Reklama

Serwis online Aviva24.pl pomoże w inwestowaniu
czwartek, 01 marca 2018 09:38

Chcąc zachęcić posiadaczy lokat bankowych do ulokowania oszczędności w funduszach inwestycyjnych, Aviva Investors TFI uprościła język i swoją ofertę oraz przygotowała łatwy w obsłudze serwis do inwestowania online Aviva24.pl.

Aviva przyjrzała się propozycji branży TFI dla klientów oszczędzających na lokatach bankowych. Analiza firmy pokazała, że takich klientów odstraszają następujące bariery: trudny język, skomplikowana i rozbudowana oferta, konieczność rozumienia wielu pojęć, problemy z komunikowaniem poziomu ryzyka.

- Te wnioski zweryfikowaliśmy podczas badań użyteczności z klientami, które przeprowadziło studio EDISONDA. Niektóre nasze hipotezy potwierdziły się, inne nie. Zyskaliśmy dodatkowe sugestie. Postanowiliśmy radykalnie uprościć język, skrócić ofertę do 5 funduszy, klarownie mówić o poziomie ryzyka i oczekiwanych zyskach, zbudować przyjazny serwis www. Do współpracy zaprosiliśmy też ekspertów Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Efektem jest serwis Aviva24.pl – powiedział Marek Przybylski, prezes Aviva Investors TFI.

Charakterystyczną cechą serwisu do inwestowania online Aviva24.pl jest maksymalnie uproszczony język, który ułatwia zdobycie podstawowej wiedzy na temat inwestowania w fundusze i podjęcie świadomej decyzji. Aviva24.pl udostępnia klientom 5 funduszy Aviva Investors o różnym stopniu ryzyka i poziomie potencjalnych zysków. Minimalna wysokość pierwszej wpłaty wynosi 100 zł. Klienci mogą korzystać z materiałów edukacyjnych dostępnych w Aviva24.pl oraz wsparcia konsultantów, dostępnego telefonicznie, poprzez czat lub mailowo.

Klienci cenią sobie wybór funduszu spośród krótkiej listy propozycji. Potrzebują też pomocy w poprawnym rozumieniu, co oznacza „niski” lub „wysoki” poziom ryzyka. Jasno pokazujemy więc, ile dany fundusz zarabiał i tracił w określonych przedziałach czasowych w swojej dotychczasowej historii. Stawiamy na komunikację i transakcje online, bo najwięcej zapytanych w naszym badaniu – 39% – chce wszystko sprawdzić i załatwić przez internet – podkreślił Marek Przybylski.  

Start serwisu jest wspierany loterią, w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X.

Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young&Rubicam. Oferta jest wspierana kampanią reklamową w telewizji i internecie.
(AM, źródło: Aviva)

 

Aviva PTE: Maciej Karasiński nowym prezesem

Maciej Karasiński od kwietnia obejmie funkcję prezesa Aviva PTE. Jego nominacja jest efektem złożenia rezygnacji (ze skutkiem od końca marca)...


czytaj dalej

Gothaer TU: Marek Gołębiewski nowym członkiem zarządu

11 marca rada nadzorcza Gothaer TU zdecydowała o przedłużeniu kadencji dotychczasowego zarządu spółki na kolejnych pięć lat i poszerzeniu jego...


czytaj dalej

Brexit: Ubezpieczyciele przygotowani na każdy scenariusz

Podczas gdy w parlamencie brytyjskim trwa spór o sposób wyjścia z sytuacji, agencja ratingowa AM Best uważa, że ubezpieczyciele z siedzibą w...


czytaj dalej

Talanx: Zyskowny rok

Miniony rok był dość udany dla Talanx. Wpływy grupy ze składek były wyraźnie wyższe od uzyskanych w roku poprzednim, podobnie zresztą jak jej...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Depresja „życiówki” obniżyła wynik całego sektora

Po raz pierwszy od 2015 r. roczna wartość rynku ubezpieczeń mierzona przypisem składki była niższa od odnotowanej dwanaście miesięcy wcześniej. To...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Gdzie się podziali twoi klienci?

Gościem najnowszego, 58. odcinka podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” był Adam Kubicki, trener i autor książki „Bądź liderem, albo odejdź”. Podczas...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook