Open Life: Dwie godziny dla rodziny
środa, 16 maja 2018 08:49

Open Life już po raz czwarty zaangażowało się w akcję społeczną Fundacji Humanites. 15 maja pracownicy towarzystwa skończyli pracę dwie godziny wcześniej po to, by w Międzynarodowy Dzień Rodziny mieć więcej czasu dla najbliższych.

W ramach akcji pracownicy Open Life mogli wziąć udział w licznych aktywnościach nawiązujących do tematu przewodniego tegorocznej edycji. Głosowali na ulubioną grę z dzieciństwa, przypominali sobie zasady dawno zapomnianych zabaw, a 15 maja już od rana wprawiali się przed prawdziwą, wieczorną rozgrywką, wspólnie rozwiązując karciane łamigłówki logiczne – udostępnione z okazji „Dwóch godzin” w kluczowych miejscach biura.

Mamy nadzieję, że dzięki dodatkowym dwóm godzinom spędzonym z rodziną udało się naszym współpracownikom zbliżyć do siebie, nawiązać bliższe relacje i umocnić więzi – mówi Kamila Kępińska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Open Life. – Dołożymy wszelkich starań, żeby nasza firma wzięła udział w tej akcji także w przyszłym roku – dodaje.
(AM, źródło: Open Life)

 

PZUW: Jakub Papuga zatwierdzony jako członek zarządu ds. ryzyka

18 maja na trzysta dziewięćdziesiątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jakuba Papugi na...


czytaj dalej

MediSky: Arkadiusz Piątek nowym dyrektorem generalnym na Polskę

Firma MediSky International mianowała Arkadiusza Piątka nowym dyrektorem generalnym na Polskę. Będzie on odpowiedzialny za wypracowanie...


czytaj dalej

KE: Propozycje zmian w dyrektywie komunikacyjnej

24 maja Komisja Europejska (KE) zaproponowała dokonanie korekt w przepisach Unii Europejskiej (UE) dotyczących ubezpieczeń pojazdów. Celem zmian...


czytaj dalej

Lloyd’s: Licencja dla brukselskiej spółki zależnej

23 maja Lloyd’s poinformował o uzyskaniu licencji Narodowego Banku Belgii dla Lloyd’s Insurance Company (Lloyd’s Brussels). Nowa spółka zależna...


czytaj dalej

Dostawcy i kierowcy Uber pod ochroną AXA

Partner Promotion – taką nazwę nosi katalog bezpłatnych ubezpieczeń dla kierowców i dostawców z Polski i innych krajów europejskich, wprowadzony...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

Lamparty 2018 wręczone. Tytuł najbardziej podziwianej kreacji marki ubezpieczeniowej po raz kolejny trafił do PZU. Drugie miejsce zajęła Aviva, a...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook