Serwis online Aviva24.pl pomoże w inwestowaniu
czwartek, 01 marca 2018 09:38

Chcąc zachęcić posiadaczy lokat bankowych do ulokowania oszczędności w funduszach inwestycyjnych, Aviva Investors TFI uprościła język i swoją ofertę oraz przygotowała łatwy w obsłudze serwis do inwestowania online Aviva24.pl.

Aviva przyjrzała się propozycji branży TFI dla klientów oszczędzających na lokatach bankowych. Analiza firmy pokazała, że takich klientów odstraszają następujące bariery: trudny język, skomplikowana i rozbudowana oferta, konieczność rozumienia wielu pojęć, problemy z komunikowaniem poziomu ryzyka.

- Te wnioski zweryfikowaliśmy podczas badań użyteczności z klientami, które przeprowadziło studio EDISONDA. Niektóre nasze hipotezy potwierdziły się, inne nie. Zyskaliśmy dodatkowe sugestie. Postanowiliśmy radykalnie uprościć język, skrócić ofertę do 5 funduszy, klarownie mówić o poziomie ryzyka i oczekiwanych zyskach, zbudować przyjazny serwis www. Do współpracy zaprosiliśmy też ekspertów Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Efektem jest serwis Aviva24.pl – powiedział Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI.

Charakterystyczną cechą serwisu do inwestowania online Aviva24.pl jest maksymalnie uproszczony język, który ułatwia zdobycie podstawowej wiedzy na temat inwestowania w fundusze i podjęcie świadomej decyzji. Aviva24.pl udostępnia klientom 5 funduszy Aviva Investors o różnym stopniu ryzyka i poziomie potencjalnych zysków. Minimalna wysokość pierwszej wpłaty wynosi 100 zł. Klienci mogą korzystać z materiałów edukacyjnych dostępnych w Aviva24.pl oraz wsparcia konsultantów, dostępnego telefonicznie, poprzez czat lub mailowo.

Klienci cenią sobie wybór funduszu spośród krótkiej listy propozycji. Potrzebują też pomocy w poprawnym rozumieniu, co oznacza „niski” lub „wysoki” poziom ryzyka. Jasno pokazujemy więc, ile dany fundusz zarabiał i tracił w określonych przedziałach czasowych w swojej dotychczasowej historii. Stawiamy na komunikację i transakcje online, bo najwięcej zapytanych w naszym badaniu – 39% – chce wszystko sprawdzić i załatwić przez internet – podkreślił Marek Przybylski.  

Start serwisu jest wspierany loterią, w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X.

Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young&Rubicam. Oferta jest wspierana kampanią reklamową w telewizji i internecie.
(AM, źródło: Aviva)

 

PZUW: Jakub Papuga zatwierdzony jako członek zarządu ds. ryzyka

18 maja na trzysta dziewięćdziesiątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jakuba Papugi na...


czytaj dalej

MediSky: Arkadiusz Piątek nowym dyrektorem generalnym na Polskę

Firma MediSky International mianowała Arkadiusza Piątka nowym dyrektorem generalnym na Polskę. Będzie on odpowiedzialny za wypracowanie...


czytaj dalej

Austria: VIG i Erste Group przedłużyły współpracę do 2033 r.

17 maja Erste Group i Vienna Insurance Group przedłużyły umowę o strategicznym partnerstwie. Dzięki zawartemu porozumieniu klienci obu podmiotów...


czytaj dalej

Cypr: Swiss Re i Revolut partnerami Hellas Direct w sektorze mieszkaniowym

Hellas Direct, internetowy ubezpieczyciel z Cypru, nawiązał współpracę ze Swiss Re i cyfrowym start-upem bankowym Revolut. Celem partnerstwa jest...


czytaj dalej

PBUK: Skutki uchwał SN obejmą również cudzoziemców

Ubezpieczeniowe skutki uchwał podjętych przez Sąd Najwyższy (SN) w dniu 27 marca tego roku obejmą również zdarzenia o charakterze transgranicznym....


czytaj dalej

Link4 Mama – nowa marka dla rodziców

Link4 Mama – taką nazwę nosi linia produktów Link4 dla przyszłych i obecnych rodziców. Kampanię promującą nową propozycję towarzystwa wspiera...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook