Reklama

Polacy mają apetyt na sztuczną inteligencję
poniedziałek, 19 marca 2018 08:52

Sztuczna inteligencja to technologia, która w najbliższych dekadach będzie dominować w rozwoju człowieka: wpłynie na styl życia, biznes, medycynę i każdą innej dziedzinę życia – uznali eksperci, którzy na ten temat dyskutowali podczas konferencji Huawei „Rozmowy o Przyszłości” w Warszawie.

Kongres „Rozmowy o Przyszłości” to pierwsza z planowanych corocznych konferencji, które będą zachęcać do merytorycznej debaty nad wyzwaniami świata nowych technologii. Tegoroczna edycja poświęcona była przyszłości sztucznej inteligencji i zmianom, jakie niesie ona konsumentom i przedsiębiorcom.

W trakcie spotkania przedstawiono wyniki badania przeprowadzonego przez InFuture Institute na zlecenie Huawei. Wynika z niego, że wśród Polaków rośnie świadomość istnienia sztucznej inteligencji, ale mała jest ich wiedza na temat jej praktycznych zastosowań. 43% konsumentów uważa, że sztuczna inteligencja ułatwi ludziom życie, pełniąc funkcję swego rodzaju osobistego asystenta. Przedstawiciele firm stwierdzili z kolei, że AI (z ang. Artificial Intelligence, sztuczna inteligencja) doprowadzi przede wszystkim do powstania zupełnie nowych zawodów. Spośród zbadanych przedsiębiorstw, 1/3 ma za sobą wdrożenia rozwiązań z tego zakresu, a aż 85% z nich przekonanych jest o pozytywnym wpływie AI na prowadzone działania.


(AW, źródło: Centrum Prasowe PAP)

 

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Generali: Adam Malinowski odszedł ze stanowiska wiceprezesa

Adam Malinowski nie jest już wiceprezesem Generali. 12 kwietnia złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Do czasu mianowania następcy jego...


czytaj dalej

Generali: Dyrektor cyfryzacji powołany

Na stanowisko dyrektora ds. cyfrowych Generali został powołany Steven Zuanella. Jest on odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji cyfrowej,...


czytaj dalej

AXA: 10 mln euro na odbudowę Notre-Dame

AXA Group, która ma długą tradycję filantropijnego wsparcia dla ochrony francuskiego dziedzictwa kulturowego, zadeklarowała, że przyczyni się do...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Ruszyła masowa sprzedaż PZU GO

PZU GO, beacon połączony z mobilną aplikacją telematyczną, będący sztandarowym projektem ubezpieczyciela stworzonym przez jego ekspertów, trafił...


czytaj dalej

VIG Polska: Biznes majątkowy filarem wyników grupy

Wskaźnik wzrostu działalności majątkowej Vienna Insurance Group (VIG) w Polsce w 2018 roku był ponad dwuipółkrotnie wyższy niż całego rynku...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook