeń na wyjazd

Z sondy na temat ubezpieczeń turystycznych w minionym sezonie wakacyjnym, przeprowadzonej w placówkach multiagencji Unilink, wynika, że polscy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook