Play Ubezpieczenia z ofertą dla graczy
czwartek, 26 kwietnia 2018 08:42

Play Ubezpieczenia kontynuuje rozbudowę oferty ochronnej. Po niedawnym udostępnieniu indywidualnych polis klientom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą market ubezpieczeniowy przygotował propozycje dla graczy i fanów e-sportu. Produkt dostarczył InterRisk TU SA Vienna Insurance Group.

- Branża gier wideo, której wartość jest szacowana na ponad 100 mld USD, to ogromny biznes nie tylko dla twórców i producentów, ale również dla cyberprzestępców. Niektórzy szukają swoich ofiar w sieciach społecznościowych lub rozsyłają szkodliwe programy, jeszcze inni koncentrują się na spieniężaniu przedmiotów i kont graczy. Według danych platformy Steam, każdego miesiąca ofiarą porwania konta lub kradzieży pada 77 tys. jej użytkowników. To pokazuje skalę problemu, który dotknąć może dzisiaj niemal każdego gracza. Nie jest ważne, czy kolekcjonujesz RPG na swoim koncie, kupujesz karty FIFA, czy zdobywasz złoto na olimpiadzie z teamem w CS. Wystarczy że jesteś podpięty do sieci, a z dużą dozą prawdopodobieństwa możesz stać się celem ataków – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play.

Zagrożenie działalnością cyberprzestępców było impulsem dla Play Ubezpieczenia do opracowania oferty ochronnej w zakresie wirtualnych przedmiotów w grach oraz sprzętu gamingowego. Efekt podjętych prac jest nowa kategoria w markecie ubezpieczeniowym – „Ubezpieczenia dla gracza” – w której znalazły się dwie polisy: Bezpieczny Gracz i Bezpieczny Sprzęt dla Gracza.

W ramach pierwszego z ubezpieczeń jego posiadacze mają możliwość objęcia ochroną przedmiotów z gier oraz wirtualnych środków płatniczych, za które zapłacili w świecie rzeczywistym. W przypadku ataku hakerskiego lub działania złośliwego oprogramowania skutkującego kradzieżą przedmiotów ubezpieczyciel zwraca koszty poniesionych strat. Produkty dostępne są w dwóch wariantach – Standard i Premium. W pierwszym gracz może odzyskać nawet do 300 zł za utracone itemy, a w drugim – do 800 zł.

Z kolei Bezpieczny Sprzęt dla Gracza, czyli ubezpieczenie sprzętu i akcesoriów dla gamera, obejmuje konsole do gier, komputery PC, laptopy, tablety, pady, słuchawki
i akcesoria do gier, takie jak kierownice, pistolety, miecze czy rakietki do konsoli.  

Ubezpieczenie dostępne jest w dwóch wariantach – Standard i Premium – z sumą ubezpieczenia do odpowiednio 3 i 10 tys. zł.

- W przypadku tego produktu skoncentrowaliśmy się na ochronie sprzętu i akcesoriów, z których na co dzień korzystają gracze. Ubezpieczeniem objęty będzie sprzęt, na który np. przypadkowo wylejemy wodę, czy taki, który ulegnie zniszczeniu w wyniku przegrzania po kilkugodzinnej pasjonujące rozgrywce – dodaje Marcin Gruszka.

Ubezpieczeniem objęty jest nowy sprzęt, który został zakupiony nie później niż w ciągu 90 dni, natomiast przy kontynuacji ubezpieczenia urządzenia mogą mieć nawet do 2 lat (od chwili zakupu).
Partnerem wdrożeniowo-technologicznym Play Ubezpieczenia jest protect.me.

Play Ubezpieczenia, mobilny market operatora telekomunikacyjnego, wystartował 12 grudnia ubiegłego roku. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej udostępnił klientom szeroką paletę produktów ochronnych.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl

 

PZUW: Jakub Papuga zatwierdzony jako członek zarządu ds. ryzyka

18 maja na trzysta dziewięćdziesiątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jakuba Papugi na...


czytaj dalej

MediSky: Arkadiusz Piątek nowym dyrektorem generalnym na Polskę

Firma MediSky International mianowała Arkadiusza Piątka nowym dyrektorem generalnym na Polskę. Będzie on odpowiedzialny za wypracowanie...


czytaj dalej

KE: Propozycje zmian w dyrektywie komunikacyjnej

24 maja Komisja Europejska (KE) zaproponowała dokonanie korekt w przepisach Unii Europejskiej (UE) dotyczących ubezpieczeń pojazdów. Celem zmian...


czytaj dalej

Lloyd’s: Licencja dla brukselskiej spółki zależnej

23 maja Lloyd’s poinformował o uzyskaniu licencji Narodowego Banku Belgii dla Lloyd’s Insurance Company (Lloyd’s Brussels). Nowa spółka zależna...


czytaj dalej

Dostawcy i kierowcy Uber pod ochroną AXA

Partner Promotion – taką nazwę nosi katalog bezpłatnych ubezpieczeń dla kierowców i dostawców z Polski i innych krajów europejskich, wprowadzony...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

Lamparty 2018 wręczone. Tytuł najbardziej podziwianej kreacji marki ubezpieczeniowej po raz kolejny trafił do PZU. Drugie miejsce zajęła Aviva, a...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook