Reklama

BZ WBK: 2 tys. polis miesięcznie za pośrednictwem aplikacji mobilnej
środa, 18 kwietnia 2018 08:37

W połowie marca BZ WBK wprowadził możliwość zakupu i opłacenia składki ubezpieczeń komunikacyjnych w aplikacji mobilnej. Chce w ten sposób sprzedawać 2 tys. polis miesięcznie. Bank zapowiada, że docelowo wszystkie produkty ubezpieczeniowe w jego ofercie mają być dostępne w tym kanale sprzedaży.

– Przewidujemy przyrost klientów korzystających z aplikacji mobilnych na ok. 100 tys. użytkowników rocznie. Ten kanał będzie więc zyskiwał na znaczeniu i jeśli chodzi o sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, potencjał jest bardzo duży – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Joanna Borysiewicz, dyrektor departamentu produktów ubezpieczeniowych BZ WBK.

Na koniec 2017 roku bank miał ponad 1 mln aktywnych użytkowników aplikacji BZWBK24 mobile, którzy wykonali przeszło 23,5 mln transakcji. Rosnące grono użytkowników bankowości mobilnej skłoniło bank do wprowadzenia do oferty mobilnych ubezpieczeń komunikacyjnych. Rozwiązanie umożliwia wykupienie polisy OC, AC, NNW i assistance za pośrednictwem aplikacji BZWBK24 mobile, bez konieczności wizyty u agenta.

– Oferujemy ubezpieczenia we współpracy z firmami Benefia oraz Compensa. Liczymy, że w pierwszym roku będziemy oferować około 1000 polis miesięcznie. Docelowo chcielibyśmy, żeby sprzedaż wynosiła ok. 2 tys. polis komunikacyjnych miesięcznie – mówi Joanna Borysiewicz.

Polisy są dostępne w różnych konfiguracjach (np. OC, OC+AC, OC+AC+NNW), a ich cena uwzględnia wszystkie zniżki wynikające z historii ubezpieczenia, w tym nawet do 65% upustu za bezwypadkową jazdę.

– Polisę można w wygodny sposób opłacić – w aplikacji mobilnej, z konta osobistego lub za pośrednictwem PayU, jeżeli kupujący nie jest naszym klientem. Można opłacić ją w całości lub w 2 albo 4 ratach. Ubezpieczenie można też kupić przez naszą stronę internetową –wyjaśnia Joanna Borysiewicz.

W aplikacji mobilnej BZWBK24 klienci mogą w podobny sposób wykupić również ubezpieczenie turystyczne. Bank zapowiada, że docelowo wszystkie produkty ubezpieczeniowe z oferty mają być dostępne w każdym kanale sprzedaży.
(AM, źródło: Newseria)

 

TU Zdrowie: Sławomir Koszewski nowym członkiem zarządu

2 listopada rada nadzorcza TU Zdrowie powołała Sławomira Koszewskiego na stanowisko członka zarządu, odpowiedzialnego za Pion Ubezpieczeń.

...


czytaj dalej

Aegon TUnŻ: Andrzej Szufa zatwierdzony jako członek zarządu ds. ryzyka

30 października Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zgodziła się, by Andrzej Szufa objął stanowisko członka zarządu Aegon TUnŻ odpowiedzialnego za...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Udziałowcy JLT zgodzili się na przejęcie

Marsh&McLennan Companies (MMC) ogłosił, że udziałowcy Jardine Lloyd Thompson Group (JLT) w przeważającej większości zaakceptowali umowę przejęcia...


czytaj dalej

AXA XL: Cyberpolisa dla małych i średnich firm

Slice Labs. Inc. i AXA XL wypuściły nową cyberpolisę, specjalnie zaprojektowaną dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Obsługiwane przez należącą...


czytaj dalej

Cyfryzacja w ubezpieczeniach – trendy, kierunki, bariery

Ponad 80% ubezpieczycieli uważa, że przyszłość na rynku należy do tych organizacji, które zainwestują w innowacje i cyfryzację – wynika z...


czytaj dalej

D.A.S.: Koszty odstraszają od sądownego dochodzenia swoich praw

Z badania D.A.S. „Problemy prawne Polaków 2018” wynika, że na przestrzeni ostatnich 5 lat blisko co piątemu badanemu zdarzyła się sytuacja, w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook