MetLife: Ośmiu finalistów programu collab 3.0 EMEA
poniedziałek, 14 maja 2018 08:28

MetLife opublikował listę ośmiu finalistów programu innowacji collab 3.0 EMEA. W ramach programu organizowanego przez LumenLab, centrum innowacji ubezpieczyciela w Singapurze, we współpracy z MetLife insurtechy ubiegają się o kontrakt o wartości 100 tys. USD na opracowanie rozwiązań w takich obszarach, jak zaangażowanie klientów, sprzedaż i działalność operacyjna. Zwycięzca będzie mieć możliwość stworzenia pilotażowego rozwiązania dla MetLife w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Od ogłoszenia programu collab 3.0 EMEA w marcu udział zgłosiła rekordowa liczba 148 firm z 32 krajów z całego świata. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy ośmiu finalistów będzie dopracowywać swoje pomysły, by zaprezentować je przed członkami kadry kierowniczej MetLife w Londynie w lipcu tego roku. Aby pomóc finalistom w opracowywaniu rozwiązań i pogłębić ich wiedzę na temat działalności MetLife, do współpracy z nimi zostaną wytypowani pracownicy firmy, którzy zapewnią indywidualny mentoring i wsparcie.

Lista finalistów:
1. DataRobot (USA): oferuje zautomatyzowaną platformę maszynowego uczenia się i usług, która pomaga firmom opracowywać prognozy z użyciem dużych zbiorów danych i wyciągać praktyczne wnioski w czasie wielokrotnie krótszym, niż wymagają tego tradycyjne narzędzia i metody analizy danych.
2. Aonorak (Wielka Brytania): jest platformą ekspercką znajdującą zastosowanie w branży ubezpieczeń na życie; wykorzystując wiele źródeł danych i metody maszynowego uczenia się, pozwala formułować obiektywne i dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkownika rekomendacje i w ten sposób pomaga wybrać optymalną polisę na życie.
3. Lucep (Singapur): system wielokanałowego komunikowania się z potencjalnymi klientami, generujący kontakty z cyfrowych kanałów komunikacji i kierujący je do agentów, którzy są najlepiej przygotowani do udzielenia właściwej odpowiedzi, dostarczając zarazem agentowi informacji o potencjalnym kliencie oraz wyników ich analizy, pomocnych w przekonaniu go do zakupu produktu.  
4. Kasko (Wielka Brytania): oferuje kompleksową platformę ubezpieczeniową, opartą na technologii przetwarzania danych w chmurze, która umożliwia ubezpieczycielom szybkie, ekonomiczne i elastyczne tworzenie i wprowadzanie na rynek produktów ubezpieczeniowych w dowolnym kanale dystrybucji, a także ich bieżącą eksploatację i optymalizację.  
5. Eltropy (USA): pozwala firmom w branży finansowej dotrzeć do klientów za pośrednictwem takich technologii, jak SMS, iMessage, WhatsApp, Line, WeChat, Facebook Messenger w celu szybkiego zwiększania obrotów.
6. The ID Co.(Wielka Brytania): zapewnia klientom wygodny i intuicyjny sposób weryfikacji użytkownika podczas procesu rejestracji dzięki wykorzystaniu danych Open Banking i metod sprawdzania tożsamości.
7. TrustSphere (Singapur): wykorzystuje technologię analizy relacji w celu wykorzystania potencjału sieci relacji między pracownikami za pomocą automatycznej analizy metadanych pochodzących z cyfrowych interakcji pracowników.
8. CUBE (Wielka Brytania): oferuje zautomatyzowane podejście do monitorowania, wykrywania i analizowania globalnych zmian regulacyjnych oraz pomaga firmom lepiej zrozumieć wpływ tych zmian na zasady działania i procedury we wszystkich branżach.

- Sektor technologii ubezpieczeniowych jest niezwykle dynamiczny i cieszymy się bardzo z dużego zainteresowania, jakie projekt collab wzbudził w tej branży po jego ogłoszeniu w skali globalnej. Wybrani przez nas finaliści to innowacyjne firmy, które proponują nowatorskie rozwiązania w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów. Perspektywa kilkumiesięcznej współpracy z nimi jest dla nas bardzo atrakcyjna – stwierdził Zia Zaman, prezes LumenLab i dyrektor ds. innowacji MetLife w Azji.

- Koncepcje prezentowane przez finalistów są bardzo interesującym połączeniem pomysłów i rozwiązań technicznych, które mogą zwiększyć wartość oferowanych przez nas usług oraz zapewnić klientom zindywidualizowaną obsługę. Nasi pracownicy wyznaczeni do współpracy z finalistami zapewnią niezbędne wsparcie, dostęp do informacji i wskazówki, dzięki którym twórcy tych rozwiązań będą mogli dopracować swoje pomysły i prezentacje – powiedział Michel Khalaf, prezes MetLife w regionie EMEA i USA.

To już trzeci program collab zorganizowany dla MetLife przez LumenLab. Do tej pory MetLife przyznał kontrakty o łącznej wartości ponad 0,5 mln USD w ramach programu collab w Azji.
(AM, źródło: MetLife)

 

PZUW: Jakub Papuga zatwierdzony jako członek zarządu ds. ryzyka

18 maja na trzysta dziewięćdziesiątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jakuba Papugi na...


czytaj dalej

MediSky: Arkadiusz Piątek nowym dyrektorem generalnym na Polskę

Firma MediSky International mianowała Arkadiusza Piątka nowym dyrektorem generalnym na Polskę. Będzie on odpowiedzialny za wypracowanie...


czytaj dalej

KE: Propozycje zmian w dyrektywie komunikacyjnej

24 maja Komisja Europejska (KE) zaproponowała dokonanie korekt w przepisach Unii Europejskiej (UE) dotyczących ubezpieczeń pojazdów. Celem zmian...


czytaj dalej

Lloyd’s: Licencja dla brukselskiej spółki zależnej

23 maja Lloyd’s poinformował o uzyskaniu licencji Narodowego Banku Belgii dla Lloyd’s Insurance Company (Lloyd’s Brussels). Nowa spółka zależna...


czytaj dalej

Dostawcy i kierowcy Uber pod ochroną AXA

Partner Promotion – taką nazwę nosi katalog bezpłatnych ubezpieczeń dla kierowców i dostawców z Polski i innych krajów europejskich, wprowadzony...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

Lamparty 2018 wręczone. Tytuł najbardziej podziwianej kreacji marki ubezpieczeniowej po raz kolejny trafił do PZU. Drugie miejsce zajęła Aviva, a...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook