Reklama

Serwis online Aviva24.pl pomoże w inwestowaniu
czwartek, 01 marca 2018 09:38

Chcąc zachęcić posiadaczy lokat bankowych do ulokowania oszczędności w funduszach inwestycyjnych, Aviva Investors TFI uprościła język i swoją ofertę oraz przygotowała łatwy w obsłudze serwis do inwestowania online Aviva24.pl.

Aviva przyjrzała się propozycji branży TFI dla klientów oszczędzających na lokatach bankowych. Analiza firmy pokazała, że takich klientów odstraszają następujące bariery: trudny język, skomplikowana i rozbudowana oferta, konieczność rozumienia wielu pojęć, problemy z komunikowaniem poziomu ryzyka.

- Te wnioski zweryfikowaliśmy podczas badań użyteczności z klientami, które przeprowadziło studio EDISONDA. Niektóre nasze hipotezy potwierdziły się, inne nie. Zyskaliśmy dodatkowe sugestie. Postanowiliśmy radykalnie uprościć język, skrócić ofertę do 5 funduszy, klarownie mówić o poziomie ryzyka i oczekiwanych zyskach, zbudować przyjazny serwis www. Do współpracy zaprosiliśmy też ekspertów Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Efektem jest serwis Aviva24.pl – powiedział Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI.

Charakterystyczną cechą serwisu do inwestowania online Aviva24.pl jest maksymalnie uproszczony język, który ułatwia zdobycie podstawowej wiedzy na temat inwestowania w fundusze i podjęcie świadomej decyzji. Aviva24.pl udostępnia klientom 5 funduszy Aviva Investors o różnym stopniu ryzyka i poziomie potencjalnych zysków. Minimalna wysokość pierwszej wpłaty wynosi 100 zł. Klienci mogą korzystać z materiałów edukacyjnych dostępnych w Aviva24.pl oraz wsparcia konsultantów, dostępnego telefonicznie, poprzez czat lub mailowo.

Klienci cenią sobie wybór funduszu spośród krótkiej listy propozycji. Potrzebują też pomocy w poprawnym rozumieniu, co oznacza „niski” lub „wysoki” poziom ryzyka. Jasno pokazujemy więc, ile dany fundusz zarabiał i tracił w określonych przedziałach czasowych w swojej dotychczasowej historii. Stawiamy na komunikację i transakcje online, bo najwięcej zapytanych w naszym badaniu – 39% – chce wszystko sprawdzić i załatwić przez internet – podkreślił Marek Przybylski.  

Start serwisu jest wspierany loterią, w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X.

Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young&Rubicam. Oferta jest wspierana kampanią reklamową w telewizji i internecie.
(AM, źródło: Aviva)

 

UFG: Jarosław Matusiewicz nowym przewodniczącym Rady Funduszu

21 września Paweł Bisek, dotychczasowy przewodniczący Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, zrezygnował z pełnienia tej funkcji. Jego...


czytaj dalej

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Lloyd’s: Powrót do zysków

W I połowie 2018 r. Lloyd’s odnotował powrót do osiągania zysków, pożądany po wielkich stratach poniesionych w ub.r. Zysk przed opodatkowaniem w I...


czytaj dalej

RIAD: Przyszedł czas na legaltech

W dniach 4–5 października 2018 r. w Bratysławie odbędzie się kongres RIAD Międzynarodowego Stowarzyszenia Ubezpieczycieli Ochrony Prawnej, pod...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Wysoki poziom koncentracji na rynku komunikacyjnym

W pierwszym półroczu tego roku rynek majątkowy utrzymał silny poziom koncentracji. Pięć największych towarzystw generowało ponad 70% wartości...


czytaj dalej

Promocja ubezpieczenia PZU Start w Dorosłość

W ramach najnowszej kampanii marketingowej PZU rozpoczyna promocję polisy PZU Start w Dorosłość, która gwarantuje pieniądze dla dziecka na start w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook