Reklama

MetLife: Wystartowała globalna platforma innowacji
wtorek, 13 marca 2018 09:48

12 marca MetLife uruchomił globalną platformę innowacji collab 3.0 EMEA. Umożliwi ona współpracę z przedsiębiorcami i insurtechami. Ubezpieczyciel liczy również na to, że collab 3.0 EMEA pomoże mu rozwiązać niektóre spośród największych wyzwań związanych z innowacyjnością w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

W ramach platformy insurtechy mogą ubiegać się o kontrakt o wartości 100 tys. USD na opracowanie rozwiązań ubezpieczeniowych w takich obszarach, jak zaangażowanie klientów, sprzedaż i działalność operacyjna, a także ich pilotażowe wdrożenie w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

collab 3.0 EMEA została przygotowana przez LumenLab, azjatyckie centrum innowacji MetLife. Jej uruchomienie poprzedziły dwa pilotażowe programy collab zrealizowane w Singapurze (w 2016 r.) i w Japonii (w 2017 r.), w których insurtechy z ponad 35 różnych krajów przesłały łącznie 250 zgłoszeń.

- Dążymy do transformacji branży ubezpieczeniowej oraz sposobu interakcji z klientami, zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nie zrobimy tego samodzielnie. Nie da się wprowadzać innowacji, wyprzedzając rynek. Budujemy dla siebie mocniejsze podwaliny na przyszłość, angażując firmy z branży insurtech do współpracy poprzez takie programy, jak collab – powiedział Zia Zaman, prezes LumenLab i dyrektor ds. innowacji MetLife w Azji.

Spośród zgłoszeń nadesłanych do 20 kwietnia MetLife wyłoni ośmiu finalistów, a następnie przydzieli każdemu z nich pracownika z  EMEA do pomocy przy opracowywaniu rozwiązań. Finaliści zostaną zaproszeni na szczyt collab EMEA i Dzień Pokazowy w Londynie, (11-12 lipca), gdzie przedstawią opracowane rozwiązania i wyłoniony zostanie ostateczny zwycięzca.

Jak dotąd MetLife przeznaczył łączną kwotę ponad pół miliona dolarów amerykańskich na kontrakty w formule collab w Azji.

- MetLife niezmiennie znajduje się w czołówce innowatorów, a collab 3.0 EMEA doskonale to odzwierciedla. Dla rzeczywistych wyzwań biznesowych z różnych obszarów naszej globalnej działalności znajdujemy pomysły spoza firmy, uzyskując najlepsze rozwiązania dla nas i dla naszych klientów. Co niezwykle istotne, pracownicy wyznaczeni do pomocy będą przez cały czas wspierali finalistów i współpracowali z nimi – powiedział Michel Khalaf, prezes MetLife w regionie EMEA i w Stanach Zjednoczonych.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: MetLife)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Australia: Klienci Allianz wprowadzeni w błąd

Australijski oddział niemieckiego ubezpieczyciela Allianz SE wprowadzał w błąd przy sprzedaży ubezpieczenia podróżnego, obiecując nieograniczoną...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Ubea.pl: Niski poziom sierpniowego barometru

Z barometru cenowego Ubea.pl, sporządzonego na postawie wszystkich kalkulacji wykonanych w sierpniu przez klientów porównywarki wynika, że w...


czytaj dalej

Effie Awards 2018: Silna reprezentacja ubezpieczeń

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło pierwsze nominacje do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Na liście...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook