Reklama

Open Life: Dwie godziny dla rodziny
środa, 16 maja 2018 08:49

Open Life już po raz czwarty zaangażowało się w akcję społeczną Fundacji Humanites. 15 maja pracownicy towarzystwa skończyli pracę dwie godziny wcześniej po to, by w Międzynarodowy Dzień Rodziny mieć więcej czasu dla najbliższych.

W ramach akcji pracownicy Open Life mogli wziąć udział w licznych aktywnościach nawiązujących do tematu przewodniego tegorocznej edycji. Głosowali na ulubioną grę z dzieciństwa, przypominali sobie zasady dawno zapomnianych zabaw, a 15 maja już od rana wprawiali się przed prawdziwą, wieczorną rozgrywką, wspólnie rozwiązując karciane łamigłówki logiczne – udostępnione z okazji „Dwóch godzin” w kluczowych miejscach biura.

Mamy nadzieję, że dzięki dodatkowym dwóm godzinom spędzonym z rodziną udało się naszym współpracownikom zbliżyć do siebie, nawiązać bliższe relacje i umocnić więzi – mówi Kamila Kępińska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Open Life. – Dołożymy wszelkich starań, żeby nasza firma wzięła udział w tej akcji także w przyszłym roku – dodaje.
(AM, źródło: Open Life)

 

UFG: Jarosław Matusiewicz nowym przewodniczącym Rady Funduszu

21 września Paweł Bisek, dotychczasowy przewodniczący Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, zrezygnował z pełnienia tej funkcji. Jego...


czytaj dalej

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Lloyd’s: Powrót do zysków

W I połowie 2018 r. Lloyd’s odnotował powrót do osiągania zysków, pożądany po wielkich stratach poniesionych w ub.r. Zysk przed opodatkowaniem w I...


czytaj dalej

RIAD: Przyszedł czas na legaltech

W dniach 4–5 października 2018 r. w Bratysławie odbędzie się kongres RIAD Międzynarodowego Stowarzyszenia Ubezpieczycieli Ochrony Prawnej, pod...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Wysoki poziom koncentracji na rynku komunikacyjnym

W pierwszym półroczu tego roku rynek majątkowy utrzymał silny poziom koncentracji. Pięć największych towarzystw generowało ponad 70% wartości...


czytaj dalej

Promocja ubezpieczenia PZU Start w Dorosłość

W ramach najnowszej kampanii marketingowej PZU rozpoczyna promocję polisy PZU Start w Dorosłość, która gwarantuje pieniądze dla dziecka na start w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook